Вирішено

Послуга MNP / Основні питання про перенесення номеру


Рівень користувача 2
  • Новачок
  • 3 відповідей

MNP (зміна оператора зі збереженням номера). Не хочу щоби мені міняли (без моєї згоди) мій вигідний тариф на більш дорогий (в ~ два рази дорожче і в стільки ж гірше). За ці гроші знайшов хороший тариф від Vodafone, хочу до нього перейти.

icon

Найкраща відповідь від Valentyna 6 May 2019, 15:09

Переглянути оригінал

527 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Larry, 😔 терміни вирішення технічних питань залишають бажати кращого. 

Рівень користувача 1

@Xomyak  Правильно ли я понимаю, что уже нет проблем при переходе на предоплату с Lifecell на Киевстар с сохранением номера? Тогда почему мой номер всё ещё не работает? Тут я описал свою проблему:

Многочисленные обращения к оператору не помогают, только и делают, что отодвигают срок.

Сообщаю, что спустя пол года мой номер таки заработал. Очень много нервов я потратил на его восстановление, а все аккаунты давно уже перенёс на другой. Ура?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Larry, мені дуже прикро, але в цій ситуації лише очікувати на інформування 😔

Рівень користувача 1

@Larry, уточніть, будь ласка, при зверненні до оператора пояснили, чому терміни розглядання скарги переносяться? 

Здравствуйте. Не объяснили. Сказали, что мне сообщат.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Larry, уточніть, будь ласка, при зверненні до оператора пояснили, чому терміни розглядання скарги переносяться? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@patlatiy61, так як вже була зареєстрована технічна скарга, єдине, що зможу порадити - це звернутись до оператора для уточнення інформації по запиту (чому такі терміни розглядання, можливо є коментар).

Рівень користувача 1

@Xomyak  Правильно ли я понимаю, что уже нет проблем при переходе на предоплату с Lifecell на Киевстар с сохранением номера? Тогда почему мой номер всё ещё не работает? Тут я описал свою проблему:

Многочисленные обращения к оператору не помогают, только и делают, что отодвигают срок.

Здравствуйте. Номер +38099ххх5582. Захотел перейти на КС через MNP. КС одобрил переход, в этот же день звонит Водафон, предлагает выгодное предложение, но просит отказаться от перехода. Приезжаю в магазин, где делал это, отказ сделан. На следующий день связь водафон пропадает, на КС не переходит. Из того, что удалось узнать:в системе КС отказ был, но не был передан водафону. Теперь номер ни у кого не числится, сижу без связи вторую неделю. На горячей линии КС сделали заявку, пришло СМС, что надо больше времени для решения, уже неделю тишина 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@auric, 😔 дякую за відповідь. 
На жаль, в цій ситуації, навіть якщо я передам повторну скаргу, відповідь не зміниться. 

@auric, будь ласка, якщо не складно, напишіть потім результат розгляду технічної скарги.

првийшла смс, що міжнародні смс отримує lifecell і не передає їх Київстару, дуже дивно, цікаво було б дізнатися, чи є подібна проблема у тих хто переніс номер на Vodafone, шось мені не віриться, що проблема через lifecell, адже у Київстар обмеження на базові функції для перенесених номерів, незалежно від попереднього оператора, наприклад, послуга хто дзвонив та автовідповідач

таке от смс:

Шановний абоненте! На даний момент дійсно можуть відбуватись складнощі з доставкою смс повідомлень. Складнощі зв'язані з некоректною роботою материнської компанії lifecell, в яку надходить міжнародна СМС та далі невірно передається в нашу мережу. Про дану проблему компанія lifecell проінформована. Інформація стосовно термінів усунення складнощів невідома. Слава Україні!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@auric, будь ласка, якщо не складно, напишіть потім результат розгляду технічної скарги.

@auric, я вірно розумію, що повторно до оператора ви вже не звертались? 

ні, вперше звернувся у суботу, але оператор дуже довго щось перевіряв і дзвінок закінчився, оператор не перетелефонував, а вчора ще раз спробував оформити скаргу, спершу оператор не хотіла створювати, бо загалом смс приходять, але з закордонних компаній (Amazon, PayPal, Facebook, Samsung, Glovo)  - ні, зрештою таки оформили скаргу технічним спеціалістам, чекаю

Рівень користувача 8
Позначка +5

@auric, я вірно розумію, що повторно до оператора ви вже не звертались? 

