Вирішено

Послуга MNP / Основні питання про перенесення номеру


Рівень користувача 2
  • Новачок
  • 3 відповідей

MNP (зміна оператора зі збереженням номера). Не хочу щоби мені міняли (без моєї згоди) мій вигідний тариф на більш дорогий (в ~ два рази дорожче і в стільки ж гірше). За ці гроші знайшов хороший тариф від Vodafone, хочу до нього перейти.

icon

Найкраща відповідь від Valentyna 6 May 2019, 15:09

Переглянути оригінал

527 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2
@Cherry, cогласно сроков, установленных регулятором, услуга должна заработать в первой половине 2019 года, но срок зависит от готовности всех операторов.
Які тарифні плани Київстар доступні для мігрантів з інших операторів з своїм номером з 1 травня 2019 року?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Все доступные тарифы
Рівень користувача 1
Киевстар уже включил услугу MNP ? Я уже подала заявку на переход в Лайфселл, а вот сейчас смотрю, что на странице киевстара никаких новостей по этому поводу
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Ksu_a, в данный момент возможны сложности с подачей заявок на перенос номера онлайн. Извините за временные неудобства. Инженеры занимаются устранением сложностей.
Рівень користувача 8
Позначка +3
@Ksu_a MNP
Рівень користувача 1
Так заявку нужно подавать у двоих операторов - у того, от которого ухожу и того, к которому перехожу? Или только у того, к которому перехожу?
Добрый день! Я обслуживаюсь в lifecell на условиях контракта, хотел бы перенести номер в Киевстар, мне нужно будет заключать договор по новой или он автоматически заключится? И разорвётся ли договор с lifecell автоматически?
Рівень користувача 8
Позначка +2
С киевстаром вам нужно будет подписать новый договор. Для перехода Вам нужно в ближайший магазин с документами:

Абонентам контрактной связи (физические лица):
  1. Оригинал одного из документов, удостоверяющих личность.
  2. Копия паспорта гражданина Украины.
  3. Оригинал и копия ИНН (регистрационного номера учетной карточки налогоплательщика).
@Ksu_a 1) у оператора, ОТ КОТОРОГО переходите, нужно произвести регистрацию предоплаченного номера (привязку к паспортным данным) -- иначе никак
это можно сделать в офисе у оператора или в удаленном режиме, используя ЭЦП (если она у вас есть) или BankID (у Киевстара банк-айди не реализован, в отличие от других операторов)

и только ПОСЛЕ этого -- 2) подать заявку на переход у оператра, К КОТОРОМУ переходите
Рівень користувача 1
Я знаю, я зарегистрировала номер) и подала заявку тому, к которому перехожу
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Ksu_a, заявление необходимо подавать у оператора, к которому абонент желает перейти.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@dann3, вам нужно подать заявку. В наш Магазин нужно будет прийти с документами. Детали здесь.
Рівень користувача 1
Здравствуйте. Какая процедура перехода к другому оператору? Как перейти с Киевстара на Лайф? Какая стоимость?
на сайте mnp.com.ua нужно подать заявку
Рівень користувача 8
Позначка +2
@SergiiB123, услуга предоставляется бесплатно. Детали здесь.
Рівень користувача 8
Позначка +2

Послуга перенесення мобільного номера доступна контрактним, корпоративним і абонентам передплаченого зв'язку українських мобільних операторів (Lifecell, Vodafone, 3Mob (включно з оператором Lycamobile), Intertelecom) з 01.05.2019 року.

Загальна схема подачі заявки на перенесення. Подати заявку на перенесення номера в мережу Київстар можна в один або два етапи:

:pushpin:В один етап
- необхідно звернутися в магазин Київстар:
-подати заявку на перенесення номера;
-обрати тарифний план;
-обрати бажану дату перенесення номера;
-оформити підключення на обрану форму обслуговування і отримати Sim-карту (-и) (абоненти Prepaid - купити стартовий пакет).

:pushpin: В два етапи
- подати заявку на перевірку можливості перенесення номера (-ів) через офіційний сайт або в магазині Київстар;
-після отримання позитивної відповіді, підійти в магазин Київстар, подати і підписати заявку на перенесення номера, оформити підключення на обрану форму обслуговування та придбати / отримати SIM-карту (-и).

Обрати тарифний план і дату перенесення номера можна, як при подачі попередньої заявки на сайті, так і при зверненні в магазин Київстар.

Детальну інформацію знайдете на 👉🏽офіційному сайті.

Рівень користувача 1
Мабуть усі вже наслухались про нашумілу послугу МNP - котра дозволяє не змінюючи номера (включно з кодом оператора) переносити номер від одного оператора до іншого.

Так ось - нещодавно я вирішив перенести свій номер Lifecell до оператора Київстар - і саме ось тут почались усі проблеми.

Але все по-порядку.

