Вирішено

Послуга SIM для планшета // раніше "Інтернет SIM-пара"


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 3 відповідей
Доброго вечора, перейшов на тариф "
Максимальний Безлім" (національний) я можу підключити послугу "Сім пара", і яка буде тарифікація за послугу і підключення?
icon

Найкраща відповідь від kikiwora 28 June 2020, 22:00

Переглянути оригінал

764 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeria3537, dсю актуальну інформацію ви можете знайти на офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/comp/simfortablet :nerd:

Я десь читала що можна отримати додаткову сім-карту для планшета, чи можливо її отримати, у мене тариф все разом смарт

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ViDub, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій. 

Вітаю! Перейшов на контракт (Ваш вибір) і підключив суперсилу SIM для планшета (входить у тариф Ваш вибір), а ця послуга у додатку і на сайті у Мій київстар не відображається як суперсила, а як платна послуга. Це так має бути?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton89999, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

...1) Проблему я помітив через місяць і створив звернення. Гроші мені будуть повернуті з моменту коли почалася проблема чи з моменту коли я створив звернення.
2) Декілька раз звернення було закрите я телефонував і його знову відкривали. За якій період мені будуть повернуті кошти….

Гроші будуть повернуті за весь період. 

...3) Протягом 3 місяців не можуть пофіксити проблему, це нормальна ситуація??

Маю надію, що складності незабаром будуть усунені :pray_tone2:                    

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kyivstar razvodili, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, через Спільноту технічні та фінансові питання не розглядаються, так як модератори не мають доступу до бази абонентів. 

Маю надію, що незабаром всі складності будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Доброго дня,
В мій тарифний план включена послуга SIM-пара але змене знімають гроші за користування даною послугою. Проблема триває більше 4 місяців і досі не вирішина. Таким чином з мене вже було знято близько 200грн. Кожен раз коли я уточную дати вирішення даного питання мені називають різні дати (питання буде вирішене приблизно через тиждень). 
В мене три питання:
1) Проблему я помітив через місяць і створив звернення. Гроші мені будуть повернуті з моменту коли почалася проблема чи з моменту коли я створив звернення.
2) Декілька разів звернення було закрите я телефонував і його знову відкривали. За якій період мені будуть повернуті кошти.
3) Протягом 3 місяів не можуть пофіксити проблему, це нормальна ситуація??

Рівень користувача 1

С весны снимают деньги за сим пару по одной гривне в день. При том что в моем тарифе услуга бесплатная. Теперь сим пара утерянная и восстановлениее уже месяц " це питання не виришине" . Новую я купил (опять заплатил деньг) активировать невозможно так , как старую они заблокировать не могут потому что " нет технической возможности".  

Рівень користувача 8
Позначка +5

@orggaz, дякую вам за зворотний зв’язок :pencil2:

Рівень користувача 1

@orggaz@virtuon перетарифікація за даними складнощами передабачена:man_dancing: Вона буде проведена протягом 20 робочих днів  після повного усунення складнощів.

Дива бувають! Київстар зробив коригування балансу і повернув цілих 61 грн. Вдячний всім.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@6556kvi, дійсно, в додатку (на скріншоті) інформація некоректна (денна оплата). Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, для реєстрації технічної скарги (інформація в особистому кабінеті буде оновлена/виправлена). 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Скриншот там неспроста. 

В Київстар бувають проблеми з вчасним зміненням текстів і це частенько бісить (це про 1грн в заголовку на скріншоті). Проте цінник вказаний вірно (50грн), і тарифікація вірна.

І якщо 4 тижня, то це 28 днів і тоді вартість послуги 56 грн.  Тут не питання у  самій вартості, а в обмані споживачів та порушенні закону. 

0.5л Кока-Коли в магазині вартує 12 грн, а 2л - 20грн.
Чому так? Надіюсь, натяк зрозуміли, чому 50грн а не 56грн.

Запрацював сервіс тільки після скарги в центр обслуговування. Але ... (Як завжди з Київстаром) щодня знімають абоненту в 2 грн. За послугу,вартість якої 1. А в додатку з'явився тариф 50 за 4 тижні. ( Центр захисту споживачів Дерржспоживсюлужби за вами плаче) 

Ви трошка відстали від життя, послуга подорожчала, і вже вартує 50грн/місяць або 2грн/день.

