Вирішено

Послуга "Рік без оплат" / "Рік без оплат Lite"


Рівень користувача 3

Доброго дня! Я заплатив за послугу “Рік без оплат”. В мене зняло оплату і прийшло зарахування, але Інтернету немає. Чи можете мені детально розповісти про цю послугу, і сказати, чому виникла неполадка? Або скажіть, куди я можу звернутися з цією проблемою?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 8 July 2021, 16:35

Переглянути оригінал

1177 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, інженери написали, що поки що алгоритм такий: спочатку поповнити рахунок, потім замовити послугу. Якщо зробити інакше, персональна пропозиція анулюється. 

Мушу погодитись, що інформування некоректне, адже в SMS не вказано в якій послідовності що робити. 

Впевнена, що все це буде враховано, і всім абонентам, котрі постраждали в наслідок дезінформації послуга все ж буде підключена. 

Це повідомлення буде закріплено (поки що) в якості “найкращої відповіді”. Щоби всі користувачі могли побачити порядок дій.

Рівень користувача 2

Таже ситуация. На форуме ничего не нашел, кроме: "Надо было сначала пополнить, а потом заказывать". Киевстар просто 🤬🤬🤬

Позначка +1

@Sniper111, также возможна установка лимита до 0.8 Мбит./сек. после израсходования 3000 МБ в сутки.

Рівень користувача 2

@Artemische, чекаю від вас вирішення проблеми :pray:

Моя проблема вирішена. Жодної смс по факту не було, але інет працює, без поповнення рахунку, вже третю добу. :sunglasses:

Рівень користувача 2

@IhorKo, хочу акцентувати вашу увагу на тому, що під поняттям “безліміт” мається на увазі необмежена кількість МБ. Швидкість мобільного Інтернету не є умовою тарифів та послуг. 

“Політика справедливого користування мережевими ресурсами” не приховується від абонентів. Інформація є на нашому офіційному сайті в розділі “Центр новин”. 

В цьому і полягає обман і маніпуляція, адже штучне обмеження швидкості нівелює необмежену кількість МБ, та й інформація про це має бути акцентована в описі умов тарифу чи послуги, а не прихована за десятьма підпунктами. Скидається на те, що репутація для вас- порожній звук...

Рівень користувача 7
Позначка +1

Перед вами доказательство того что не имеет смысла подключать данный тариф, вы сможете потратить жалкие 3000 мегабайт за 1 день, а с учётом того что трафик YouTube и абсолютно всех других сервисов будет снимать мегабайты, это подключение безсмысленно. Не ведитесь на акцию. Вы сможете потратить только 1% от того что предлагают в ограниченном объёме.

Очередное мошенничество и верёвка на шею пользователю который подключит это. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vanij 19, если у пользователя услуги оплата по тарифу не была снята, услуга будет предоставляться абоненту :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Divi:thinking: стосовно абонентської плати, все залежить від того, чи була у вас знята щоденна оплата. Якщо ні, то після поповнення рахунку першою зніметься абонентська плата по тарифу.

Щодо швидкості. Згідно "Політики справедливого користування мережевими ресурсами", після використання більше 3000 МБ протягом доби буде застосовано обмеження швидкості до 0,8 Мбіт/c

Рівень користувача 8
Позначка +5

@virtuon, @Юра Рябенко, на поточний момент відкрита “аварія”: 

“Рік без оплат. Не працюють умови пакета. При виході в Інтернет - тарифікуються МБ (кошти) або відсутній доступ (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів з підключеною послугою "Рік без оплат" можуть закінчиться МБ, хоча за умовами пакета - надається безлімітний Інтернет. При кожному виході в Інтернет - списуються МБ, а при досягненні 0 МБ вийти в Інтернет абоненти не можуть.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 1550684

:shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Читай політику справедливого користування

Рівень користувача 1

тариф для пристроїв. Абонплата 1 грн на день. на рахунку 109 грн, скільки має бути на рахунку, щоб спрацювало?

update: закинув ще 25 грн. Тепер 134 грн. І нічого не відбувається

Попробуйте завтра ще раз повторно замовити послугу.

