Вирішено

Послуга "Рік без оплат" / "Рік без оплат Lite"


Рівень користувача 3

Доброго дня! Я заплатив за послугу “Рік без оплат”. В мене зняло оплату і прийшло зарахування, але Інтернету немає. Чи можете мені детально розповісти про цю послугу, і сказати, чому виникла неполадка? Або скажіть, куди я можу звернутися з цією проблемою?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 8 July 2021, 16:35

Переглянути оригінал

1177 Відповідей

Доброго дня. Підкажіть будь ласка. Чи е зараз послуга 365 днів безлімітного інтернету?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня. Підкажіть будь ласка. Чи е зараз послуга 365 днів безлімітного інтернету?

Нема.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tolik sol, офіційно, щодо закриття послуги інформацію не отримували. Теоретично, потрібно почекати 🤗

Але на практиці, SMS з пропозицією, якщо вірити відгукам наших користувачів, не надходять. 

Рівень користувача 1

Доброго дня , підкажіть  будь ласка чи можна якось підключити собі акцію "рік без оплат" при цьому не отримавши повідомлення про доступність цієї акції в SMS ??

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня , підкажіть  будь ласка чи можна якось підключити собі акцію "рік без оплат" при цьому не отримавши повідомлення про доступність цієї акції в SMS ??

Немає зараз цієї акції.

Рівень користувача 1

Зрозумів , дуже дякую за пояснення 

Рівень користувача 8
Позначка +5

Доброго дня , підкажіть  будь ласка чи можна якось підключити собі акцію "рік без оплат" при цьому не отримавши повідомлення про доступність цієї акції в SMS ??

@ArSpr, підключення можливе тільки за персональною пропозицією, котру ви можете отримати в SMS. 

Добрий день. Тиждень назад подав заявку в тех. відділ, так як немає інтернету по даній послузі, оператор сказала: ‘’  Макс. термін вирішення 01.08.22, прийде смс. повідомлення‘’ - нічого, пишу у підтримку і там дізнаюсь: ‘’ Макс. термін вирішення 01.01.23 ‘’ (29.12.22 - кінець послуги). Є побоювання, що стільки питання і буде вирішуватись) 

Масштабний збій? Хотілось хоча б щось знати з цього приводу і чого очікувати.

P.S. Інтернет зник в одну мить; cіменц перезавантажував, сімку тестував на іншому телефоні, міняв її. Вне послуги (за грн.) є інтернет. Тому, смію полягати, що заявка з приводу проблеми із послугою доречна.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Макс. термін вирішення 01.01.23 

Оце вони гонять)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@service0, глобальних “аварій” немає 🤔

А можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Наскільки я розумію - це індивідуально складена технічна скарга за вашим зверненням. 

Аналогічна ситуація,стосовно відсутності безліму від Київстар.Все так як описав service0.Прошу допомоги у вирішенні глобальної аварії .,.                                               Добрий день. Тиждень назад подав заявку в тех. відділ, так як немає інтернету по даній послузі, оператор сказала: ‘’ Макс. термін вирішення 01.08.22, прийде смс. повідомлення‘’ - нічого, пишу у підтримку і там дізнаюсь: ‘’ Макс. термін вирішення 01.01.23 ‘’ (29.12.22 - кінець послуги). Є побоювання, що стільки питання і буде вирішуватись) 

 

Масштабний збій? Хотілось хоча б щось знати з цього приводу і чого очікувати.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vaxa777, як написала вище, глобальних “аварій” немає 🤔

А можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Перевірю зареєстровану скаргу. 

@Xomyak, написав, чекаю відповіді.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@service0, дякую. Передала додатково скаргу колегам. В понеділок зможу надати змістовну відповідь. 

@service0, дякую. Передала додатково скаргу колегам. В понеділок зможу надати змістовну відповідь. 

