Корисно знати Вирішено

Позачергове зняття оплати в тарифному плані


Рівень користувача 3
Як замовити позачергове зняття щомісячної абонплати в тарифному плані online +?
icon

Найкраща відповідь від Evgeniya 15 September 2017, 17:13

Переглянути оригінал

963 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Brakusha, на поточний момент відкрита “аварія”:
Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 840347

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

В ніч, коли мало зняти кошти за пакет послуг, не було певної суми, для зняття. Але зараз на рахунку достатньо коштів, багато разів намагалася замовити пакет послуг, але чую лише: "Послуга не може бути активована, тому що не було знято кошти на денний пакет", хоча вже 2-гу ніч поспіль знімає кошти за денний пакет послуг.. Що робити в такому випадку?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Наталія Крестинська, на поточний момент відкрита “аварія”:
Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 840347

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

477*202 я так подключал

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aaleksandr:thinking: вдалось підключити? Все добре?

Добрый день. Как заказать внеочередное начисление пакета услуг после пополнения, если не было списано ежедневную абонплату за пакет услуг?

Рівень користувача 6
Позначка

@Алена Шестакова, така можливість надається не для всіх тарифних планів. Уточніть, будь ласка, як ваш тарифний план називається? Перевірити назву тарифу ви можете, набрав комбінацію *100*01*02# виклик.

Вже котрий день не знімає кошти з рахунку, нараховують по 100 Мб за кожні 10 грн, телефонувала за номером 477*202, зверталась до оператора, все глухо! Допоможіть вирішити проблему!

Збільшити кількість Гб з 9 до 15 Гб в тарифі безлім відео. (150 грн)

Спіткнувся з проблемою, не вистачило “безлімітного” інтернету, хотів замовити, оплатити цей тариф (абонплату), щоб нарахувались Мб. Але не знайшов такої кнопкпи.
Перерив, немає. 

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Vasilij Kischenko, зняття плати за пакет послуг раніше планової дати в вашому тарифі не передбачено умовами, на жаль.

Можу порадати  підключити додатковий пакет Мб для вашого тарифу: інтернет-пакет “Безлім Максимальний”. Він буде діяти до наступного списання плати за пакет послуг на 4 тижні. Вартість його складає 90 грн.  Для підключення необхідно набрати *202*3# виклик та дочекатись смс про виконання заявки.

Рівень користувача 6
Позначка

@Зоряна Стахів, можете уточнити, який у вас тарифний план? Перевірити назву тарифу ви можете за допомогою комбінації *100*01*2# виклик.

У мене тарифний план "Смачний", у голосовлму меню є опція для позачергового замовлення пакету, а коли натискаю відповідну цифру для замовлення, відповідь "ви знаходитесь поза межами свого регіону"

Рівень користувача 8
Позначка +5

@demonscorp78, з 01.03.2022 р. відмінено регіональність в усіх тарифних планах. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Відповісти