Найкраща відповідь від Evgeniya
Переглянути оригіналПозачергове зняття оплати в тарифному плані
“Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).
Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.
ID: 840347”
Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
В ніч, коли мало зняти кошти за пакет послуг, не було певної суми, для зняття. Але зараз на рахунку достатньо коштів, багато разів намагалася замовити пакет послуг, але чую лише: "Послуга не може бути активована, тому що не було знято кошти на денний пакет", хоча вже 2-гу ніч поспіль знімає кошти за денний пакет послуг.. Що робити в такому випадку?
“Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).
Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.
ID: 840347”
Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
477*202 я так подключал
Добрый день. Как заказать внеочередное начисление пакета услуг после пополнения, если не было списано ежедневную абонплату за пакет услуг?
Вже котрий день не знімає кошти з рахунку, нараховують по 100 Мб за кожні 10 грн, телефонувала за номером 477*202, зверталась до оператора, все глухо! Допоможіть вирішити проблему!
Збільшити кількість Гб з 9 до 15 Гб в тарифі безлім відео. (150 грн)
Спіткнувся з проблемою, не вистачило “безлімітного” інтернету, хотів замовити, оплатити цей тариф (абонплату), щоб нарахувались Мб. Але не знайшов такої кнопкпи.
Перерив, немає.
Можу порадати підключити додатковий пакет Мб для вашого тарифу: інтернет-пакет “Безлім Максимальний”. Він буде діяти до наступного списання плати за пакет послуг на 4 тижні. Вартість його складає 90 грн. Для підключення необхідно набрати *202*3# виклик та дочекатись смс про виконання заявки.
У мене тарифний план "Смачний", у голосовлму меню є опція для позачергового замовлення пакету, а коли натискаю відповідну цифру для замовлення, відповідь "ви знаходитесь поза межами свого регіону"
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.