Вирішено

Послуга "Мобільна безпека"


Мені прийшло повідомлення з номеру 6911.
В ньому вказано спочатку що мені підключили послугу мобільна безпека на 14 днів безкоштовно, а сьогодні прийшла смс що термін бещкоштовного періоду закінчився і далі 7 грн. тиждень.
Питання:
1.Номер 6911 це Ваш номер Київстару?
2. Якщо так то чому не підписано шо це київстар, бо в повідомленні вказано шо відправити смс або дзвінок зробити (зараз багато шахраїв тому не збираюст цього робити).
3. Якщо це дійсно Ваш номер тому чи Ви без мойого підтвердження підключили цю послугу? І тепер вона буде платною і мені потрібно витрачати свій час щоб якимось чином відключити її. В додатку май київстар я не знайшов що ця послуга підключена. Проясніть ситуацію. Дякую.
icon

Найкраща відповідь від Katrine 12 червень 2018, 10:26

@Yriy Honor, так, у нас є така контент-послуга “Мобільна безпека”. Це сервіс, що дозволяє підвищити вірогідність повернення вашого мобільного пристрою у разі втрати.
Також для вас буде доступна така функція, як дистанційне блокування загубленого смартфона. Ви можете звернутися в Call Center або самостійно заблокувати смартфон та обмежити доступ до персональної інформації через особистий кабінет
Детальна інформація про послугу на сайті.
Відключення: відправити безкоштовно SMS зі словом Стоп на номер 6911

Переглянути оригінал

39 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@meblyar, щоби відповісти на ваші питання, потрібно провести індивідуальну перевірку за номером. У модераторів Спільноти, на жаль, немає доступу до абонентської бази :shrug_tone2:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення інформації. 

     Доброго дня! 

   В мене питання до компанії Київстар - чому компанія підключила послугу “Мобільна безпека” без мого відома? 

   Прошу повідомити коли (дата, год.) Київстар мені надсилав повідомлення про  цю послугу і коли я “підключився” до неї. 

  

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Step3:worried:

Рівень користувача 2

@Step3, дійсно неприємна ситуація :worried: Але хочу зауважити, що послуга може бути підключена лише самим абонентом, або людиною, котра має доступ до телефону. 

Уточніть, будь ласка, вдалось послугу відключити?

Особенно когда это делается на смарт часах детских или охранной системе. Эти сказки можете раскатывать людям которые слабы в технологиях. Спасибо. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Step3, дійсно неприємна ситуація :worried: Але хочу зауважити, що послуга може бути підключена лише самим абонентом, або людиною, котра має доступ до телефону. 

Уточніть, будь ласка, вдалось послугу відключити?

Рівень користувача 2

Благодаря такому мошенничеству со стороны киевстар, -1 вип абонент. Браво ребята. Слились по полной.
На номер пожилой мамы подключили эту слугу  видимо года 2 назад). В активных услугах ее небыло. 
Это было последней каплей. Переключаю все номера ( в том числе биз) от этих мошенников. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Надя_0202, это номер услуги "Мобильная Безопасность". Услуга предоставляется Компанией “Киевстар” совместно с партнером ООО "МАЙСЕЙФЕТИ".

Для отключения нужно отправить бесплатно SMS со словом СТОП на номер 6911

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

69118 0,00
2,13
Мобільна безпека. ПрАТ "Київстар", 6911

 

Если не ошибаюсь то нужно отправить СТОП на 6911, но могу ошибатся. Более детально обратитесь к оператору

здравствуйте моя проблема вот в чем - уже ОЧЕНЬ ДАВНО пользуюсь киевстаром но в течении последних несколько лет если пополняю на сумму больше чем тарифный план все деньги до копеечки сжираются непонятным кодом… Сегодня зашла проверить баланс куда потратился в итоге написано БУДТО Я отправляла на несуществующий номер смс БОЛЕЕ того это не номер а КОД ПРОГРАМНЫЙ КАКОЙТО … я уже подумала может просто крыша едет несколько раз перепроверила и смс и киевстар и в интернете нет такого вообще! вопрос КАК ЗАПРЕТИТЬ КИЕВСТАРУ ОТПРАВЛЯТЬ МОИ ДЕНЬГИ ХРЕН ЗНАЕТ КУДА?  код на котрый отправлялось якобы смс “C69118FT” не верите проверьте

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lisa mari s, це номер послуги “Мобільна Безпека”. послуга надається Компанією "Київстар" спільно з партнером ТОВ "МАЙСЕЙФЕТІ".

Для відключення потрібно відправити безкоштовно SMS зі словом СТОП на номер 6911

поповнила рахунок на 65грн, знято коштів 3, 98. Мій київстар вказує за “розважальні функції” (які не підключені). в архіві платежів вказано за вхідне повідомлення в 10:48 з дивного номеру C69111FT - в цей час взагалі ніяких смс нема, до оператора додзвонитись неможливо. За що бл%% зняті кошти невідомо. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktor goretz12, ситуація дуже неприємна :sweat:

Дякую вам, що поділились з нами вашим гірким досвідом. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

ця послуга “мобільна безпека” не має жодного сенсу, це очевидно  ж 

@Viktor goretz12  да и вообще, такие “сервисы” -- это развод изначально, не стоит даже вестись на такое

Рівень користувача 8
Позначка +2

Да це одразу було зрозуміло що таке страхування не має жодного сенсу.
Ось у мене смартфон за 1000$, котрий я придбав собі на 5 років.
Яка там компенсація при цьому страхування 1500₴? Це що, знущання?
Який телефон зараз коштує 1500₴? Якесь китайське лайно.

