Позачергове замовлення основного пакета послуг у тарифах передплати стає простішим


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 23 червня всі абоненти передплати зможуть позачергово замовити основний пакет послуг свого тарифного плану. Це буде корисно в разі, якщо абоненти не можуть чекати до планової дати оплати свого тарифу.

Раніше абоненти передплати із багатьма тарифами могли замовити його тільки, якщо пропустили день планової оплати тарифу та оплатили пакет послуг на день. Тепер ці дві умови будуть скасовані й всі наші клієнти передплати зможуть у будь-який момент замовити новий пакет, як це вже працює у тарифах лінійки ТВІЙ та LOVE UA.

Зробити це можна одним із наступних способів:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину Київстар.

Київстар надалі працює над покращенням клієнтського досвіду своїх клієнтів. Не лише спрощуючи умови тарифів та послуг, а й пропонуючи нові. Зокрема, у червні компанія представила нові тарифи LOVE UA для всіх типів клієнтів, запустила тариф з безлімітним мобільним інтернетом «СуперГіг» та продовжила до кінця місяця дію послуги «Роумінг як вдома» для спілкування без плати за роумінгу.


2 Відповідей

Доброї ночі, у мене тарифний план «Твій Максимум», до зняття оплати два дні, 60 гігабайт на максимальній швидкості я використав, поповнив рахунок і позачергово замовив пакет послуг. Гроші з мене зняло, але швидкість так само мінімальна і в застосунку пише, що наступна оплата через два дні. можливо я щось не так зробив, чи це воно не так працює, поясніть будь ласка)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@zyui_ua, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. 
Якщо проблема і досі актуальна, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для перевірки ситуації і отримання додаткових рекомендацій. 

Відповісти