Я подав заявку в центрі обслуговування Київстар ще 3 травня - через 2 дні після запуску цієї послуги. Подати таку заявку на сайті Київстар виявилось неможливим хоча в інструкціях на сайті було сказано що така можливість мала б бути. Після подачі заявки в центрі обслуговування, сказали чекати до 8 травня - адже чекати треба саме 3 робочих дні, однак порадили за день до портації номера прийти в сервісний центр і забрати нову сім карту. Запропонували мені тарифний план передоплати за 75 грн., на що я погодився.

7 травня я зайшов за сім картою, мені її швиденько видали і попередили що наступного дня між 13:00 та 17:00 у мене будуть можливі проблеми зі зв'язком адже саме в цей час буде портуватись мій номер від Lifecell до Київстару.

8 травня, орієнтовно біля 12:30 дня я отримав СМС від Київстару на свій все-ще номер Lifecell про те що у мене починається процес портації номеру і можуть виникнути складнощі зі зв'язком. Мій номер на Lifecell пропрацював до 13:30 і буквально за 2-3 хвилини він перестав приймати дзвінки і дзвінки вже пішли на сім карту Київстару! Все - портація відбулась!!!

Але насправді мої проблеми лише тільки починались.

У той же день, десь біля 15 год. я звернувся в сервісний центр Київстару і попросив мене перевести на контрактне обслуговування. Спочатку працівники намагались ідентифікувати мене як абонента відправивши на мій вже київстарівський номер з кодом 063 СМС з кодом підтвердження. Однак, СМС вперто не приходило. Прийшлось мене "ідентифіковувати" через PUK код чи то серійний код сім карти. Щось трошки поклацавши по клавішам комп'ютера, працівник сервісного центру покликав своїх колег, ті щось довго видивлялись на екран монітора і зрештою сказали що на жаль але я не зможу перейти на контракт бо після портації номеру треба чекати 30 днів.

Я подякував і пішов геть з сервісного центру але при цьому вирішив зателефонувати на номер підтримки 466 з питанням чи дійсно це так що мені треба чекати 30 днів аби перейти на контрактне обслуговування. Оператор попросила трішки почекати і потім повернулась і заявила що я можу перейти на контрактне обслуговування негайно і немає таких вимог згідно яких я б мав чекати 30 днів. Виявляється, мене значить таки обдурили, подумав я собі, коли надали недостовірну інформацію. Отож, я вирішив вдруге звернутись в сервісний центр обслуговування але пішов вже в інше відділення. Там я натрапив на якусь дівчинку, яка теж довго щось клацала на комп'ютері але коли дізналась що мій номер був портований лише 2 години тому порадила підійти після 17:00 щоб "закінчився увесь процес портації номера". Що я й зробив. Але вже підійшов десь біля 18 год. Ця ж дівчина знову щось дуже довго клацала на комп'ютері, потім зателефонувала своєму менеджеру, і потім сказала мені що при міграції на контракт система видає помилку і знову порадила звернутись через 2 або ще краще через 3 дні, поки оновляться всі дані в "базі даних". Я гарно їй подякував і пішов геть.

Уже наступного дня, я вирішив звернутись до головного центру обслуговування Київстар що знаходиться за адресою Хрещатик 26. Я натрапив на дуже приємну дівчину, яка знову намагалась мене мігрувати на контракт. Однак знову у неї виникла помилка. Колегіально було вирішено, що це мабуть тому що мій новий номер передоплати не є зареєстрованим і мені знову відправили СМС для "ідентифікації абонента", який я знову ж таки не отримав. Зрештою, правдою, не правдою, їм якось вдалось мене зареєструвати як абонента, однак, це не допомогло вирішити проблему з міграцією на контракт. При міграції на контракт система вперто видавала помилку "Can't retrieve subscriber HLR". Дівчина що мене обслуговувала дуже вибачилась і сказала що оскільки це вихідний день (це було 9 травня) то вона не зможе отримати технічної підтримки по моїй проблемі і порадила звернутись наступного дня 10 травня коли технічний відділ вже зможе вирішити проблему з міграцією номеру на контракт. Дівчина обіцяла що обов'язково зателефонує мені коли отримає звістку від технічного відділу.

Наступного дня, ця ж дівчина таки дотримала свого слова і справді зателефонувала але нічого втішного не могла сказати. Сказала що техніки все ще працюють над моєю заявкою і нова дата вирішення моєї заявки назначено на понеділок, 13 травня до 18:00.

У понеділок, я вже сам телефонував в центр підтримки на 466 але мені повідомили що моя заявка все ще вирішується і новий термін вирішення вказано на 19 год цього ж дня. Я майже зрадів адже вже був впевнений що після 19 год. моє питання буде вирішено і я нарешті зможу перевести свій номер на контракт. Однак дзвінок в підтримку після 19 год. мене нічим потішити не зміг. Сказали, що термін вирішення заявки перенесли вже на наступний день 14 травня до 18 год.

