Вирішено

Послуга SIM для планшета // раніше "Інтернет SIM-пара"



Показати перший допис

790 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ilovekyivstar, уточніть, будь ласка, якщо натиснути на “Деталі” послуги “SIM для планшету за нуль”, яку ви бачите інформацію? 

Маю припущення, що мова йде про додаткову “Суперсилу” за умовами тарифного плану.

І також, додатково, будь ласка, напишіть повну назву вашого поточного тарифного плану.  

Рівень користувача 1

@AndrKobzar:worried: “аварія” закривалась, і через деякий час відкривалась повторно, тому не будемо втрачати надію, що незабаром складності будуть усунені :pray_tone2:

Сподіватимемося, що будуть усуненi. 

Сьогоднi надiйшло повiдомлення - вкратцi - Складнощi усунено - про можливiсть повернення грошей нiчого не повiдомили… :)

 

Вчора грошi повернули… Слава Україні!

@Ilovekyivstar, уточніть, будь ласка, якщо натиснути на “Деталі” послуги “SIM для планшету за нуль”, яку ви бачите інформацію? 

Маю припущення, що мова йде про додаткову “Суперсилу” за умовами тарифного плану.

І також, додатково, будь ласка, напишіть повну назву вашого поточного тарифного плану.  

Максимальний Безлім 2019

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AndrKobzar, дякую за зворотний зв’язок :pencil2:
Героям слава!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ilovekyivstar, в вашому тарифному плані послуга “SIM для планшету” надається без додаткової оплати. 

В вашій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Будь ласка, зверніться до оператора через офіційну сторінку Компанії https://www.facebook.com/kyivstar із зазначенням номера телефону. 

Добрий день
Прошу допомогти

1. Основна картка працюэ з телефону. Вставляю Додаткову картку - телефон просто не знаходить мережу.
2. По Основной карті не працює інтернет з компьютера. Вставляю картку в слот sim картки і ноутбук картку перестав знаходити

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ondreyit, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що мова йде про послугу “SIM для планшету” (додаткова SIM-карта для Інтернету)? 

Маємо домашній інтернет і в цьому тарифі "все разом". Скількись років, вже до ладу не пригадаю - жодної скарги. Інтернет пропадав на пару годин тільки в найлютішу бурю або потоп раз на пару років. Якість супер, ціна - норм.

Додали пару років тому "сім для планшета" під номер, який користувався безілмітом. Та сама хата, тільки що завжди під рукою, коли основний номер на роботі :)

Горя не знали до осені, 2021 року, коли Київстар сказав, мол, гайз, планшет це ще одна точка, ай яй яй - давай+65грн за планшет.  Думаємо, ну ок, все по чесному, ціна не кусається.

300 грн/міс до кінця 2021 року - політ нормальний. Горя не знаєм, з’єднання як в рекламі тища мегабіт, ютуб 1080 без заморочок в селі, а вдома під кабелем танки на низькомупінгу.

Грудень 2021 - “Папєрєджаємо, з нового року варітсть тарифу неприроднім способом без вашої згоди буде піднято до 350 грн, Ваш Київстар”. Ну оооок, інфляція, всесвітня змова провайдерів -най буде.

Важлива ремарка ще у 2021 році.  Інколи вдавалося перейти межу в 5 ГБ/день і нам знижували швидкість до кінця доби з смскою (Для чесності бла бла бла швидкість буде знижено.) - ну любимо ми сімейні фільми дивитися. Ну оооок .

31.12.2021 зняло 10 грн за 10 хв до Нового 2022 року, абонплату, відповідно не зарахувало, ми їдемо зі швидкістю 10 грн/100 мб і ніхто нам нічого не каже. Олів’єха, мегого, тортік, шампанське….Жодної смс, жодного повідомлення про зняття чи незняття. Зазвичай в переддень приходить і зранку, якщо не оплачено. Ну блін, - крики сварки, оператори пробують пояснити як при безлімітному доступі за 300 грн\міс і обмеженням швидкості могло зняти 10 грн і вижерти ще 120 грн з основного рахунку. Менше з тим, до 03.01.2022 ситуація вирулилась да кільканадцятому дзвінку: результат - да: Київстар ай яй яй неправий - ось вам 30% знижки на 3 місяці. Сенк ю, з ким не буває. Хеппі нью єар і мері крістмас.

