Вирішено

Послуги "VoLTE" і "VoWiFi"


Рівень користувача 5

Чи буде Київстар на мережі 4G (LTE) розгортати послугу VoLTE?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 23 грудень 2020, 14:37

17.12.2020 р. Київстар починає проводити роботи по впровадженню в своїй 4G-мережі технології VoLTE (voice-over-LTE), яка дозволить абонентам здійснювати звичайні телефонні дзвінки через мережу швидкісного мобільного Інтернету.
Запуск нової технології по всій території країни, де працює 4G, буде відбуватися поступово, протягом декількох місяців. На перших етапах VoLTE зможуть користуватися абоненти Київстар, які будуть мати відповідні смартфони і будуть в зоні покриття 4G-мережі оператора.

Скористатися перевагами нової технології зможуть абоненти, які отримають SMS: "ехнологія передачі голосу VoLTE вже у вашому смартфоні. Відчуте переваги якості зв’язку без додаткової оплати! Перейдіть у меню Налаштування > Мобільна мережа > Параметри і дані > LTE, VoLTE (ввімкнути). Інфо: https://kv.st/vlt”.

Переглянути оригінал

353 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Leshyk, такої інформації немає :shrug_tone2:
Чекаємо на новини….

Рівень користувача 1

@Xomyak  підтримка apple watch lte мабуть найважливіша фішка і бонус від volte , хто буде перший той буде кращий.  Паралельно тестуйте / впроваджуйте. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Leshyk, зробимо :ok_hand_tone1:

Рівень користувача 1

@Xomyak  готовий взяти активну участь у тестуванні

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Xomyak  підтримка apple watch lte мабуть найважливіша фішка і бонус від volte , хто буде перший той буде кращий.  Паралельно тестуйте / впроваджуйте. 

Я можу одразу сказати що першим і кращим буде Lifecell, як завжди.
А Київстар, як завжди, останнім, при тому із значною затримкою.

Так було з 3G, так було з LTE, так було з eSIM, так відбувається зараз з VoLTE…
Тенденцію помітити не складно.

Чекаю саме цю функцію з моменту її появи в Apple Watch, а Кивстар, як завжди клав на побажання абонентів - нічого до сих пір так і не зроблено.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora:frowning2:

Рівень користувача 2
Позначка

Что слышно по volte на другий устройства?

Уже прошло почти 2 месяца!?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Что слышно по volte на другий устройства?

Уже прошло почти 2 месяца!?

Ше пройде по 2 місяці не раз, поки завезуть на ваші відра VoLTE.

Цього року навіть не надійтесь.

Рівень користувача 3
Позначка

Что слышно по volte на другий устройства?

Уже прошло почти 2 месяца!?

Мне до сих пор на iPhone Xs max не подключили, спустя два месяца...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Мне до сих пор на iPhone Xs max не подключили, спустя два месяца...

контракт/припейд?

Рівень користувача 3
Позначка

Мне до сих пор на iPhone Xs max не подключили, спустя два месяца...

контракт/припейд?

Контракт

Рівень користувача 2
Позначка

Понятно, быстрее и молча конкуренты запустят

Рівень користувача 3
Позначка

Понятно, быстрее и молча конкуренты запустят

Думаю lifecell так точно, как они с esim сработали: оперативно и для всех. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@jasene, поки ще ніякої додаткової інформації не отримувала :shrug_tone2:

Рівень користувача 3
Позначка

@jasene, поки ще ніякої додаткової інформації не отримувала :shrug_tone2:

Пора эту фразу сделать слоганом вашей компании, поговорите с отделом маркетинга.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Тим часом, VoLTE так і не працює.
Київстар знову заглох.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Abrikosoff, цікава ідея :upside_down:
Але, мені дійсно шкода, що не можу надати більш змістовну відповідь. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тим часом, VoLTE так і не працює.
Київстар знову заглох.

В принципі, вони й не казали що буде у всіх одразу працювати, будуть поступово впроваджувати. У конкурентів взагалі поки глухо в цьому напрямку. Тому якось гнобити КС поки що нема за що)

Рівень користувача 1

Тим часом, VoLTE так і не працює.
Київстар знову заглох.

В этом Весь КИЕВСТАР 

лишь бы крикнуть

Самый отстойный оператор и по техническим характеристикам, и по маркетингу

Рівень користувача 8
Позначка +2

Тим часом, VoLTE так і не працює.
Київстар знову заглох.

В принципі, вони й не казали що буде у всіх одразу працювати, будуть поступово впроваджувати. У конкурентів взагалі поки глухо в цьому напрямку. Тому якось гнобити КС поки що нема за що)

Проблема в тім що навіть якщо врахувати це, то і пройшло не “одразу” а дохріна часу вже.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlOdessa:worried:

Рівень користувача 7
Позначка
Сегодня пришел смс опросник от КС - Знаетели вы что Киевстар запустил VoLTE и еще 5 вопросов
Рівень користувача 1
Сегодня пришел смс опросник от КС - Знаетели вы что Киевстар запустил VoLTE и еще 5 вопросов


Иногда Киевстару хочется, ответь известным анектом

 

“Или крестик снимите, или тр...сы наденьте “

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ZippeR, @AlOdessa:confused:

Рівень користувача 1

У деяких абонентів, які користуються послугою VoLTE, при встановленій переадресації на послугу "Автовідповідач", спрацьовує переадресація з тарифікацією як на закордонний номер.

Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності.

Доброго дня, підкажіть будь ласка реальні терміни вирішення питання? Проблема має місце вже більше місяця часу, в зв’язку з чим мені було здійснено помилкове нарахування коштів в сумі 660 грн (за період з 10.01 по 17.02 - 11 платежів по 60 грн). Від операторів постійно чую вибачення і інформацію про те, що інженери працюють над вирішенням цієї проблеми, але терміни постійно переносяться. Через винекнення даної заборгованості, системою здійснено блокування номера з 20.02 і єдина рекомендація від оператора - поповнити рахунок на суму коштів, яку помилково нарахували. Чому я маю перераховувати кошти, які не витрачав і які були нараховані мені помилково з вини Київстара?? При цьому, мною здійснено всі платежі за надані послуги вчасно, але я не можу скористатися послугами, які вже оплатив!

Відповісти