Вирішено

Послуга "SMS/MMS з E-mail"


  • Новачок
  • 1 відповідь

Доброго дня,
Компанія, в який я працює, використовує сервіс, який надсилає СМС повідомлення своїм робітникам за допомогою сервіса SMS/MMS з e-mail.
14 Листопада 2017 року склалась обставина, із-за якої наш севіс почав розсилати багато повідомлень. За той день було надіслано близько 2000-3000 таких повідомлень.
Після цього ми перестали отримувати їх за СМС, хоча сервіс було виправлено і він досі надсилає нам ті повідомлення на відповідні поштові скриньки 380ХХХХХХХХХ@sms.kyivstar.net.
Я так розумію, що адреса нашого сервісу потрапила у вас в спам фільтр. Чи можете ви це підтвердити?

Адресу сервісів можу надіслати приватно.
З повагою,
Сергій

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 5 June 2022, 13:12

Переглянути оригінал

Цю тему було закрито для коментарів

4 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1

@Afonya, для того щоб ми могли перевірити ситуацію, радимо звернутись до Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, або до оператора за номером 466 / 0 800 300 466.

Рівень користувача 2
@Afonya для того щоб ми могли перевірити ситуацію, радимо звернутись до онлайн чату або до оператора по номеру 466.
Як звернутися до вашого онлайн чату?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Lozinskyi, наприклад можна знизу сторінки https://kyivstar.ua/uk/support натиснути на кнопку "Онлайн Консультант".
Рівень користувача 8
Позначка +5

Оновлена інформація від 05.06.2022 р.

З 01.06.2022 р. послуга "SMS/MMS з E-mail" припиняє свою дію, як застаріла, та буде відключена автоматично у всіх користувачів. Натомість Київстар радить користуватися сучасними додатками з Microsoft Office 365: Outlook або Microsoft Teams, або сервісами Zoom чи Google Meet, які працюють без тарифікації мобільного Інтернету в усіх тарифах.

Отримання MMS з e-mail тимчасово недоступно.