Вирішено

Послуга "Рік без оплат" / "Рік без оплат Lite"


Рівень користувача 3

Доброго дня! Я заплатив за послугу “Рік без оплат”. В мене зняло оплату і прийшло зарахування, але Інтернету немає. Чи можете мені детально розповісти про цю послугу, і сказати, чому виникла неполадка? Або скажіть, куди я можу звернутися з цією проблемою?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 8 July 2021, 16:35

Переглянути оригінал

1177 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Итого, благодаря вашей «супер акции» я  уже потерял более 50 гривен, получил не нужную мне на данный момент услугу, потратил силы и время на посещение отделения и чтение форума, выяснение причин и разбор ситуации. Я разнервничался, расстроился, настроение испорчено. Вместо того чтобы смотреть спокойно полуфинал Евро 2020, вынужден писать вам рекламацию, чтобы завтра не было поздно.

Забули дописати що ви “ колосально нравствєнно пострадали” ))
 

Поэтому прошу предоставить мне заказанную изначально услугу «Piк без оплат lite», за те 100 гривен которые я заплатил именно ради неё, а уже потом  списать  из полученных за пополнение бонусов(62)  оплату тарифного плана(50), как это было в прошлом году и как это должно быть в цивилизованном обществе.

Болт вам на 22 і гайочний ключ))
Ніхто вам нічого не дасть.
Як і мені))

Рівень користувача 8
Позначка +1

Прийшов і мій час понити, який Київстар паршивий і розвіяти міф, що я засланий козачок))


Отже, на два моїх номери прийшла пропозиція “Рік без оплат”.
6 липня замовив “Рік без оплат” на одному номері, згідно інструкції @Vitulia (поповнив рахунок на 100грн, після чого замовив послугу). Вже за хвилин 5 гроші успішно знялись, і зараз я успішно користуюсь безлімітним інтернетом.
7 липня замовив “Рік без оплат” на другому номері (для коханки:smile: , думаю най сидить там в тих своїх інстограмах)) Все так же по інструкції @Vitulia : поповнив на 100грн, замовив. Пройшло вже 8 годин, гроші не зняло, послуги нема, коханка зла :sweat_smile:

 

Шановні дівчатка @Xomyak  і @Vitulia , прошу вашої допомоги, бо коханка скоро мене з’їсть)). Номер скинув вам приват.

К-то может объяснить, пожалуйста, разницу услуги за 100 и 365 гривен? Или это кому как повезет? И еще, “Рик без оплат” за 365 это анлимит интернет к любым ресурсам? Потому что пришло смс что “Активируйте, и общайтесь в соц сетях не считая мегабайт…”…

Позначка +1

@emailisimo, різниці між послугами за 100 і 365 грн немає: вони мають однакові умови стосовно анліміту інтернет. Це анліміт інтернет до будь-яких ресурсів.

Доброго дня!

24.06.21 о 12.06 отримав СМС з пропозицією отримати сенсаційну послугу – Безлімітний інтернет цілий рік за 365 грн.. Просто треба було активувати послугу до 07/07/21р.

Довго думав, а чи треба воно мені. Потім 01.07.21 в 11.05 отримав нагадування про унікальну пропозицію (інтрига Бешанна).

І ось, 06.07.21, після 17.40, я зайшов в меню телефону почути сенсаційну пропозицію для мого номеру. О чудо – вона була, і – я відправив заявку на послугу «РІК без ОПЛАТ».

Далі події в такій хронології:

6 липня 2021 року:

17.00 – отримав СМС наступного змісту: «Запит на активацію послуги «Рік без оплат» прийнято. Щоб отримати доступ до безлімітного інтернету поповніть рахунок від 365грн. включно і…(це ключове!!!) дочекайтесь SMS про активацію.»

17.01 – рахунок поповнено на 367 грн. 😊😊 Дякуємо, що Ви з нами!

17.01 – отримано СМС про нарахування пакету послуг за умовами тарифного плану.

17.07 – рахунок поповнено на 40 грн.. Дякуємо, що Ви з нами! 😊😊😊

23.48 – мені нараховано бонусні 12 грн. О ЧУДО!!!

7 липня 2021 року:

09.14 – рахунок поповнено на 10 грн. Дякуємо, що Ви з нами! 😊😊😊😊

10.35 – отримав СМС. Мені підключили акцію «Щасливий День! О Боже!!! О чудо!!! Безлім інтернет 24години!   Феєрія!!!!

16.07 – отримую СМС: «Робіть свій день щасливим! Замовляйте день безлімітного інтернету та дзвінків раз на 7 днів!!!   Це бомба/граната!!!

 

8 липня 2021 року:

….а де послуга «Рік без оплат»????

Спроба телефонувати на підтриму – безрезультатна, всі лінії зайняті.

 

Спробую заїхати на Макдрайв сьогодні, може щось змінилося... Тіпа замовляєш круасан і може оператор підтвердить? Думаю підтвердить…

А потім в наступному вікні пропонують сплатити. Приймуть кошти – думаю так..