Вже наступного дня ближче до обіду я отримав черговий дзвінок від працівниці Київстар з Хрещатика 26, котра повідомила що на жаль в цей день інженери Київстару теж не зможуть вирішити питання з міграцією на контракт бо в системі виникають труднощі і повідомила що новий крайній термін вирішення питання назначено аж на 20 травня!!!

Більше залишатись без зв'язку я не міг і мені не залишалось іншого вибору як поповнити свій номер передоплати на 225 грн і перейти на тарифний план "Максимальний безлім" хоча до цього планував користуватись контрактним тарифний планом "Kyivstar 4G" за 150 грн. Окрім цього ще треба було поповнити номер на 15 грн. щоб замовити 30 хв. на міські номери. Отож, замість запланованих 150 грн. прийшлось розкошелитись на 240 грн.!!!

Далі, я вирішив замовити послугу "Комфортний перехід" щоб люди котрі телефонували на мій старий номер Київстар отримували повідомлення про те що я змінив свій номер телефону. Але вгадайте що? Послуга теж не активувалась оскільки система Київстар "думає" що я намагаюсь повідомлювати своїх абонентів що я змінив свій номер на номер Lifecell коли насправді цей номер було портовано до Київстару.

Загалом, за декілька днів користування Київстаром на портованому номері Lifecell у мене виникли наступні проблеми:

  1. Не можу мігравати з передоплати на контракт. Проблема до цих пір не вирішена
  2. Не можу отримувати сервісних СМС від Київстар. Їхня система думає що я абонент Lifecell.
  3. Не можу активувати послугу "Комфортий перехід". Їхня система думає що я намагаюсь повідомити своїм додзвонювачам що я перейшов на Lifecell, хоча цей номер знову ж таки було портовано на Київстар.
  4. Не можу замовити послугу "Автовідповідач MMS" бо їхня система думає що я хочу отримувати повідомлення MMS на номер Lifecell, хоча знову ж таки, цей номер вже належить Київстару.
ВИСНОВОК: Компанія Київстар виявилась не готовою до MNP. Проблеми які я озвучив вище, це те що мені поки-що вдалось ідентифікувати як проблему оскільки сам стикнувся з цим, але більше ніж впевнений що проблем набагато більше.

Тому, рекомендація всім - якщо думаєте портувати свій номер від іншого оператора до Київстару. Не поспішайте а краще збережіть свої нерви. Вони вам ще пригодяться.

До цього часу, я не отримав від Київстару жодних офіційних вибачень і ніхто навіть не думав запропонувати мені будь-яку компенсацію за завдані незручності з користування їхнім зв'язком, ніби так і має бути.

Отож, висновки робіть самі.
Доброго дня. Ситуація така я зробив перенос номеру 0935387895 до Київстар на контрактну основу. Мені призначили переніс на 15.05 але я виїхав за кордон до Польщі. Питання таке чи я можу тут активувати сім картку. В мене є сім і Лайфсел і Київстар але коли я їх вставляю до телефону ні одна не ловить мережу. На сайті Київстар номер телефону не активується і не активується номер особового рахунку!
Рівень користувача 8
Позначка +3
Мабуть, активація можлива лише у домашній мережі. Але я не певний.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@kartvelo, вітаю! Ви вже підписали заяву в нашому Магазині?
Якщо абонент не приходить в магазин до дати, яку в заявці на перенесення вказував як бажану, ЦБД автоматично продовжує цю дату на один робочий день і встановлює час 11:00, і так до тих пір, поки не пройде 30 календарних днів з моменту відправки запиту на перевірку можливості перенесення номера або поки абонент не підпише заяву на перенесення номера.
Рівень користувача 1
Здравствуйте, поддержка Киевстар. Я перешла на Киевстар с Лайфа. Согласно первоначальному запросу, переход должен был действовать с 14 мая. В итоге СМС пришла позже и в офисе Киевстар мне выдали карточку и сообщили дожидаться СМС от Киевстара о начале перехода с 20 мая. СМС не пришла. Лайф деактивировался и сегодня, 21 мая, я включила карту Киевстар. Также пополнила счет на 150 грн. согласно выбранному тарифу.
В итоге счет заблокирован, на нем отрицательный баланс -100 грн (хотя у меня не было долгов на Лайфе), и "Послуги за вашим номером призупинені".

Деньги на счет не поступили, звонить не могу никому, включая оператора.
Номер 093 ххх хх хх
Как поступать в данном случае?
Благодарю
Рівень користувача 1
Вопрос решен в офисе Киевстар. Бывают сбои в первые несколько часов при переходе. Счет пополнили еще раз, первая проплата не прошла. Все ок теперь
Рівень користувача 8
Позначка +5
@MiraclePM, если возникнут дополнительные вопросы, обращайтесь. Поможем, чем сможем 🤗
Позначка
В связи с началом перехода с провайдера на провайдера с сохранением номера как узнать оператора?
Спасибо

Відповісти