🤔

Аналогічна ситуація як і вас,звертався неодноразово до оператора і до модератора(в особисті повідомлення)

ніхто змістовної відповіді не надав.😟.Напевно цієї послуги вже небуде.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vaxa777, @service0, ні про кого не забула. Відповідь поки що не отримала від інженерів. Сьогодні передала повторний запит. Як тільки в мене буде інформація, одразу напишу.

Дякую за терпіння. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

В мене безліміт який діє до 19.12.2022 р.

12.08.2022 оператор виключив його мені (я зателефонував 466) консультан проінформував мене, що в мене “перебої” із-за старої сім картки. Однак натискуючи “счастливий день” перебої як рукою здуває і в мене мої 144мегабіт працюють увесь день. 

Висновок : оператор бреше і нічого робити не хоче.

Десь рік тому я отримував смс що термін дії картки добігає свого кінця, замовив сім карту, заплатив за проїз, заплатив за пересилку, телефонував оператору і сам не зміг змінити номер бо в них так само були перебої. Через 2 місяці мене повідомили, що моє питання з їхніми перебоями вирішене і мені дали 30 хвилин розмов на Київстар компенсації, з моїм безлімітом розмов. А та картка яку я купив на заміну за неділю заблокувалася сама і я її викинув. Наплювали так сказать в лице.

Також брехня про те що термін дії моєї картки закінчується *114#:

Коли ваше глузування з ваших користувачів закінчиться?  Ви це навмисно вимикаєте на програмному рівні, щоб до вас звонили?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Десь рік тому я отримував смс що термін дії картки добігає свого кінця,

Термін дії номеру і термін дії картки - то є різні речі. 

Те, що ви показуєте на скріншоті - це термін дії номеру, і він становить 1 рік від моменту вашої останньої активності по номеру.

А смс, яку ви отримали, це про гарантійний термін самого пластику і чіпа (картки), який вставлений в ваш телефон в SIM лоток. З часом він може працювати некоректно, тому вам запропонували змінити на новий зразок.

Рівень користувача 4
Позначка +1

Розумію але моя сім карта гарно працює, а інтернет мені вимкнули програмно. Коли є мегабайти на рахунку або гроші вони гарно їх підїдають і інтернет гарно працює. З послугою счастливий день все так само працює.

Побрехенька оператора, що моя друга картка - сім пара(4G), яка стоїть в роутері ,також не працює теж досить кумедна. Вона приєднана в системі до моєї старої картки ( до її номеру, або рахунку), і ніяк не може непрацювати.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Ross3045, дуже прикро, що зіткнулись з такими неприємностями😥

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та впевнена, що вдасться все “розкласти по поличкам” та уникнути непорозумінь.🤗

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Ross3045, дуже прикро, що зіткнулись з такими неприємностями😥

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та впевнена, що вдасться все “розкласти по поличкам” та уникнути непорозумінь.🤗

Рік тому таке ж саме було з сім картою. Модератор передала вище і все запрацювало. Від онлайн саппорту толку 0, від телефонних операторів теж ніякої допомоги, докидають що стара карта в якій спливає термін. Стара карта але інтернет по ній працює і не є приводом для блокування для мене цієї послуги. Здається що консультан не розуміє, що взагалі означає перебої, це коли 5 хвилин працює, а 5 хвилин не працює, а не коли його зовсім нема, а коли гроші закидаєш він перемагає перебої і з останніх сил зявляється до останньої копійки!

Ось така бородьба перебоїв з грошима виходить. 😜

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Ross3045, 🤔

Можу спробувати щось дізнатись у колег, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону.

 

Пезпонтовий форум,ні відповідей ні конкретних пояснень на поставлені питання.Послуга непрацюєє 2 місяці.Колии таке було щоб аварії справляли пів року 🤕 КИЇВСТАР дно.

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

В мене теж місяць нема інтернету. Раніше нічого не відкривалося взагалі, тепер коли відкриваєш сторінку пише недостатньо коштів.

Відповісти