Дякую, спрацювало.

Рівень користувача 7
Позначка +1

3 гигабайта в день дают

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Отримав смс повідомлення Сенсація! Безлімітний iнтернет цілий рік всього за 100 грн. Активуйте до 28/09/2021 послугу «Рік без оплат lite» та спілкуйтесь у соцмережах, не рахуючи мегабайти. Замовляйте: *512*1# та клавіша виклику або 477*365.Поповнив100грн. зробив запит ,вийшов пшик , недостатньо коштів,зняли на поточний тарифний план.Добре,поповнив знову,зробив запит:відповідь-" На жаль, для Вас немає доступного пакета на даний момент". Чому?Де прописаний порядок активації послуги? Відповідь-ніде,позвоніть до оператора і він вам розкаже!

Нащо вам телефон, якщо на ньому не сплачена абонплата? Ну якби це був 2004 рік - то я б зрозумів, дзвонити дорого, а похвалитись що у тебе є мобільник потрібно, а в 2021-му??)

Традиційно у всіх у кого проблеми з підключенням послуги - неоплачена абонплата. І якби абонент знав умови свого тарифу, то б розумів, що при потраплянні туди грошей, достатніх на оплату місячної абонплати - вони одразу знімаються. Відповідно поки ви “зрехались” (Галицький діалект), то гроші Київстар зняв за абонплату.

Зі своєї сторони Київстар також зробив підключення послуги тим ще квестом, потрібно обов’язково замовляти послугу з наявними коштами, інакше послуга згорить. Що у вас і сталось.

Маємо дві сторони:

з однієї Київстар з своїми мухами в голові;

з іншої абонент, який в очі не бачив умов свого тарифу, дупля не ріже як оплачується тариф і послуга, і якому впадло напрягтись і прочитати;

Ось ви й зустрілись))

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не понятно что за услуга.

У Вас Домашний интернет или Мобильная связь?

На сколько я понял Ваше описание подпадает под тариф Домашнего интернета  “Безлим на год” 

Если Вы оплатили по мобильной связи то в КС таких тарифов нет.

Конкретизуйте пж

Рівень користувача 2

@VLAD.Z, таке значення передає в додаток система персональних пропозицій (технічна особливість відображення інформації). Але, по факту, Інтернет надається безлімітний.

Всі ці моменти вже прийняті до уваги розробниками додатку “Мій Київстар”. 

Шахрайство і брехня! Навіщо приховувати, що після використання 3 Гб протягом дня, швидкість обмежена до 0,8 Мб/с !???

Позначка +1

@IhorKo, вони справді приховують про обмеження швидкості в описах тарифів: там нічого не зазначено про “Політику справедливого користування мережевими ресурсами”.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго времени суток администраторам сообщества! 
Есть вопрос, надеюсь прочитать ответ на него. 
Подскажите чем отличается "Рік без оплат" от "Рік без оплат Lite" ? Пришло SMS сообщение, что есть возможность подключиться к такой услуге для безлимитного интернета. 

Тільки ціною.

 

Позначка +1

@Xomyak, якщо доступ до інтернету повністю безлімітний, то ніякий USSD не перевірить залишок Мб та термін дії, що було в пакетах “VIP Інтернет Безлім”.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обійти політику справедливого користування ви не зможете ніяк. Це вже тисячу разів обговорювалось на цьому форумі. Можете далі нікого не переконувати- це марна справа. Правила компанії- єдині для всіх абонентів 

Рівень користувача 1

доброго дня я заплатив за послугу рік без оплат

мені зняло оплату і прийшло зарахування

але інтернету нема

чи можете мені детально розповісти про цю послугу

і сказати чому виникла неполадка

апо скажати куди я можу звернутися з цією проблемою

Така сама ситуація, мали вирішити питання до 13.04, тепер обіцяють до 20.04. Шкода що гроші знімають з рахунка в долі секунди, а питання вирішуються тижнями. І ще не зрозуміло як вирішиться((

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IhorKo, хочу акцентувати вашу увагу на тому, що під поняттям “безліміт” мається на увазі необмежена кількість МБ. Швидкість мобільного Інтернету не є умовою тарифів та послуг. 

