Вирішено

Послуга MNP / Основні питання про перенесення номеру



Показати перший допис

527 Відповідей

Рівень користувача 1

Я тут жаловался (ссылка на пост: https://community.kyivstar.ua/tarifi-ta-poslugi-15/posluga-mnp-osnovni-pitannya-pro-perenesennya-nomeru-2922?postid=141741#post141741), что не могу пользоваться Киевстаром после перехода с сохранением номера. Только что пришла СМС с сообщением о том, что проблема решена, но ничего не поменялось. Это прикол такой, или скоро действительно всё заработает?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@limpopo, нові дані не надходили (щодо міграції на передплату), слідкуємо за новинами. Як тільки отримаю нову інформацію, обов’язково напишу. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Larry, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для додаткової перевірки. 

Рівень користувача 1

Связался с оператором — так ничего и не починили, только дали ложную надежду, причину прихода СМС они не знают. Видимо, кому-то из центра поддержки моё незакрытое полугодичное заявление очень мозолило глаза, вот он и поставил галочку “ваша проблема решена (на самом деле нет)”.

Добрый день.

подскажите что делать к комуобратиться?

перенес номер с лайфа на киевстар 11.01.2022

суть в том что от лайфа отключили номер а  киевстар невключил. какие-то отговорки и ничего конкретно не  отвечают.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Larry:worried: дякую вам за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@astra75, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Конечно не приятно, это все. 
 

Пришел в киевстар, говорю хочу перейти, не сказали что есть только контракт, еще и послали в лайф что бы там привязали паспортные данные, еще и пришлось перевыпустить есим, так как нужна физ карта при переходе. 
в лайфе девушка сказала, что не имели право требовать и отсылать к ним, сами должны были заполнить 
 

Пришел, стали заполнять данные и тут бац - только контракт. А когда будет предоплата - тишина (( 

И в какое место мне теперь вставлять карту? 
жесть ..

Рівень користувача 1

Добрый день.

подскажите что делать к комуобратиться?

перенес номер с лайфа на киевстар 11.01.2022

суть в том что от лайфа отключили номер а  киевстар невключил. какие-то отговорки и ничего конкретно не  отвечают.

 

Вам уже включили номер? Если нет, то добро пожаловать в наш клуб.

У Киевстара сейчас проблемы с NMP. Можете забыть про ваш старый номер надолго, лично я своим уже пол года не могу пользоваться.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gekayog, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

Приміть мої вибачення за колег :pray_tone2: Додатково, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support і зареєструвати сервісну скаргу на співробітника магазину. 

Рівень користувача 6
Позначка

Що це за беззаконня з переходом по MNP на Київстар? 

Не дають перейти на припейд. Якщо погодитись на контракт то це буде мінімум на 6 місяців! Такого підлого свавілля у жодного оператора немає. Окрім Київстар. Ок, не буду переходить по MNP в такому разі взагалі на Київстар.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@SerjB, мені прикро, що склалась така ситуація. :disappointed_relieved: Зараз є складності з підключенням на передплату при переході від  іншого оператора. Техніки вже працюють над усуненням складностей . Незабаром очікуємо вирішення питання. Дякую Вам за терпіння. :hugging:

Эта проблема длится уже с ноября. Я тоже уже передумал второй номер переводить)

Рівень користувача 2
Позначка +1

@BrdUA:sweat:  

Добрий день.

Моя дружина, хоче змінити оператора без зміни номеру. Ми подали заявку сьогодні ID заявки #110457. Однак, за умовами їй потрібно з’явитися в магазин🤷‍♂️. На даний час це взагалі неможливо.

Можете, будь-ласка допомогти, так як, там де вона з дітьми, її номер водафон взагалі не ловить.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gruz, перевірила інформацію, чи були зміни в процедурі MNP (з врахуванням останніх подій в країні). На жаль, поки що без змін. Тобто потрібно підійти в магазин. 

Ви можете спробувати звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Можливо у консультантів є додаткові інструкції. 

Рівень користувача 1

Доброго дня.  10 травня було подано заявку на пересення мого номеру з мережі Lifecell в мережу Київстар (номер з кодом 067) на контрактне підключення. В магазині Київстар було отримано ному сім-картку. 11 травня в 12 годин 00 хвилин прийшло повідомлення про початок портації. Стара сім-катка відключилась, але нова не підключилась. При дзвінку на номер видається повідомлення про те, що номер не є дійсним.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alex88, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій. 

Рівень користувача 1

Доброго дня.  10 травня було подано заявку на пересення мого номеру з мережі Lifecell в мережу Київстар (номер з кодом 067) на контрактне підключення. В магазині Київстар було отримано ному сім-картку. 11 травня в 12 годин 00 хвилин прийшло повідомлення про початок портації. Стара сім-катка відключилась, але нова не підключилась. При дзвінку на номер видається повідомлення про те, що номер не є дійсним.

Проблему вирішено, номер перенесено навіть швидше, ніж очікувалося. Висловлюю подяку співробітникам компанії.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alex88, дякую вам за зворотний зв’язок 🤗

Рівень користувача 1

24.05.2022г., я подал первую заявку на перенос номера с Водафон в Киевстар, в магазине Киевстар подписал заявление и приобрёл стартовый пакет с sim картой, датой переноса было 25 число.
Перенос не состоялся, в поддержке Киевстар посоветовали повторно посетить магазин и подать заявку.
Я это сделал 27 числа, с датой переноса на 31.05,  но миграция снова не состоялась!!!
Подскажите пожалуйста, как мне действовать теперь? 3 раз подавать заявку? И так по кругу?
Ограничения со стороны Водафон нету,я проверил все свои данные, и у них я со статусом "абонент ожидает миграцию".

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyr911, за вашим запитом потрібна індивідуальна перевірка. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання рекомендацій. 

Рівень користувача 1

24.05.2022г., я подал первую заявку на перенос номера с Водафон в Киевстар, в магазине Киевстар подписал заявление и приобрёл стартовый пакет с sim картой, датой переноса было 25 число.
Перенос не состоялся, в поддержке Киевстар посоветовали повторно посетить магазин и подать заявку.
Я это сделал 27 числа, с датой переноса на 31.05,  но миграция снова не состоялась!!!
Подскажите пожалуйста, как мне действовать теперь? 3 раз подавать заявку? И так по кругу?
Ограничения со стороны Водафон нету,я проверил все свои данные, и у них я со статусом "абонент ожидает миграцию".

Це ще дрібниці, я з липня минулого року не можу перейти на київстар😏

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Val4uk, 😯 а що кажуть оператори? Була зареєстрована технічна скарги?

Рівень користувача 1

@Val4uk, 😯 а що кажуть оператори? Була зареєстрована технічна скарги?

Так, перші два рази не було часу розбиратись, надоїло бігати, а останній досі чекаю відповіді, крайній термін написали до 18.00 20.06. Просто дуже цікаво подивитись відповідь.

Відповісти