Вирішено

Послуга "Рік без оплат" / "Рік без оплат Lite"



Показати перший допис

1125 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Beuhka:thinking: уточніть, будь ласка, при замовленні послуги на рахунку було достатньо коштів?

Ні в смс не було вказано

у меня появился бонус 365 дней безлима интернета за 100 грн как только не пытался подключить ничего не происходит звонил оператору а они заняты решите проблему

Рівень користувача 1

Добрый вечер напишите в личные сообщения в Фейсбуке https://m.facebook.com/kyivstar

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Beuhka, ознайомтесь, будь ласка, з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serega2311:thinking: уточніть, будь ласка, яку помилку отримуєте при спробі підключення? Коли подавали заявку на підключення пропозиції, коштів на рахунку було достатньо?

І що тепер я поповнив  даремно

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Beuhka:shrug_tone2:Єдине, що можу порадити, це очікувати на повторну пропозицію. 

Отримав смс повідомлення Сенсація! Безлімітний iнтернет цілий рік всього за 100 грн. Активуйте до 28/09/2021 послугу «Рік без оплат lite» та спілкуйтесь у соцмережах, не рахуючи мегабайти. Замовляйте: *512*1# та клавіша виклику або 477*365.Поповнив100грн. зробив запит ,вийшов пшик , недостатньо коштів,зняли на поточний тарифний план.Добре,поповнив знову,зробив запит:відповідь-" На жаль, для Вас немає доступного пакета на даний момент". Чому?Де прописаний порядок активації послуги? Відповідь-ніде,позвоніть до оператора і він вам розкаже!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Отримав смс повідомлення Сенсація! Безлімітний iнтернет цілий рік всього за 100 грн. Активуйте до 28/09/2021 послугу «Рік без оплат lite» та спілкуйтесь у соцмережах, не рахуючи мегабайти. Замовляйте: *512*1# та клавіша виклику або 477*365.Поповнив100грн. зробив запит ,вийшов пшик , недостатньо коштів,зняли на поточний тарифний план.Добре,поповнив знову,зробив запит:відповідь-" На жаль, для Вас немає доступного пакета на даний момент". Чому?Де прописаний порядок активації послуги? Відповідь-ніде,позвоніть до оператора і він вам розкаже!

Нащо вам телефон, якщо на ньому не сплачена абонплата? Ну якби це був 2004 рік - то я б зрозумів, дзвонити дорого, а похвалитись що у тебе є мобільник потрібно, а в 2021-му??)

Традиційно у всіх у кого проблеми з підключенням послуги - неоплачена абонплата. І якби абонент знав умови свого тарифу, то б розумів, що при потраплянні туди грошей, достатніх на оплату місячної абонплати - вони одразу знімаються. Відповідно поки ви “зрехались” (Галицький діалект), то гроші Київстар зняв за абонплату.

Зі своєї сторони Київстар також зробив підключення послуги тим ще квестом, потрібно обов’язково замовляти послугу з наявними коштами, інакше послуга згорить. Що у вас і сталось.

Маємо дві сторони:

з однієї Київстар з своїми мухами в голові;

з іншої абонент, який в очі не бачив умов свого тарифу, дупля не ріже як оплачується тариф і послуга, і якому впадло напрягтись і прочитати;

Ось ви й зустрілись))

 

Рівень користувача 5
Позначка +1

 

Рівень користувача 5
Позначка +1

 

Не считая мегабайты, а в условиях считается 3000 мегабайт в день.. 😂

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Не считая мегабайты, а в условиях считается 3000 мегабайт в день.. 😂

Я вам ще підкину дров у вогонь: це застарілі умови, зараз 1500 мб))

Рівень користувача 6
Позначка

@Nicola Buongiorno., якщо подаєте запит на активацію при  недостатній сумі на рахунку, пропозиція автоматично анулюється. 

В цій ситуації залишається лише чекати на повторну пропозицію :shrug_tone2:

Нащо вам телефон, якщо на ньому не сплачена абонплата?

К примеру у меня это второй телефон который я использую в основном для деревни, где связь других операторов ни какая. НО ИСПОЛЬЗУЮ, тем более с такой услугой.

 

Традиційно у всіх у кого проблеми з підключенням послуги - неоплачена абонплата. І якби абонент знав умови свого тарифу, то б розумів, що при потраплянні туди грошей, достатніх на оплату місячної абонплати - вони одразу знімаються.

Я знаю свои условия и пока не видел смысла пополнять. Да и речь идет о том, что Київстар НЕ УВЕДОМИЛ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ в СМС о каких то нюансах подключения, просто написал - по Вашему номеру действует уникальное предложение 365 дней безлимитного интернета всего за 100 грн. Заказывайте 477*365 до какой то даты. 

В прошлый раз когда я подключал услугу, при активации, мне пришло СМС - Запрос на активацию услуги “Год без оплат lite” принят. Чтобы получить доступ к безлимитному интернету пополните счет от 100 грн. до какой то даты включительно и дождитесь СМС об активации. Потом пришло СМС с уведомлением об активации.

