Вирішено

Призупинення обслуговування номеру



Показати перший допис

300 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@Serg_Bay, добре, що все запрацювало :hugging:

Все ж таки раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки коректності списання коштів. В разі потреби оператор передасть запит фахівцям з проханням перетарифікації.

Як підключити знову номер (контракт), якщо тимчасове призупинення номеру тривало більше 6 місяців і еккаунт “Мій київстар” також було “призупинено”, а його опції неактивні?  Зв’язатися з оператором через телефон не вдається мабуть через призупинення номеру.  

Рівень користувача 6
Позначка

@Zeroplusбудь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки ситуації та відновлення послуг за номером.

Через систему Мій Київстар я тимчасово заблокувала номер під час перебування за кордоном. Коли я захотіла розблокувати номер, то в система мій Київстар чотири значний код відправляє на мій заблокований номер. Я звернулася до сервісного центру мені сказали, що відновлення можливе тільки через оператора, хоча вся інформація puk, ICC в мене є. Коли дозвонилася до оператора, то він сказав, що розблокування номеру можливе тільки після звірки трьох останніх номерів. Я з книжки викликів сказала йому дати і три останні номери на які дзвонила, на що він відповів, що ідентифікація не пройдена. Як таке взагалі можливо? В мене є картка, вся інформація про неї, можу перевірити залишок на рахунку (на якому залишала кошти), але користуватись нею неможливо?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleni, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення при необхідності.

Я зверталась, відповідь, що після оновлення IT-систем можливе розблокування тільки по трьом останнім номерам, тривалістю більше 40 сек та не менше 5 разів за 20 днів. Більше ніяка інформація та активність їх не цікавить.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleni, я вірно розумію, що не змогли надати цю інформацію, тому оператори і не допомогли?

Так, я дзвонила на різні номери, але ні одному п'ять разів за такий короткий термін виклик не виконувався (максимум є три-чотири виклики). Суму на рахунку я перевірити можу і точно до копійки вказую. Можу за 2019 рік назвати номери, які задовольняють ці вимоги, але їх це теж не влаштовує.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleni, уточнила інформацію, щодо процедури…, на жаль, ніяк обійти цю перевірку на поточний момент не вийде :sweat:

Дякую, я зрозуміла, що прийдеться розпрощатись зі своїм номером, з яким я була майже 20 років і навіть подарувати залишок на рахунку компанії Київстар)

Мій номер 068хххххххххзаблокований. Я в роумінгу. Не мав можливості поповнити рахунок. Тепер маю можливість але не можу поповнити тому що номер заблокований. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleni, мені дійсно дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Halyna Chaika, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення при необхідності.

В январе сего года пополнила связь на 75 гр, приостановила обслуживание в связи с нахождением за границей. Сегодня не могу по отпечатку зайти в приложение, так как требует код. Через оператора пытаюсь восстановить связь, но оператор требует даты и номера  последних звонков, которые я не помню, потому как звонила в последний раз в 2019 году, когда была в Украине. Мрак, товарищи, я ведь предоставляю сведения, имей и пак коды своей симки и раньше именно так и восстанавливали мне обслуживание! 067*******

Рівень користувача 6
Позначка

@Елена Лейн, прикро, що сталась така ситуація :disappointed_relieved:  В той же час оператори діють згідно внутрішніх процедур. Після оновлення ІТ-систем єдиний спосіб ідентифікації через оператора - три номери, кому часто телефонували, дати дзвінків та залишок на рахунку.

Якщо на вашій сім-картці є серійний номер або пластиковий носій з ПАК-кодами, то раджу звернутись  в магазин Київстар для відновлення послуг за номером :wink:

Позначка +1

В системі самообслуговування "Мій Київстар" побачив, що на номер, котрий зараз тимчасово призупинений, надійшло SMS про Sense SuperApp. Невже після оновлення IT-систем передплачений зв'язок дозволяє нарешті отримувати вхідні SMS,  навіть коли встановлено тимчасове закриття номера? 

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z, дивно, так не має бути :thinking:

Чому пише що дію мого номера тимчасово заблоковано???

@ Елена Лейн, Жаль, что произошла такая ситуация : Disappointed_relieved:  В то же время операторы действуют согласно внутренних процедур. После обновления ИТ-систем единственный способ идентификации через оператора - три номера, кому часто звонили, дать звонков и остаток на счету.

Если на вашей сим-карте есть серийный номер или пластиковый носитель с ПАК-кодами, то советую обратиться в магазин Киевстар для восстановления услуг по телефону : Wink:

А мне кажется, что пора прекратить порочную практику обновлений it со скидыванием паролей пользователей, прикрываясь соблюдением безопасности.! Меняйте свою службу айтишников, потому, как в серьёзных организациях приложения работают бесперебойного для пользователей. Да, кстати, получается, что находясь за границей и временно приостановив услуги, в дальнейшем я не могу восстановить эти самые услуги, не посетив Украину. Как по моему, это нарушение моих прав и не надо все объяснять заботой о безопасности. Наоборот, такими действиями вы ввергли меня в крайне неприятную ситуацию при возвращении пользоваться иностранной связью и платить за роуминг.

Пожалуй, я включу и этот пункт в исковые требования. Да, и ваш суппорт просто не отвечает на официальную претензию по прошествии 30 дней. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ustuna Ustuna, напишіть, будь ласка, номер телефону про котрий йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Елена Лейн, всі ваші зауваження та скарги будуть передані колегам у відповідний відділ. 

Мені дійсно прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з такими складнощами.

Добрый день, я временно приостановил мой номер телефона (контракт).

Сейчас не могу получить СМС на этот номер (раньше СМС приходили).

Сейчас за границей, поэтому отменить приостановку через 466 я не могу.

Что мне делать в таком случае?

И изменились ли условия временной приостановки номера? Теперь в этом случае смс не приходят?

 

 

 

Доброго дня! 

Я знаходжуся за кордоном. Завжди тимчасово відключала свій номер в додатку Мій Київстар , але залишала можливість вхідних смс. Ще в вересні все було гаразд. А в жовтні зауважила що не приходять смс. І навіть не можу залогуватись в додаток. І навіть коли висилаю комбінацію *105*466# - до мене не передзвонює оператор Київстар. 

Допоможете?

 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Vitalii Gozhenko, дійсно у послузі відбулись зміни, коли по номеру тимчасово призупинено обслуговування, на нього не будуть надходити вхідні дзвінки та SMS. 

Щоб оформити заявку на відновлення дії номеру після тимчасового призупинення зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Iryna Vonsovych, згідно останніх змін у послузі, SMS не будуть надходити. 

До контакт-центру надходить велика кількість звернень, тому можуть не одразу зв’язуватись після відправки запиту.  Ви можете звернутись оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації. 

Відповісти