Вирішено

Послуга "Відкладене контрактне підключення"


Рівень користувача 1

Хочу перейти на контракт удаленно (ехать в магазин далеко) нашел услугу:

https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/postponed

Завітайте до нашого найближчого магазину або зателефонуйте 466 та оформте підключення нового номера або перехід наявного на обслуговування за договором на новий особовий рахунок. Ваш номер буде активований після поповнення рахунку на суму, достатню для сплати першої абонплати.


Почему мне её не могут включить? Эта услуга активна? Звонил по номеру и писал в чат поддержки.
 

На жаль, за Вашим номером не зафіксовано активних пропозицій для міграції за допомогою вказаної послуги.

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 21 липень 2021, 16:26

@Igor Kalashnikov, з 12.07.2021 р. співробітник контактного центру може подавати заявку на міграцію на обслуговування за договором через «Відкладене контрактне підключення» при наявності / раніше зафіксованої підказки по номеру абонента з пропозицією мігрувати на контракт. 

Якщо такої пропозиції немає, на жаль консультант не може сформувати заявку :shrug_tone2:

Тобто в цій ситуації, щоби мігрувати на контракт, потрібно звернутись в магазин Київстар.

Переглянути оригінал

3 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Igor Kalashnikov, з 12.07.2021 р. співробітник контактного центру може подавати заявку на міграцію на обслуговування за договором через «Відкладене контрактне підключення» при наявності / раніше зафіксованої підказки по номеру абонента з пропозицією мігрувати на контракт. 

Якщо такої пропозиції немає, на жаль консультант не може сформувати заявку :shrug_tone2:

Тобто в цій ситуації, щоби мігрувати на контракт, потрібно звернутись в магазин Київстар.

Рівень користувача 1

Спасибо за ответ. В итоге заказал контракт на новую почту.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Igor Kalashnikov, дякую вам за зворотний зв’язок :pencil2:

Відповісти