Найкраща відповідь від Evgeniya
Переглянути оригіналПозачергове зняття оплати в тарифному плані
Як замовити позачергове зняття щомісячної абонплати в тарифному плані online +?
Сторінка 1 / 39
В даному тарифному плані така можливість не надається, оскільки абонплата знімається автоматично, при наявності достатньої суми на рахунку. Якщо, наприклад, сьогодні у Вас була оплачена щоденна абонплата, наступна спроба зняття щомісячної абонплати буде вночі в період з 00:00 до 03:00. При наявності достатньої суми на рахунку вона буде оплачена автоматично.
Підкажіть будь ласка,дитина підключена до тар.плану "Соц.мережі...",використала МБ,поповнили рахунок, набираємо комбінацію *477*202# - пише, що не можливо для вашого тарифного плану!Як бути?
Если новая линейка тарифов, то внеочередной заказ там не предусмотрен, объем услуг Вы получаете на месяц. Как вариант подключайте тариф https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/prepaid/maxunlim
Или с меньшим объемом услуг
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/prepaid/unlimvideo
Так же можно подключиться на контракт (там безлимитный интернет от 95 грн в месяц)
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/contract/unlim
Или с меньшим объемом услуг
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/prepaid/unlimvideo
Так же можно подключиться на контракт (там безлимитный интернет от 95 грн в месяц)
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/contract/unlim
наскільки мені відомо- зарпаз немає позачергового нарахування , треба чекати наступної доби!
Не выходит заказать внеочередное снятие абонплаты и начисления тарифных услуг.
Пишет что невозможно это зделать на моем тарифном плане... что делать?
Пишет что невозможно это зделать на моем тарифном плане... что делать?
Пишет что невозможно это зделать на моем тарифном плане... что делать?
в нових тарифних плянах немає такої опції, лише поповнити мобільний рахунок та чекати наступної доби! Також рекомендую мати на рахунку суму достатню для абонплати на 2-3 місяці.
Пишет что невозможно это зделать на моем тарифном плане... что делать?
- Перезвоните диспетчеру на номер 460.
- Поставьте задачу на выполнению, — услышав информацию от диспетчера.
- Вопрос будет решен!
*100# вызов. В данном меню можно заказать внеочередное снятие абонплаты, только при условии что она не снималась.
Если же Вы использовали объем услуг раньше, то Вы можете подключить тарифный план с большим объемом услуг - https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs.
Если же Вы использовали объем услуг раньше, то Вы можете подключить тарифный план с большим объемом услуг - https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs.
Если снята ежедневная 10 грн, то плановая пройдет только с 0 до 3 ночи.
Если же абонплата не снималась ежедневная, то ежемесячная должна сразу после пополнения быть плачена.
Если же абонплата не снималась ежедневная, то ежемесячная должна сразу после пополнения быть плачена.
У нових тарифних планах не передбачено замовлення позачергової оплати (все відбувається автоматично). Якщо ж ви користуєтесь одним із старих тарифів, то в більшості із них замовлення можна зробити за допомогою набора комбінації *100# та виклик. Далі відкриється меню, по підказкам якого можна зробити активацію.
Нужно заказать снятие абонплаты
в нових тарифних плянах не передбачено позачергове зняття абонплати. Поповніть рахунок і вночі з 00:00 до 03:00 зніме.
В мене порушений строк оплати пакету, можна прийняти проплату не вночі, так як на рахунку вже є кошти
Зависит от тарифа, если это какой то старый тариф то можно заказать внеочередной заказ начисления абонентской платы *100# вызов.
*477*202# данная комбинация не позволяет заказать очередной месячный пакет услуг. А списания абонплаты нет времени ждать. Тариф Онлайн + Регион 2
Сторінка 1 / 39
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.