В ньому вказано спочатку що мені підключили послугу мобільна безпека на 14 днів безкоштовно, а сьогодні прийшла смс що термін бещкоштовного періоду закінчився і далі 7 грн. тиждень.
Питання:
1.Номер 6911 це Ваш номер Київстару?
2. Якщо так то чому не підписано шо це київстар, бо в повідомленні вказано шо відправити смс або дзвінок зробити (зараз багато шахраїв тому не збираюст цього робити).
3. Якщо це дійсно Ваш номер тому чи Ви без мойого підтвердження підключили цю послугу? І тепер вона буде платною і мені потрібно витрачати свій час щоб якимось чином відключити її. В додатку май київстар я не знайшов що ця послуга підключена. Проясніть ситуацію. Дякую.
Найкраща відповідь від Katrine
Також для вас буде доступна така функція, як дистанційне блокування загубленого смартфона. Ви можете звернутися в Call Center або самостійно заблокувати смартфон та обмежити доступ до персональної інформації через особистий кабінет
Детальна інформація про послугу на сайті.
Відключення: відправити безкоштовно SMS зі словом Стоп на номер 6911