Вирішено

Позачергове зняття оплати в тарифному плані



Показати перший допис

963 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Yurii Hai, вітаємо в нашій спільноті!
Все залежить від умов вашого тарифу. Зараз в більшості тарифів щомісячна оплата знімається автоматично після поповнення рахунку на потрібну суму (якщо не була знята щоденна оплата і якщо закінчився місяць дії тарифу) і надаються всі умови.
Зверніться, будь ласка, до онлайн оператору для більш детальної перевірки з вашим номером https://kyivstar.ua/ru/support (внизу сторінки "Онлайн консультант").
Як замовити пакет хвилин та інтернету на місяць за 160 грн не чекаючи 00 годин?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@KlimSrateg, рады приветствовать в нашем сообществе!
Все зависит от того, какой у вас тариф. Т.к. во многих тарифных планах нет возможности сделать внеочередной заказ снятия абонентской платы как и подсказал пан @Kaliniv D 🙁
В этих тарифах абонентская плата снимается автоматически в день планового снятия. Если пропустили дату, и денег на счету было недостаточно даже для снятия ежедневной оплаты, то после пополнения сумма будет снята сразу же автоматически. Если была снята ежедневная оплата, то ежемесячная снимется ночью в период с 00:00 до 03:00
Рівень користувача 8
Позначка +1
такої можливості не передбачено
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Olga_Tkachenko вітаємо у нашій спільноті, за 160 грн є тариф "Київстар Онлайн Екстра. Регіон 1", в ньому немає комбінації для позачергового нарахування абонентської плати, вона нараховується автоматично в дату її планового зняття в період з 00 до 03 години ночі або якщо цього не сталось вночі, одразу після поповнення
Как актеривировать тариф раньше запланиранного дня для снятия суммы , если деньги уже на счете
Рівень користувача 6
Позначка +1
К сожелению никак, только ждать день снятия абон.платы
Рівень користувача 8
Позначка +1
це неможливо, лише чекати зняття абонплати
Можно ли воспользоваться услугами, например, как *477*202# или *238*4#, чтобы сняли абонплату сейчас, а не ждать ночи?
Рівень користувача 8
Позначка +1
в більшості нових тарифних плянів- не можна !

Рівень користувача 8
Позначка +1
в більшості нових тарифних плянів- не можна !

Як замовити позачергове зняття абонплати,бо до оператора неможливо додзвонитися???
Рівень користувача 8
Позначка +1
такої можливості немає
Яку комбінацію потрібно ввести щоб підключити акцію "Київстар онлайн 2016 регіон 1"? Мені потрібно щоб 60 грн зняло, тому шо вночі чомусь не було знято
Рівень користувача 8
Позначка +1
Яку комбінацію потрібно ввести щоб підключити акцію "Київстар онлайн 2016 регіон 1"? Мені потрібно щоб 60 грн зняло, тому шо вночі чомусь не було знято

Ви певні, що ця акція зараз діє? Вже 2018 рік.
Рівень користувача 1
Хочу здвинути на декілька днів дату оплати за тарифним планом. Оплачую тариф для 5 членів родини у різний час. Це не зручно. Краще оплачувати абонплату усіх членів родини в один день.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@A.nna рады приветствовать в нашем сообществе. Все зависит от вашего текущего тарифа. Во многих тарифах такая возможность не предоставляется, это касается линейки новых тарифов (на пример Киестар Онлайн , Киевстар Разговоры, и новые, которые вышли осенью)
Рівень користувача 8
Позначка +1
Хочу здвинути на декілька днів дату оплати за тарифним планом. Оплачую тариф для 5 членів родини у різний час. Це не зручно. Краще оплачувати абонплату усіх членів родини в один день.

У мене подібна ситуація, в мене в один день знімає абонплату, у батьків в другий, у коханої в третій,
я знайшов просте рішення- поповнюю суми які достатні для зняття абонплати на декілька місяців.
Рівень користувача 8
Позначка +4
Есть еще выход проще. Переходите на котнракт, у Вас там будет лицевой счет. На лицевой счет Вы сможете подключить номера близких. Будет легче контролировать расход.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Alex333 раді вітати у нашій спільноті! Позачергове замовлення абонентської плати у нових тарифах здійснити можливості немає. Там вона знімається в автоматичному режимі. Ви можете вказати назву вашого тарифу, стосовно комбінації на оплату, перевіримо 😉
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Vika18 раді вітати у нашій спільноті!
Комбінації для позачергового замовлення абонентської плати у вашому тарифі немає. Плата знімається в автоматичному режимі, при достатній сумі коштів , в період з 00 до 03
Рівень користувача 1
Дякую, за поради. Проте, у моєму випадку вони не підходять. Контракт - дорого. Я і так за трьох сплачую наперед (дитина і батьки), і їм в силу вікових особливостей важко розібратися у численних комерційних пропозиціях оператора, слідкувати за своїми оплаченими послугами. За місяць вони встигають підключитися до непотрібних додаткових послуг, які нав'язує Ваш гарний Київстар і перерахована плата знімається на інші послуги або ж перевищують ліміт дзвінків на інші мережі. Відтак щомісяця приходиться по два рази сплачувати абонплату.
P.S. Свої поради про дешеву юшку залиште для себе.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дякую, за поради. Проте, у моєму випадку вони не підходять. Контракт - дорого. Я і так за трьох сплачую наперед (дитина і батьки), і їм в силу вікових особливостей важко розібратися у численних комерційних пропозиціях оператора, слідкувати за своїми оплаченими послугами. За місяць вони встигають підключитися до непотрібних додаткових послуг, які нав'язує Ваш гарний Київстар і перерахована плата знімається на інші послуги або ж перевищують ліміт дзвінків на інші мережі. Відтак щомісяця приходиться по два рази сплачувати абонплату.
P.S. Свої поради про дешеву юшку залиште для себе.


ну тоді нехай так все і буде як було, як наші поради Вам не смакують. Їжте, не обляпайтеся!
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Vlad1298, добро пожаловать в наше сообщество!
Если ваш тариф предусматривает функцию внеочередного заказа списания абонплаты, то подать заявку можно по бесплатному номеру 477. Но все новые тариф такую функцию не предусматривают, в них списание денег и начисление льгот происходит автоматически.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Yurabon, вітаю вас у нашій спільноті!
Для такого випадку є змога пропустити термін оплати до найпізнішої дати, потім поповнити рахунок за всіма номерами. Наприклад, сплачується абонплата 3,4,7,8,10. Для першіих 4х номерів не поповнюєте рахунок до 10 числа включно. За умовою, коли на всих рахунках буде сума менше 2 грн (тобто не сплачена щоденна абонплата), якщо на всих номерах підключені тарифи нової лінійки, де неможлива позачергова оплата, при поповненні всих номерів 10 числа автоматично відбудеться нарахування абонплати в день поповнення.

Відповісти