А потім в третьому віконці протягуєш руку за круасаном, а там хопа – пропозиція: замовте «Щасливий День!» Замовте круасан в любий день!  - я ржу!!!!!!!

….а де ж мій сплачений вже добу круасан??? – та то вже не важливо!

 

Непоганий матеріал для стендапа! Я би ржав!

Рівень користувача 1

на мой номер +38096хххх801 пришло смс предложение об услуге  "Рік без оплат Lite" за 100 грн с описанием как подключить. Я набрал комбинацию цифр, ответ смс - ожидайте. Пополнил на 100 грн, сняли 75 грн за пакет. Пополнил еще на 80 грн, снова набрал комбинацию, ответ смс -нет доступного пакета. Все это было сделано сегодня в течении часа.  Убедительная просьба предоставить предложение на номер +38096хххх801, если вы не хотите прослыть оператором, который обманывает своих абонентов. Спасибо.

Рівень користувача 2

Історія дуже довга. 22.04.2021 мені прийшло смс з рекламою підключення інтернету на 365 днів. Я створив запит на активацію 23.04.2021 01:12 мені найдійшла смс, типу поповніть рахунок для того щоб отримати доступ. 25.04.2021 я звернувся до лінії підтримки і наскільки я розумію була створена заявка на те, що заявка на підключення не створилася. Це побачила дівчина у якої я отримав консультацію. Вона ж мені сказала що послуга “Рік без оплат” є першочерговою, та кошти в мене знімуться першочергово за цю послугу. Добре, пішов довгий час вирішення питання, терміни переносилися. 07.05.2021 Знову телефоную на лінію підтримки получаю відповідь що моє питання вирішено, заявка теперь створюється. 08.05.2021 поповнюю рахунок на 365грн. і в мене зписується 75грн. за тарифний план, який мені не потрібен. Знову телефоную в підтримку із запитанням чому мене невірно проінформували, прошу зясувати хто винен в тому що мене невірно проінформували. Мені кажуть що провели розслідування, дівчина проінформувала вірно, невірно спрацівала система, заявка на оцей рік без абонплат знову не створилася!!! Тоді я прошу повернути гроші списані в рахунок місячної абонплати. Мені кажуть що створені дві заявки і знову будуть вирішуватися. Питання повернення грошей буде вирішуватись після вирішення проблеми зі створенням заявки. Знову термін розгляду переноситься на 14.05, потім на 15.05. Потім я лечу у відпустку на 2 тижні. Приїзджаю, ось дзвоню в підтримку… Мені кажуть які заявки? Які питання? Ми не бачимо далі 2 місяців… Це що? Customer care? Обурений. Хочу отримати відповідь тут. Бо лінія підтримки може бути на аутсорсі і покривати своїх працівників коли вони щось не те кажуть клієнтам.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, інженери написали, що поки що алгоритм такий: спочатку поповнити рахунок, потім замовити послугу. Якщо зробити інакше, персональна пропозиція анулюється. 

Мушу погодитись, що інформування некоректне, адже в SMS не вказано в якій послідовності що робити. 

Впевнена, що все це буде враховано, і всім абонентам, котрі постраждали в наслідок дезінформації послуга все ж буде підключена. 

Це повідомлення буде закріплено (поки що) в якості “найкращої відповіді”. Щоби всі користувачі могли побачити порядок дій.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@L0VEAN1MEE, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, дату та час, коли отримали пропозицію, коли поповнили рахунок і коли відправляли запит на підключення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, йду в особисті повідомлення. Є вже, що вам відповісти :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktor8, дякую за надану детальну інформацію. Зараз йду в особисті повідомлення. Обов’язково напишу в особистих повідомленнях результат перевірки і, які дії були прийняті з моєї сторони. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ole333, йду в особисті повідомлення :pencil2:

Рівень користувача 2

@VLAD.Z, інженери написали, що поки що алгоритм такий: спочатку поповнити рахунок, потім замовити послугу. Якщо зробити інакше, персональна пропозиція анулюється. 

Мушу погодитись, що інформування некоректне, адже в SMS не вказано в якій послідовності що робити. 

Впевнена, що все це буде враховано, і всім абонентам, котрі постраждали в наслідок дезінформації послуга все ж буде підключена. 

Це повідомлення буде закріплено (поки що) в якості “найкращої відповіді”. Щоби всі користувачі могли побачити порядок дій.

Нехай інженери корректно формують текстовий вміст інформаційних смс повідомлень а не передають правильну інформацію через модераторів на форумі.

Якийсь дитячий садок і пасочки :pensive:

Позначка +1

@Aleksandr Okhrimenko

поки що алгоритм такий: спочатку поповнити рахунок, потім замовити послугу. Якщо зробити інакше, персональна пропозиція анулюється. 

Мушу погодитись, що інформування некоректне, адже в SMS не вказано в якій послідовності що робити. 

Впевнений, що все це буде враховано, і всім абонентам, котрі постраждали в наслідок дезінформації послуга все ж буде підключена. 