 

Зі своєї сторони Київстар також зробив підключення послуги тим ще квестом, потрібно обов’язково замовляти послугу з наявними коштами, інакше послуга згорить. Що у вас і сталось.

Если бы они так и написали бы или хоть бы ссылку Подробнее  в СМС об условиях услуги, то и вопросов бы не было. 

А ТАК ПОЛУЧАЕТСЯ ЧИСТОЙ ВОДЫ РАЗВОД НА ДЕНЬГИ.

P.S. Извиняюсь, растолкуйте значение - “зрехались” (Галицький діалект)

Вже другий місяць не працює підключена послуга “Рік без оплат”. Онлайн консультант пише що він по моєму питанню подав заявку в технічний відділ, через деякий час інший консультант пише що заявку було закрито без рішення.  Може мені тут допоможуть вирішити проблему з цією непрацюючою послугою?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Да и речь идет о том, что Київстар НЕ УВЕДОМИЛ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ в СМС о каких то нюансах подключения, просто написал - по Вашему номеру действует уникальное предложение 365 дней безлимитного интернета всего за 100 грн. Заказывайте 477*365 до какой то даты. 

Тим більше, якщо оператор не вказав жодних деталей умов акції - логічно було б їх десь дізнатись, а не підключати на авось, нє?)

 

В прошлый раз когда я подключал услугу, при активации, мне пришло СМС - Запрос на активацию услуги “Год без оплат lite” принят. Чтобы получить доступ к безлимитному интернету пополните счет от 100 грн. до какой то даты включительно и дождитесь СМС об активации. Потом пришло СМС с уведомлением об активации.

Так, минулого року треба було поповняти після замовлення. Цього року до. В них змінився білінг, тому такі “перетрубації”.

Если бы они так и написали бы или хоть бы ссылку Подробнее  в СМС об условиях услуги, то и вопросов бы не было. 

Згідний, проте будь яку інформацію можна отримати в на 466, в Чаті, Спільноті. Тобто логіка дій простав: немає умов в смс, перепитайте в Підтримки що, як, і по чому)

 

P.S. Извиняюсь, растолкуйте значение - “зрехались” (Галицький діалект)

Зрехались - зрухались, почали діяти (в вашому випадку підключали акцію).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Clitoris, з 05.10.2020 р. згідно з умовами “Політики справедливого користування мережевими ресурсами” надається 1 500 МБ на добу на максимальній швидкості. 

:thinking: уточніть, будь ласка, а де ви побачили, що безліміт - це не тільки необмежена кількість МБ, а і необмежена швидкість?
Цього немає в умовах жодного тарифу, жодної послуги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valery_MitVel, ваші зауваження щодо інформування абонентів (в SMS не вказана послідовність підключення послуги) будуть передані на розглядання колегам. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@lifeform, мені дуже шкода, але ваше питання через Спільноту розглянути не зможемо, так як потрібна перевірка за номером телефону. Модератори не мають доступу до бази абонентів. 

Зверніться, будь ласка, до оператора за номером 466 / 0 800 300 466 із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Завтра в неї закінчується можливість підключення для мене, але за номером 477*365 немає зв’язку з оператором. Коли я намагався підключити дану пропоцицію на рахунку вже було 370 гривень.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Завтра в неї закінчується можливість підключення для мене, але за номером 477*365 немає зв’язку з оператором. Коли я намагався підключити дану пропоцицію на рахунку вже було 370 гривень.

Підключіть послугу в додатку або на сайті системи Мій Київстар.

Обов’зково перед підключенням має бути на рахунку необхідна для підключення послуги сума.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TheK0tYaRa, мені дуже шкода, але ваше питання через Спільноту розглянути не зможемо, так як потрібна перевірка за номером телефону. Модератори не мають доступу до бази абонентів. 

Спробуйте повторно звернутись до оператора Онлайн Чату (Чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”) для отримання додаткових рекомендацій.

Рівень користувача 1

Здравствуйте. На днях пришло смс от Киевстар с предложением подключить услугу "Рік без оплат lite" за 100грн. Я пополнила счёт, но когда пытаюсь подключить услугу по предложеному номеру *512*1# мне позже приходит смс с таким текстом:

"Запит не прийнято з тех. причин. Повторіть запит пізніше або тел. 466."

Пробовала подключить немного позже, получаю тоже самое смс.

Эта акция вообще работает? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanya_Sashyna, на поточний момент відкрита “аварія”:

Послуга "Рік без оплат". Складнощі з підключенням послуги "Рік без оплат / Рік без оплат lite" (PrePaid / GSM)

У деяких абонентів передоплати через IVR немає можливості підключити послугу "Рік без оплат lite" і "Рік без оплат" за персональною пропозицією.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1433328

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Відповісти