Вирішено

Призупинення обслуговування номеру



Показати перший допис

283 Відповідей

Добрый день!

Услуга «Приостановки действия номера» доступна максимально на 6 месяцев, после чего её нужно возобновить.

Вопрос: что будет если через 6 месяцев её не возобновить? Номер (контракт) активируется автоматически и абонплата будет продолжать сниматься?

Рівень користувача 8
Позначка +5

...Вопрос: что будет если через 6 месяцев её не возобновить? Номер (контракт) активируется автоматически и абонплата будет продолжать сниматься?

@YMM, ні, самостійно номер не активується. Якщо через 6 місяців не відновити роботу номеру, він потрапляє до списку “мовчазних” абонентів приблизно на 2 місяці. Якщо і потім не подати відповідну заявку, номер анулюється. 

Рівень користувача 1

Доброго дня!

Виникла дуже цікава і неприємна ситуація. Раніше я користувався тарифом “все разом”, це коли інтернет прив’язаний до номеру мобільного телефону. На початку літа я призупинив послугу через my.kyivstar.net у зв’язку з ремонтом. Ремонт вдома закінчився і я знову захотів увімкнути послугу)))))

Поповнив номер на суму тарифа, зайшов на my.kyivstar.net а він редиректить на next.kyivstar.net і в новій системі немає кнопки “відновити” в меню Послуги!!!

Оператор не може допомогти, єдиний спосіб відновлення який мені запропонували це назвати номер на які я телефонував 3 рази протягом місяця, але, історія дзвінків не зберіглась і названі навмання номери мами/дружини не проканали, система не прийняла їх.

Відв’язати номер мобільного від інтернет неможливо поки він призупинений.

Подав заявку на нове підключення, прийшла СМС що неможливо підключити послугу за моїм ПІБ)))))

Питання, що, @№;%:?, можна зробити??? Вже б давно змінив провайдера, але недалекоглядно вмурував кабель в стіну і тепер після ремонту дуже не хочеться знову робити отвір в стіні. До того ж, якість самого інтернета хороша. Тільки треба його якось повернути))))

Буду дуже вдячний за допомогу, що ще можна зробити?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@pivnich, прикро, що сталась така ситуація :disappointed_relieved:  

Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку. Дані ви можете надавати за останній рік, головне, щоб вказали дати. 

Спробуйте уточнити інформацію та повтороно звернутись, щоб оформити заявку на відновлення дії номеру після тимчасового призупинення до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

Рівень користувача 1

Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку. Дані ви можете надавати за останній рік, головне, щоб вказали дати.

Це дуже тупа, ідіотська та дегенеративна система. Приклад: якщо це у мене запасний номер, з якого я дзвоню 1 на місяць? Виходить що немає шляху відновити обслуговування.

Мені прийшлось створювати новий договір на нове ім’я і перепідключатися на інший порт. Той хто це проектує - дуже дивна людина. Мають буди інши шляхи відновлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pivnich, всі ваші зауваження будуть передані колегам.
Мені дійсно дуже шкода, що ви потрапили в таку ситуацію….

Добрий день! Що потрібно зробити для припинення нарахування абонплати коли за кордоном. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@380679885347, ви можете тимчасово призупинити дію номеру. Будь ласка, ознайомтесь з деталями

Відповісти