Позначка +1

@Volodymyr T, щоби включити послугу “Рік без оплат”, треба спочатку поповнити рахунок, потім замовити послугу. Якщо зробити інакше, персональна пропозиція анулюється. 

Мушу погодитись, що інформування некоректне, адже в SMS не вказано в якій послідовності що робити. 

Впевнений, що все це буде враховано, і всім абонентам, котрі постраждали в наслідок дезінформації послуга все ж буде підключена. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Artemische, вони би нічого і не передали, якби я не запитала :shrug_tone2:

Але, суть вашого message зрозуміла. 

P.S.: щодо оновлення тексту персональної пропозиції, питання вже в роботі. 

так, звичайно. Не коректне SMS, бо не коректно прописали налаштування, бо не коректно віднеслись до роботи, бо не коректно працюють, бо “не коректні фахівці” не коректно прийняли на роботу “не коректних фахівців”. Відверто кажучи начхати чи буде надана послуга чи ні, та й на Київстар начхати, бо щодня стикаюся з якимись причудами від “не коректного колективу фахівців не коректного оператора”.

Старався КОРЕКТНО прокоментувати не коректні дії не коректного оператора. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Прийшов і мій час понити, який Київстар паршивий і розвіяти міф, що я засланий козачок))


Отже, на два моїх номери прийшла пропозиція “Рік без оплат”.
6 липня замовив “Рік без оплат” на одному номері, згідно інструкції @Vitulia (поповнив рахунок на 100грн, після чого замовив послугу). Вже за хвилин 5 гроші успішно знялись, і зараз я успішно користуюсь безлімітним інтернетом.
7 липня замовив “Рік без оплат” на другому номері (для коханки:smile: , думаю най сидить там в тих своїх інстограмах)) Все так же по інструкції @Vitulia : поповнив на 100грн, замовив. Пройшло вже 8 годин, гроші не зняло, послуги нема, коханка зла :sweat_smile:

 

Шановні дівчатка @Xomyak  і @Vitulia , прошу вашої допомоги, бо коханка скоро мене з’їсть)). Номер скинув вам приват.

Щойно прийшла смс, що “Рік без оплат” підключено :hugging:
Дякую @Xomyak за швидке вирішення проблеми:kissing_heart:

Пришло сообщение " Запит на активацію послуги "Рік без оплат lite" прийнято. Щоб отримати

доступ до безлімітного інтернету поповніть рахунок від 100грн до

 включно та дочекайтесь SMS про активацію ". Вопрос: когда снимут деньги и активируется акция ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lezhabus:thinking: уточніть, будь ласка, ви спочатку поповнили рахунок, а потім подали заявку на підключення?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksandr Okhrimenko, на жаль Спільнота не є підтримкою :sweat: Модератори Спільноти не мають доступу до абонентської бази для проведення індивідуальних перевірок (чи були створені та опрацьовані технічні заявки).

Єдине, що можу порадити зробити - це звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyr T, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

@Lezhabus:thinking: уточніть, будь ласка, ви спочатку поповнили рахунок, а потім подали заявку на підключення?

У меня тариф 100 грн, я не пополнял, пришла акция, я думал сперва активировать, чтоб деньги не сняли за тариф, а потом пополнить акцию, после ввода комбинации пришло сообщение что пакет недоступен, ладно, пополнил счёт, зашёл в приложение мой киевстар, там эта акция тоже была, я её активировал, всё подтвердило, я ждал что снимут деньги, но их так и не сняли, через несколько часов пришло сообщение: 

" Запит на активацію послуги "Рік без оплат lite" прийнято. Щоб отриматид доступ до безлімітного інтернету поповніть рахунок від 100грн до включно та дочекайтесь SMS про активацію "

пополнил снова на 100, но никаких измененизменений.

Скажите пожалуйста, как это вообще работает ?

Рівень користувача 2

@Aleksandr Okhrimenko, на жаль Спільнота не є підтримкою :sweat: Модератори Спільноти не мають доступу до абонентської бази для проведення індивідуальних перевірок (чи були створені та опрацьовані технічні заявки).

Єдине, що можу порадити зробити - це звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 


Я вчора звернувся туди одночасно з написанням своєї історії тут.  Мені сказали теж саме що я чую вже два місяці по телефону при звонку на лінію підтримки. Біда, біда, жаль жаль, треба залучати фахівців для вирішення питання. Тобто нічого. Питання не вирішено. І строки вирішення невідомі.

Позначка +1

@Lezhabus, щоби включити послугу “Рік без оплат”, треба спочатку поповнити рахунок, потім замовити послугу. Якщо зробити інакше, персональна пропозиція анулюється. 

Мушу погодитись, що інформування некоректне, адже в SMS не вказано в якій послідовності що робити. 

Впевнений, що все це буде враховано, і всім абонентам, котрі постраждали в наслідок дезінформації послуга все ж буде підключена. 

P.S.: що це за “поповніть рахунок від 100грн до включно”?

 

Відповісти