@auric, уточніть, будь ласка, вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки та реєстрації технічної скарги?

ні, не зареєстрував скаргу, обірвався дзвінок на 25 хвилині, в момент очікування поки там оператор перевірить інформацію

Рівень користувача 8
Позначка +5

@auric, уточніть, будь ласка, вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки та реєстрації технічної скарги?

протягом останнього тижня не приходять смс підтвердження для 2-факторної автентифікації на мій портований номер з lifecell

ще до широкомасштабного вторгнення точно приходили нормально, а зараз з Amazon, Facebook, Instagram, Glovo, Samsung - з усіх цих сервісів не доходять смс на мій номер, що сталося? поламали щось у Київстар?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hunt21, дякую вам за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 1

@hunt21, я вірно зрозуміла, що ви неодноразово звертались до операторі і реєстрували технічні скарги? І не отримали жодних рекомендацій, окрім як очікувати на інформування по факту розглядання запитів?

Мою проблему вирішено. Після трьох заявок через магазин і однієї через онлайн-чат якась із них всеж-таки спрацювала. Зі мною зв‘язалися з технічного відділу і вірішили питяння в той же день.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hunt21, я вірно зрозуміла, що ви неодноразово звертались до операторі і реєстрували технічні скарги? І не отримали жодних рекомендацій, окрім як очікувати на інформування по факту розглядання запитів?

Рівень користувача 1

Вирішив піти від Lifecell і користався послугою MNP від Kyivstar. Переходив на тариф з предоплатою. Отримав смс від київстар про початок портації мого мобільного номера 01.07.2022р. Було зазначено, що будуть проблеми з мобільним зв‘язком протягом трьох годин. Номер було вимкнено з мережі Lifecell в той же день. Але в київстар його так и не перенесли. Тепер я залишився з тимчасовим номером, на який повинна була пройти портація. Вже і телефонував оператору і залишав скарги через магазин. Результату немає, а скарги взагалі відхилили без зазначення причин

А хіба MNP на передоплату вже працює? Ніби тільки на контракт можна було.

Так. Вже працює. Але не раджу нікому переходити на передоплату. Як я розумію саме у цьому суть всіх проблем з MNP у Київстар :(

І перевестися на контракт тепер неможливо вже. Номер утрачений, смс отримати не можу для оформлення контракту. В магазині просто скарги оформлюють, а оператори посилають в магазин.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вирішив піти від Lifecell і користався послугою MNP від Kyivstar. Переходив на тариф з предоплатою. Отримав смс від київстар про початок портації мого мобільного номера 01.07.2022р. Було зазначено, що будуть проблеми з мобільним зв‘язком протягом трьох годин. Номер було вимкнено з мережі Lifecell в той же день. Але в київстар його так и не перенесли. Тепер я залишився з тимчасовим номером, на який повинна була пройти портація. Вже і телефонував оператору і залишав скарги через магазин. Результату немає, а скарги взагалі відхилили без зазначення причин

А хіба MNP на передоплату вже працює? Ніби тільки на контракт можна було.

Рівень користувача 1

Вирішив піти від Lifecell і користався послугою MNP від Kyivstar. Переходив на тариф з предоплатою. Отримав смс від київстар про початок портації мого мобільного номера 01.07.2022р. Було зазначено, що будуть проблеми з мобільним зв‘язком протягом трьох годин. Номер було вимкнено з мережі Lifecell в той же день. Але в київстар його так и не перенесли. Тепер я залишився з тимчасовим номером, на який повинна була пройти портація. Вже і телефонував оператору і залишав скарги через магазин. Результату немає, а скарги взагалі відхилили без зазначення причин

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Okhrimenko Alex 193, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки та реєстрації технічної скарги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Val4uk, дякую вам за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 1

@Val4uk, 😯 а що кажуть оператори? Була зареєстрована технічна скарги?

Так, перші два рази не було часу розбиратись, надоїло бігати, а останній досі чекаю відповіді, крайній термін написали до 18.00 20.06. Просто дуже цікаво подивитись відповідь.

 

Продовжили строк розгляду

Таки перенесли номер, на контракт, з 4-ої спроби.

Відповісти