Вирішено

Послуга SIM для планшета // раніше "Інтернет SIM-пара"



Показати перший допис

764 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@6556kvi, мушу погодитись з відповіддю @KurwaMatj, умови послуги були оновлені. Всю актуальну інформацію ви можете знайти на офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/comp/simfortablet

Що стосується фінансово питання (повернення коштів за ті дні, коли послуга не працювала), зареєструвати необхідну заявку можна через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Запрацював сервіс тільки після скарги в центр обслуговування. Але ... (Як завжди з Київстаром) щодня знімають абоненту в 2 грн. За послугу,вартість якої 1. А в додатку з'явився тариф 50 за 4 тижні. ( Центр захисту споживачів Дерржспоживсюлужби за вами плаче) 

Ви трошка відстали від життя, послуга подорожчала, і вже вартує 50грн/місяць або 2грн/день.

Скриншот там неспроста. В додатку 1грн. І якщо 4 тижня, то це 28 днів і тоді вартість послуги 56 грн.  Тут не питання у  самій вартості, а в обмані споживачів та порушенні закону. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Скриншот там неспроста. 

В Київстар бувають проблеми з вчасним зміненням текстів і це частенько бісить (це про 1грн в заголовку на скріншоті). Проте цінник вказаний вірно (50грн), і тарифікація вірна.

І якщо 4 тижня, то це 28 днів і тоді вартість послуги 56 грн.  Тут не питання у  самій вартості, а в обмані споживачів та порушенні закону. 

0.5л Кока-Коли в магазині вартує 12 грн, а 2л - 20грн.
Чому так? Надіюсь, натяк зрозуміли, чому 50грн а не 56грн.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@6556kvi, дійсно, в додатку (на скріншоті) інформація некоректна (денна оплата). Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, для реєстрації технічної скарги (інформація в особистому кабінеті буде оновлена/виправлена). 

Рівень користувача 1

@orggaz@virtuon перетарифікація за даними складнощами передабачена:man_dancing: Вона буде проведена протягом 20 робочих днів  після повного усунення складнощів.

Дива бувають! Київстар зробив коригування балансу і повернув цілих 61 грн. Вдячний всім.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@orggaz, дякую вам за зворотний зв’язок :pencil2:

Рівень користувача 1

С весны снимают деньги за сим пару по одной гривне в день. При том что в моем тарифе услуга бесплатная. Теперь сим пара утерянная и восстановлениее уже месяц " це питання не виришине" . Новую я купил (опять заплатил деньг) активировать невозможно так , как старую они заблокировать не могут потому что " нет технической возможности".  

Рівень користувача 1

Доброго дня,
В мій тарифний план включена послуга SIM-пара але змене знімають гроші за користування даною послугою. Проблема триває більше 4 місяців і досі не вирішина. Таким чином з мене вже було знято близько 200грн. Кожен раз коли я уточную дати вирішення даного питання мені називають різні дати (питання буде вирішене приблизно через тиждень). 
В мене три питання:
1) Проблему я помітив через місяць і створив звернення. Гроші мені будуть повернуті з моменту коли почалася проблема чи з моменту коли я створив звернення.
2) Декілька разів звернення було закрите я телефонував і його знову відкривали. За якій період мені будуть повернуті кошти.
3) Протягом 3 місяів не можуть пофіксити проблему, це нормальна ситуація??

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kyivstar razvodili, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, через Спільноту технічні та фінансові питання не розглядаються, так як модератори не мають доступу до бази абонентів. 

Маю надію, що незабаром всі складності будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton89999, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

...1) Проблему я помітив через місяць і створив звернення. Гроші мені будуть повернуті з моменту коли почалася проблема чи з моменту коли я створив звернення.
2) Декілька раз звернення було закрите я телефонував і його знову відкривали. За якій період мені будуть повернуті кошти….

Гроші будуть повернуті за весь період. 

...3) Протягом 3 місяців не можуть пофіксити проблему, це нормальна ситуація??

Маю надію, що складності незабаром будуть усунені :pray_tone2:                    

Вітаю! Перейшов на контракт (Ваш вибір) і підключив суперсилу SIM для планшета (входить у тариф Ваш вибір), а ця послуга у додатку і на сайті у Мій київстар не відображається як суперсила, а як платна послуга. Це так має бути?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ViDub, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій. 

Я десь читала що можна отримати додаткову сім-карту для планшета, чи можливо її отримати, у мене тариф все разом смарт

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeria3537, dсю актуальну інформацію ви можете знайти на офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/comp/simfortablet :nerd:

Відповісти