Вирішено

Послуга "Пауза абонплати"


Позначка

Підключила послугу "Пауза абонплати", прийшло повідомлення про активацію, в моєму кабінеті інформація про те, що все активно, але послуги зв'язку, Інтернету і т.д. не працюють.

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 12 березень 2018, 00:25

@Aliluenko101, користувачам, які ще не оплатили щомісячну/щоденну абонентську плату за тарифом і хочуть змінити тарифний план, надається можливість призупинити нарахування абонплати за тарифом на одну добу, щоби уникнути подвійного зняття за поточний і новий тариф.
Те, що змогли підключити послугу говорить про те, що за поточним тарифом оплати не було. Якщо не оплатили, то як зможете робити дзвінки і виходити в Інтернет? 🤔

Переглянути оригінал

16 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Aliluenko101 а что вы хотели получить подключая "пауза абонплаты"?
Рівень користувача 8
Позначка +2
Вы де-факто заказали услугу консервации номера.
Понятное дело, что предоставление всег услуг приостанавливается, о чем написано на страничке данной услуги.
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aliluenko101, користувачам, які ще не оплатили щомісячну/щоденну абонентську плату за тарифом і хочуть змінити тарифний план, надається можливість призупинити нарахування абонплати за тарифом на одну добу, щоби уникнути подвійного зняття за поточний і новий тариф.
Те, що змогли підключити послугу говорить про те, що за поточним тарифом оплати не було. Якщо не оплатили, то як зможете робити дзвінки і виходити в Інтернет? 🤔

Зараз у мене активований тарифний план "₴₴Київстар онлайн. Регіон 2". Абонплата за цей місяць знчта не була, і, відповідно, на рахнку коштів зараз не має. Хочу перейти на тариф "Київстар онлайн 3G+", однак для переходу потрібно, щоб кошти були наявні на рахунку. Та якщо я поповню рахунок, то одразу ж будуть зняті кошти за умовами мого тарифу. Тобто, зніметься абонплата, я зміню тариф і знову знімется абонплата вже за умовами нового тарифу. Чи можливо уникнути такої ситуації?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Andinoriel Можно, в Мой Киевстар, подключите услугу "Пауза абонплаты", дождитесь смс, пополняйте счет, меняйте тариф.
@Stas дякую за допомогу!)
При попытке заказа услуги "пауза абонплаты", стоимостью 0.00 грн требует проверить состояние счёта и попробовать снова

Рівень користувача 6
Позначка +1
Andinoriel, добро пожаловать в наше сообщество!
Такая ситуация возможна при наличии ограничений для заказа услуги. Либо в день заказа была оплачена ежедневная абонплата, либо не вышел срок месяца после последней оплаты по тарифу, либо услуга уже была заказана за последние 30 дней.
Рівень користувача 4
Позначка
Чи можливо уникнути такої ситуації?
@Andinoriel, доброго дня.
Поповніть рахунок на 5 грн і більше (але менше 50 грн) для зняття завтра щоденної абонплати, потім можна поповнити рахунок на суму достатньої для переходу на тариф "Київстар Онлайн 3G+" і замовити перехід у цей тариф.

Ознайомтесь із цією інформацією:
"При поповненні рахунку на суму достатню для нарахування щомісячної абонплати за умовами тарифного плану вона буде знята автоматично:
  • найближчої ночі з 00:00 до 03:00, якщо протягом дня, в якому була нарахована щоденна абонплата;
  • одразу після появи на рахунку достатньої суми, в якому не була нарахована щоденна абонплата.
...Щоденна абонентна плата зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку.
Про нарахування щоденного обсягу послуг ви отримаєте SMS-повідомлення."
прийшло повідомлення про те якщо я замовлю до 30 03 2018 тариф максимальний безлім + то отримаю перший місяць без абонплати. перейшов поповнив проте абонплату було знято. Можливо я щось не правильно зрозумів ? Чи можливо наступного місяця абонплата зніматися не буде ?
Рівень користувача 4
Позначка
@vasus99, доброго вечора! :)

Це надійшла персональна пропозиція. Детальні умови пропозиції озвучуються при дзвінку на номер 466 чи 477, система одразу повинна сповістити про наявність пропозиції та запропонує прослухати її.

Взагалі, щоб скористатися пропозицією, необхідно мати достатньо сумму на грошовому рахунку, яка дорівнює місячній абонплати нового тарифу, для переходу до тарифу. При переході гроші за першу абонплату не списуються і перший місяць послуги в рамках тарифу надаються безкоштовно.

У разі подачі заявки на перехід при недостатній сумі на рахунку, система запропонує прийняти заявку та виконати після поповнення рахунку на необхідну суму. Скоріше у цьому випадку пропозиція буде не доступною.

Так як саме з урахуванням вище зазначеного зробили перехід?
В додатку " Мій києвстар" немає функції " паузи абонплати"
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Misharapoport, щоби змінити тарифний план не обов'язково підключати послугу "Пауза абонентської плати" 🤓
Якщо перехід на новий тарифний план безкоштовний, вам достатньо лише подати заявку, і дочекатись SMS про зміну. Після отримання SMS поповнити рахунок на суму абонентської плати, і дочекатись SMS, що тариф активовано.
Якщо перехід на новий тарифний план платний, перед подачею заявки на зміну потрібно переконатись, що на рахунку є сума, достатня для цієї операції. Знову очікуєте SMS про виконання заявки, і після цього поповнюєте рахунок на суму абонентської плати.

Добрий день чому не працює послуга :зупинка абонплати. 

Рівень користувача 6
Позначка +1

Пауза абонплати доступна 1 раз в місяць, і на номерах на яких була сплачена хоча б 1 раз абонплата.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ігор:thinking: скоріш за все, ще не пройшов місяць з моменту останнього замовлення послуги. 

Відповісти