Скриншот там неспроста. В додатку 1грн. І якщо 4 тижня, то це 28 днів і тоді вартість послуги 56 грн.  Тут не питання у  самій вартості, а в обмані споживачів та порушенні закону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@6556kvi, мушу погодитись з відповіддю @KurwaMatj, умови послуги були оновлені. Всю актуальну інформацію ви можете знайти на офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/comp/simfortablet

Що стосується фінансово питання (повернення коштів за ті дні, коли послуга не працювала), зареєструвати необхідну заявку можна через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +1

Запрацював сервіс тільки після скарги в центр обслуговування. Але ... (Як завжди з Київстаром) щодня знімають абоненту в 2 грн. За послугу,вартість якої 1. А в додатку з'явився тариф 50 за 4 тижні. ( Центр захисту споживачів Дерржспоживсюлужби за вами плаче) 

Ви трошка відстали від життя, послуга подорожчала, і вже вартує 50грн/місяць або 2грн/день.

У мене на Київстар уже цензурних слів не залишилось, але спробую. 

Підключив послугу SIM для планшету. Однак, вона не працювала, хоч гроші щодня знімають за послугу, яка НЕ НАДАЄТЬСЯ. (З цивільним кодексом знайомі? Такі кошти мають бути повернені!) 

Запрацював сервіс тільки після скарги в центр обслуговування. Але ... (Як завжди з Київстаром) щодня знімають абоненту в 2 грн. За послугу,вартість якої 1. А в додатку з'явився тариф 50 за 4 тижні. ( Центр захисту споживачів Дерржспоживсюлужби за вами плаче) 

 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Yevhenii Shuvalov, на жаль, з боку модераторів Спільноти вплинути на швидкість вирішення немає змоги. Технічний відділ передає тільки орієнтовні терміни. 

Сподіваюсь, що незабаром складності будуть усунені :pray_tone2: 

@Yevhenii Shuvalov, я вірно розумію, що мова йде про послугу “SIM для планшету”? 
На жаль, на поточний момент спостерігаються масові технічні складності в роботі послуги. Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи “SIM для планшету”. 

Так як ви звертались до оператора і залишали технічне звернення, єдине, що зможу порадити - це очікувати на інформування по факту усунення неполадок :worried:

И сколько так ждать? Год?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yevhenii Shuvalov, я вірно розумію, що мова йде про послугу “SIM для планшету”? 
На жаль, на поточний момент спостерігаються масові технічні складності в роботі послуги. Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи “SIM для планшету”. 

Так як ви звертались до оператора і залишали технічне звернення, єдине, що зможу порадити - це очікувати на інформування по факту усунення неполадок :worried:

Предистория такая: купил смарт сим, хотел подключить к своей основной чисто для интернета в другое устройство. В магазине у них не вышло, позвонили до оператора тот сказал подождать до 2-го числа. Прийдя домой позвонил лично, тот хотел отмазаться чтоб я топал в магазин, мягко намекнув ему, что номер не пройдёт, он оставил заявку. И тут началась эпопея, каждый день они мне клянутся что завтра крайний срок, что нужно тех отделу больше времени. Неделю так уже маринуют, куда можно обратиться чтоб их там клюнуло наконец?

Рівень користувача 6
Позначка

@Djonfg, дуже шкода, що доводиться так довго очікувати вирішення питання.  Щодо перетарифікації, то вона буде проведена протягом 20 робочих днів  після повного усунення складнощів в роботі послуги. На даний час роботи ще ведуться, на жаль.

Рівень користувача 1

Добрий день, коли правильно запрацює SIM для планшета? і коли повернуть кошти?, вже 216 днів пройшло Київстар не може, або не хоче вирішити проблему?
Коли перестануть знімати по 1 гривні, вже почали по 2грн в день? (SIM для планшета в включена в тариф). До оператора звертався напевно більше 20 разів все без результатно, “SIM для планшета за Вашим номером. Інформація вже передана фахівцям для усунення. За фактом виправлення Вам надійде SMS. Перепрошую за незручності”
 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@valeha, звертались з даного питання до оператора?

Рівень користувача 4
Позначка

Дякую, все запрацювало! Для повного щастя хотілося б одержати компенсація за некоректні витрати. Може допоможете?

У меня пол года не работало, и не какой компенсации не получил, разве что теперь снимает по гривне в день за дополнительную сим. (Ну если есть деньги на счету) а если нет, то не снимает и все работает....

Рівень користувача 3
Позначка +1

@orggaz, @virtuon перетарифікація за даними складнощами передабачена:man_dancing: Вона буде проведена протягом 20 робочих днів  після повного усунення складнощів.

Відповісти