“Політика справедливого користування мережевими ресурсами” не приховується від абонентів. Інформація є на нашому офіційному сайті в розділі “Центр новин”. 

Рівень користувача 1

Але незважаючи на це для них "винні" ті хто бере послугу, і не здогадався що послуга "додаткова" , хоча про це не було сказано.

Рівень користувача 2

Ну ось і завершився розгляд моєї справи стосовно послуги рік без оплат, та інших начебто помилкових списань з мого рахунку за ненаданні послуги(

Нарешті мені запропонували недолугу  компенсацію 500 мб інтернету на 7 днів, яка мені не потрібна,  так як вчергове, в мене примусово зняло абонплату з тих коштів яки вже вдруге поповнювались на іншу послугу рік без оплат поки я чекав вирішення.

Як мені розповіли фахівці,  це був лише невдалий маркетинговий хід з залучення додаткових коштів компаниєю КС з тих абонентів, яки довгий час не поповнювали рахунок і можливо вже  є активними користувачами інших операторів. Самі собі зробили антірекламу.) 

Тобто, приваблюючи  нас цікавими послугами, та прикриваючись постійнимитехнічними збоями, КС виконує план з продажів по звичайним тарифам і послугам, а самим стійким абонентам, яки вже багато сплатили за будь що тільки не за запропоновану послугу рік без оплат, в кінці цієї історії можливо і підключіть цю злощасну  послугу.

 

  1. Що робити коли на вас забили? Це просто, треба рятувати гроші. Як тільки склалась така ситуація, що гроші зняли не за те, за що повинні були, одразу виникло питання, що робити з грошами, що ще лишились, бо ж їх зникнення це питання часу, за скільки їх зжере абонентська плата. Цікаво відзначити, що разом з оцим “маркетинговим ходом” що до інтернету, КС дуже доречно поламав переказ грошей з мобільного рахунку на банківську карту. Це для того щоб у тих, хто вляпався у цю історію не було шансів врятувати гроші від зжирання абонплатою.  Я одразу зорієнтувався і просто переказав усі гроші знайомим користувачам КС, які все одно сплачують свої захмарні тарифи і не можуть піти від цього оператора до іншого. Гроші отримав від знайомих. Тож лишалося боротися за те що вже зняли, без втрат.
  2. Після допиту технічної підтримки з'ясувалось, що недолуга компенсація у вигляди мегабайтів, хвилин, смс чи іншої непотрібної нісенітниці то не все. Має відбутися якась “перетарифікація”, чого слід чекати від вашого смс стосовно вирішення вашого питання на протязі 10-15 днів. У мене це дата 26.07.2021. Ось чекаю.

Я очікую що ці кошти надійдуть на рахунок і не будуть зняті в рахунок абонплати. І коли я добавлю суму до 365грн зможу підключити цю кляту послугу. Але є побоювання що цього не трапиться ))) Або кошти зайдуть на якісь “бонусний” рахунок, з якого не можна буде розрахуватися за послугу, у цьому разі моїх грошей КС не побачить. Хоча знайдуться і ті хто мовчки “доповнить” свій рахунок. Це прикро коли оператор у такий спосіб знущається зі своїх абонентів. Але я не дам знущатися. Просто на майбутнє буду розумніший з “маркетінговими ходами” КС. Отака цікава історія. Далі буде...

Рівень користувача 8
Позначка +1

За кордоном інтернет будет тарифікуватись згідно тарифів роумінгу.

Рівень користувача 1

Сама послуга передбачає безлім інтернет (3 гігабайти нормальной швидкості а далі низької швидкості), але окрім цієї послуги ще є сам тарифний план згідно якого надаються ще 6000 мегабайт, чому ці 6000 не можна використовувати? Я ж оплачую весь тарифний план а не лише дзвінки та смс, отже виходить що я не отримую усіх послуг за які заплатив? 

Відповісти