Вирішено

Позачергове зняття оплати в тарифному плані


Рівень користувача 3
Як замовити позачергове зняття щомісячної абонплати в тарифному плані online +?
icon

Найкраща відповідь від Evgeniya 15 September 2017, 17:13

Переглянути оригінал

963 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@demonscorp78, з 01.03.2022 р. відмінено регіональність в усіх тарифних планах. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

У мене тарифний план "Смачний", у голосовлму меню є опція для позачергового замовлення пакету, а коли натискаю відповідну цифру для замовлення, відповідь "ви знаходитесь поза межами свого регіону"

Рівень користувача 6
Позначка

@Зоряна Стахів, можете уточнити, який у вас тарифний план? Перевірити назву тарифу ви можете за допомогою комбінації *100*01*2# виклик.

Рівень користувача 6
Позначка

@Vasilij Kischenko, зняття плати за пакет послуг раніше планової дати в вашому тарифі не передбачено умовами, на жаль.

Можу порадати  підключити додатковий пакет Мб для вашого тарифу: інтернет-пакет “Безлім Максимальний”. Він буде діяти до наступного списання плати за пакет послуг на 4 тижні. Вартість його складає 90 грн.  Для підключення необхідно набрати *202*3# виклик та дочекатись смс про виконання заявки.

Збільшити кількість Гб з 9 до 15 Гб в тарифі безлім відео. (150 грн)

Спіткнувся з проблемою, не вистачило “безлімітного” інтернету, хотів замовити, оплатити цей тариф (абонплату), щоб нарахувались Мб. Але не знайшов такої кнопкпи.
Перерив, немає. 

 

Вже котрий день не знімає кошти з рахунку, нараховують по 100 Мб за кожні 10 грн, телефонувала за номером 477*202, зверталась до оператора, все глухо! Допоможіть вирішити проблему!

Рівень користувача 6
Позначка

@Алена Шестакова, така можливість надається не для всіх тарифних планів. Уточніть, будь ласка, як ваш тарифний план називається? Перевірити назву тарифу ви можете, набрав комбінацію *100*01*02# виклик.

Добрый день. Как заказать внеочередное начисление пакета услуг после пополнения, если не было списано ежедневную абонплату за пакет услуг?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aaleksandr:thinking: вдалось підключити? Все добре?

477*202 я так подключал

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Наталія Крестинська, на поточний момент відкрита “аварія”:
Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 840347

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

В ніч, коли мало зняти кошти за пакет послуг, не було певної суми, для зняття. Але зараз на рахунку достатньо коштів, багато разів намагалася замовити пакет послуг, але чую лише: "Послуга не може бути активована, тому що не було знято кошти на денний пакет", хоча вже 2-гу ніч поспіль знімає кошти за денний пакет послуг.. Що робити в такому випадку?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Brakusha, на поточний момент відкрита “аварія”:
Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 840347

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

послуга не може бути активована, тому що не було знято кошти на денний пакет

Схоже ви щось не туди зайшли, або щось не те почули.

В будь якому випадку якщо на рахунку було достатньо коштів, у вас вже повинно було зняти в 00:00 місячну абонплату.

Рівень користувача 5
Позначка +1

Щось дивне відбувається з системою. Сьогодні вночі у мене на рахунку не було достатньо коштів для оплати тарифного плану. Ті крихти, які там були, система радісно з'їла, надавши мені щось схоже на денний пакет послуг. На протязі дня, щоб не лишитися без зв'язку, я поповнив рахунок ще на 20 грн., які так само з рахунку було знято на протязі дня. Тобто, щонайменше за два денних пакети я сьогодні заплатив. Тепер, поповнив рахунок на достатню суму для оплати тарифу і намагаюсь замовити позачергове зняття коштів. Від системи чую просто чарівну відповідь: "послуга не може бути активована, тому що не було знято кошти на денний пакет". Я запитаю, поки що в делікатній манері: панове, чи ви там всі п'яні? Хоча навряд-чи, щоб нести ТАКУ нісенітницю, треба вживати щось дуже і дуже потужне... Я дуже сподіваюсь на те, що компанія не буде вдавати з себе дріб'язкового кишенькового крадія і не почне тягати в мене з рахунку по десятці, поки не вкраде все за один-два дні, прикриваючись тим фактом, що, начебто, в мене не вистачало коштів на оплату тарифного плану. Бо, репутація компанії вже на відповідному рівні: замість лідера мобільного зв'язку України я зараз бачу компанію гопників і дріб'язкових крадіїв...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Elena Chalaya:thinking: я вірно зрозуміла, що після поповнення ви замовили позачергове зняття оплати по тарифу?

05.07.2021 закончился интернет. И я пополнила на 185 грн. для подключения следующего пакета. Интенет сегодня закончился и пришла смс , что нужно опять платить 185 грн. для подключения пакета.

Рівень користувача 6
Позначка

@Василина Бурдигабудь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки ситуації за номером.

Знялися абонплати за добу, на рахунку достатньо коштів, а замовити позачерговий пакет послуг не можу

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alpha Centauri, на жаль для цього тарифного плану така можливість не передбачена :shrug_tone2:

Тариф “Онлайн без меж” як замовити передчасно ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AMOGUS, все залежить від того, який у вас тарифний план. Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Напишіть будь ласка 

У мене рахунок поповнено, і мені терміново потрібно отримати мій тариф, коли до закінчення мені залишається тиждень. Куди мені дзвонити???

Рівень користувача 6
Позначка

@Kolan syperpyper, позачергове списання плати доступне лише за умови, що в цей день була знята плата за денний пакет послуг (на момент планового нарахування плати за пакет послуг на 4 тижні не було достатньо коштів). Для цього необхідно зателефонувати за номеромм 477*202 виклик.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Привіт,чи можливе нарахування позачергове зняття абон плати в тарифі "онлайн без меж"

Якщо у вас закінчились мегабайти/хвилини і ви хочете перезамовити місячний пакет - то ніт.
 

Відповісти