Вирішено

Позачергове зняття оплати в тарифному плані



Показати перший допис

963 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
Как вариант вы можете заказывать отдельно минуты на другие сети и мегабайты.
Или можно изменить тариф 🙂 с большим объемом услуг - https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs#
(выбираете вначале область, потом уже тариф).
Рівень користувача 1
Благодарю, может еще подскажете как отключить услугу интернет на день, чтобы автоматически не списывались деньги 5 грн за 50 МБ?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Благодарю, может еще подскажете как отключить услугу интернет на день, чтобы автоматически не списывались деньги 5 грн за 50 МБ?
такої можливості не передбачено, наскільки мені відомо.
Рівень користувача 1
и как тогда сохранить деньги? единственный выход не включать интернет?
Рівень користувача 8
Позначка +1
и как тогда сохранить деньги? единственный выход не включать интернет?
чекати списання АП
Рівень користувача 8
Позначка +4
и как тогда сохранить деньги? единственный выход не включать интернет? Да, выключаете мобильный интернет, не будет доп. затрат.
Рівень користувача 1
спасибо за помощь), но на самом деле, очень странный подход у Киевстара, никого не спрашивают нужны ему МБ, или нет, просто берут и начисляют
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Mary_Mary так в том то и дело, что если в Вашем телефоне включен мобильный интернет, это говорит о том что мегабайты нужны. Если же выключен, то ...
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Nataliya Nazar, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо ви маєте на увазі тариф "Безлім+Київстар", то в ньому можна подати заявку на позачергове зняття абонплати за допомогою комбінації **477*202# та виклик або зателефонувавши на короткий номер 477.
Добрый вечер,

Пользуюсь тарифом видео плюс, кончились мб и хотел сделать внеочередной заказ услуг.
Раньше возможно через *466*202#.
Но пишет что на моем тарифе не действует такая комбинация.

Как теперь делать заказ?

Спасибо
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Zloi, приветствую вас в нашем сообществе!
В этом тарифе не предусмотрен внеочередной заказ. Раньше плановой даты оплаты за тариф списать абонплату и начислить заново льготы тарифного плана невозможно. Как вариант, можете заказать дополнительный пакет Мб в системе "Мой Киевстар" в разделе "Услуги" / "Доступные услуги".
Позачергове зняття абонплати(? Можно якось це зробити.ІТарифний план безлим плюс
Рівень користувача 8
Позначка +1
Це неможливо.
Рівень користувача 5
Доброго дня, @040587. На нових тарифах абонплата стягується, коли на рахунку є сума, котра зазначена на тарифі. Просто поповнюєте свій тариф на щомісячну суму та чекаєте СМС про стягнення абонплати.
Абон.плату снимет через три дня, а мне нужно что бы сняло уже сейчас, как ускорить процесс.???
Рівень користувача 8
Позначка +1
ніяк, хіба що перейти на інший тарифний плян, тоді протягом доби зніме!

Рівень користувача 6
Позначка +1
@Solyare, приветствую в нашем сообществе!
В новых тарифных планах не предусмотрено заказ внеочередной оплаты (все происходит автоматически). Если же вы пользуетесь одним из старых тарифов, то в большинстве из них заказ можно сделать с помощью набора комбинации * 100 # и вызов. Далее откроется меню, по подсказкам которого можно сделать активацию абонплаты.
Як в швидкому порядку підключити тариф,тобто він вже підключений але не знімається абонплата
А знімають за мб які не замовляю
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Irenbrunett, рада вітати вас у нашій спільноті!
В нових тарифах абонплата сплачується автоматично після поповнення рахунку, якщо не сплачена щоденна абонплата, якщо щоденна сплачена, тоді оплата за місяць буде в наступній добі з 0 до 3 годин.
Закінчився інтернет хочу щоб знову дали 3 Гб на 1 місяць
Рівень користувача 2
Позначка
На цьому тарифі позачергове зняття не підключається.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Bodya, вітаю у нашій спільноті! 🙂
В умовах цього тарифного плану абонплата списується автоматично і комбінацій для замовлення немає. Зняття абонплати відбувається раз на місяць. У випадку, якщо Вам не вистачає мб інтернету, рекомендую розглянути пропозиції інших тарифів, які є повністю безлімітні або із більшим об`ємом мб на інтернет. Наші тарифи: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs#
Підкажіть будь ласка, як поновити інтернет, маю на увазі, що коштів було не достатньо на рахунку перед зняттям, тупо завтикав поповнити телефон. Пізніше поповнив, але інтернету на телефоні нема.
Нужно чтобы сейчас снялась абонплата а не вечером.
Рівень користувача 8
Позначка +1
такої можливості в нових тарифних плянах немає!

Відповісти