Якщо б компенсація хоча б 15 000₴ була, це було б вже інша справа, а так, лише спосіб вичавити ще більше грошей з абонентів.

До того ж, единий спосіб як це лайно працює, це встановлення Wallpaper на экран блокування.
Воно навіть в систему ніяк не інтегруэться, мусор якийсь.

І це вже не кажучи про те що телефон який вкрали вже ніколи не вийде в мережу з тим самим IMEI що був у нього раніше. Ідентифікатори перебивають, або на частини продають.

..обрий день! Хочу розповісти про послугу “Мобільна Безпека” і чому я її не рекомендую. Телефон не знайшли, компенсацію не виплатили не рекомендую. Підключився до полуги “Мобільна безпека”, та коли втратив телефон 09.05.2020 ,10,05.2020 звернувся до оператора. Оператор взяла всі мої данні і сказала, що якщо телефон не знайдут на протязі 14-ти днів, то буде грошова компенсація, Через  14- ти денний термін (я не отримав ніяких повідомлень про телефон) я перезвонив знову і мені продиктували який пакет документів треба надіслати по електронці, щоб отримати грошову компенсацію, Зокрема треба було написати ззаяву у поліцію і отримати у  них витяг  з ЄРДР (єдиний реєстр досудових розслідувань). 25.05.2020 року я написав заяву у вітділі поліції про зникнення телефону, мені відповіли, що будуть проводитись розслідування і звернутися до них можна буде звернутися за відповіддю 02.06.2020р. Але відповідь отримав лише 04.06.2020р (то слідчий на навчані ,то візит президента в нашу область і всі працівники задіяні) і замість витяга ЄРДР мені дали лист-повідомлення, про рішення розгляду мого зверненнязокрема про витяг ЄРДР  цітую:”Згідно ст. 303,304 КПК України, а саме про невнесення відомостей по Вашому зверненню до єдиного реєстру, Ви маєте право  в десятиденний термін з моменту прийняття рішення оскаржити його міськрайонному суді. Рішення було прийнято 31.05.2020р. 05.06.2020 я відіслав всі документи у тому числі копію рішення на почту”Киїістар Мобільна безпека”, відповідь отримав 09.06.2020р о 15-45год., цітую: 

“Вікторе, нажаль, вплинути на прискорення отримання даного документу з нашої сторони можливості немає. Попередньо з переліком документів вас ознайомив оператор гарячої лінії при фіксації звернення про втрату пристрою, також ця інформація представлена на нашому сайті у відкритому доступі.

Змушені вас повторно проінформувати, що цей документ являється обов'язковим для отримання страхової компенсації.” , тож подати на суд я фізично вже не можу.  В заключення , якщо телефон не знайдуть, то компенсацію отримати майже не можливо, тому-що треба дуже багато вибігати і позбирати документи і пройде багато часу. Надіюсь, що Ви у майбутньому зробите висновок і спростите систему пошуку і компенсації. А зараз поки послуга “ Мобільна Безпека” бажає кращого. З повагою Ваш клієнт Віктор.

cleardot.gif
Позначка +1

@Zlamss, выше указано, как можно отключить :sunglasses:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zlamss, ознакомьтесь, пожалуйста, с информацией в этой теме :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Гугл не, не пробовали? https://community.kyivstar.ua/tarifi-ta-poslugi-15/posluga-mobilna-bezpeka-6229

Что ето за смс

 

Рівень користувача 8
Позначка +2
@sabir, я такого не писала.
@sabir, такая услуга подключается только по запросу. Если нужно отключить, рекомендую обратиться по номеру 6911 или 0 800 306 911 (круглосуточно) - с мобильного номера сети Киевстар - бесплатно. 🤓
дедушка сам по вашему заказал услугу???
Рівень користувача 8
Позначка +2
@sabir, такая услуга подключается только по запросу. Если нужно отключить, рекомендую обратиться по номеру 6911 или 0 800 306 911 (круглосуточно) - с мобильного номера сети Киевстар - бесплатно. 🤓
Почему автоматом подключена данная услуга мобильная безопасность??? Подключена она старым людям, с кнопочным телефоном. Они НЕ МОГУТ ОТПРАВИТЬ СМС!!!!! Они плохо видят, им телефон только для звонков нужен! Это бред чистой воды. У таких старых людей снимают просто деньги, и непонятно за что!! В суд подавать надо.
Рівень користувача 1
Позначка
@VladGla, жаль, что сложилась такая ситуация(( Поскольку ООО "МАЙСЕЙФЕТИ" - отвечает за механику предоставления Контент-услуги, необходимо обратиться в ним. Возможно, письменно, если устно/онлайн не смогли помочь. Сайт http://mb.kyivstar.ua. Также контакты: 6911 или 0 800 306 911 (круглосуточно) - с мобильного номера сети Киевстар - бесплатно, 044 499 6 911 (круглосуточно) - по тарифу вашего тарифа.
Все эти контактные номера, Валентина, ведут в одно и то же, хорошо известное мне место - службу поддержки МобБезопасности.

(Кстати, что интересно, оператор поддержки отказывается назвать фирму, которую он представляет, ограничиваясь только тем, что это "не Киевстар". Занятная методика.)

Оператор службы поддержки, Валентина, исправно принимает заявку, и дальше ... не происходит ничего, от слова совсем. Уже несколько месяцев кряду, если что.

Вот такой сервис, вот такие партнёры у фирмы Киевстар, и - вот такая фирма Киевстар.

Відповісти