Жили не тужили: березень 2022. Рахунок показує, що він тане зі швидкістю 2 грн/день. Воно вроді нічого, але ж капає і бісить. Безлімітний домашній "інтєрнєт" має бути безлімітний вирішили ми і давай дізнаватися, шо воно таке ті 2 грн день…

Сьогодні 4 квітня, йде п'ятий день дізнавання. 

Хронологія:

Різні консультанти по різному трактують, але по середині правда буде виглядати десь так: сім для планшета стає послугою і тепер це 2 грн /день (ВТФ, тож платимо вже 65грн+до тарифу “все разом”). Після певних потуг, було почуто на 460 щось типу “ко-ко-ко, ми супєр і переведемо Вам це в суперсилу: ми відключемо її з послуги і ***немо в суперсилу” - перестане їсти гроші. Звучить супер подумали ми - агонь! Процедура запущена…

Йшов другий день, планшет не бачив сімку. Ввічливий консультант, сказав: ой ви знаєте, а тепер так ніззя, тре нову сімку браць і пхаць в планшет... Твою ж супер силу мать, подумали ми і поїхали за новою смарт сім у місто.

День третій: зранечку, певне зпросоння, дівчуля консультант сказала, що так взагалі ніззя, це ж послуги препейд, а ми ж з вами в домашньому "все разом" (і як же ж воно працювало весь цей час?).

Пішли, попили кави, виговорились одне одному і вирішили натрапити на більш толкового працівника і о чудо, день #1 тільки дубль 2. Але тепер в нас є нова сімка, серійний номер, стара сімка - суперсил вдвічі більше:). Консультант прийняв заявку і сказав почекати суткі - думаю це доба, 24 години.

Кінець третього дня, ми щасливі йдемо спати.

 

Четвертий день - глухо, очікуйте до 24 годин від дати заяви... Ну оооок. По завершенню суток, вона ж доба, почали бити в дзвони і слухати дядю Вакарчука по півгодини. “Технічні роботи, очікуйте, тільки вже не 24 години, а нам невідомо скільки”. Ну ооок. Перестали брати трубку з основого номеру. Лягаємо спати, лихим словом згадуємо Човен і супер сили.

 

П'ятий день - повний мороз, КЦ не беруть трубку, навіть інколи, коли дядя Вакарчук і його кончений човен пливуть хвилин 20 - просто вибивають виклик.

Ми звикли і  знаємо як обійти))) Номерів маємо всі по одному на Київстар.  Залишили усну скаргу з іншого номеру. Думаю най побуде ще тут, може люди порадять що.

 

 

Так шо хєлп, може є хто з другої лінії підтримки чи може підкинути їм сію проблему. Номер о\р 7920053

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

і ***немо в суперсилу

Текст шикарний, отримав надзвичайне задоволення від прочитання. 
Лесь Подерв’янський би вами гордився)

 

Поправив з ноутбука текст, бо пік вибрискування тестостерону прийшовся з телефоном в руках. Їйбо понеділок і таке натхнення після роботи))

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Vitalii Iakoviuk , мені дуже прикро, що Вам довелось зіштовхнутись з таким сервісом 😔

На даний момент можуть спостерігатися складнощі з поєднанням послуги «SIM для планшета». Через це не вдається підключити послугу у якості “суперсили”.  Наші фахівці займаються вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності.  

Доброго дня, маю тариф "максимальний безлім" послуга sim для планшета входить в тариф, але після прив'язки за допомогою smart sim почали знімати абонплату по 2 грн, сім в планшеті працює, нарікань нема, але...Що робити ? До магазинів не можу дістатись, в чаті не допомогають.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gsidekh, уточніть, будь ласка, я вірно зрозуміла, що ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга?

@Gsidekh, уточніть, будь ласка, я вірно зрозуміла, що ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга?

Так, скарга була зареєстрована, навіть 2 рази приходили смс що розгляд перенесено, але на цім все. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gsidekh, в цій ситуації єдине, що зможу порадити - це очікувати на розглядання технічної скарги 😔

Відповісти