Вирішено

Послуга "Екстра гроші"


Рівень користувача 1

На що можна використати “Екстра гроші”?

icon

Найкраща відповідь від Don_Pedro 12 September 2017, 18:57

Переглянути оригінал

599 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

...Чоловік дзвонив не одноразово, йому щоразу відповідали "чекайте"...

@Inesska, уточніть, будь ласка, відповіли “чекати”…, я вірно розумію, що по факту звернення була зареєстрована технічна скарга?

Рівень користувача 6
Позначка

Виявиться, що таки чоловік ще раз взяв екстрагроші, так що платіть вчасно, щоб він не встигав їх брати. Або ще можливо, що підключена послуга автоекстрагроші, тоді її треба відключити.

Добрий день. Я дуже не задоволена тим що зараз київстар вішае лапшу на вуха.... 01.06.2022 р. я поповнила рахунок чоловіку на 200 грн київстар якогось біса зняв ці кошти типу за послугу екстрагрощі. Але він не  користувався цією послугою. Перед цим, так він брав, але оплатив, и після цього знов зняли ні за що, просто так!!!! Чоловік дзвонив не одноразово, йому щоразу відповідали "чекайте". Ви довго будете людей вводити в оману та знімати кошти за послуги якими люди не користувались?!!!! Скільки це буде тривати?! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gravediger, така можливість не передбачена 🙄

Рівень користувача 8
Позначка +1

Можно ли экстра гроши перевести на основной счёт или на банковскую карту??

Ов, я віжу тут одного гангстєра 😂

Можно ли экстра гроши перевести на основной счёт или на банковскую карту??

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня! Чи можу я екстра гроші перевести на банківську картку?

Ні, не можете.

На картку виводяться тільки “живі” кошти, а не кредитовані в оператора.

Доброго дня! Чи можу я екстра гроші перевести на банківську картку?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jekson1981603, 🤔 я вірно розумію, що мова йде про планове зняття оплати по тарифу? Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Почему не снимается абонплата с экстраденег?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga0206, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання інформації. 

13.05.22 при ЩОМІСЯЧНОМУ поповненні рахунку виявилося, що знято кошти за “екстрагроші” від 16.03.22!!!! Послугу, яку не замовляли! Кошти поповнювалися на Київстар регулярно і в березні, і в квітні і вже в травні! Це при тому, що війна і була купа розповідей про безкоштовний зв’язок. За які неіснуючі “ЕКСТРАКОШТИ” ви їх зняли? Позор!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergii184, оплата за тарифний план з бонусного рахунку “Екстра грошей” знімається автоматично. Додатково нічого робити не потрібно. 

Объясните пожалуйста, как пополнить пакет услуг экстра деньгами

Рівень користувача 8
Позначка +5

@m_pzdc, заборгованість за послугою стягуватиметься кратно 1,00 грн., до суми залишку не менше 0 грн. Решту заборгованості буде знято при наступному поповненні рахунку.

Нараховані бонусні гроші залишаються на бонусному рахунку, поки ви їх не використаєте. 

Якщо заборгованість складає 165₴ , то при поповненні рахунку на 50₴, яка частина суми буде списано на борг і чи залишиться кошти на бонусному рахунку?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sasha_999, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@O008476, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання інформації. 

Випадково (при підключенні пакету “Ідеальний роумінг”, точно не кодом *117#) була замовлена послуга “Екстра гроші” на 175 грн. Цю послугу не було надано, але борг за неї вправно вимагають повернути з кожного мого поповнення рахунку.

За випискою по витратам на рахунку в період з 12 березня по 16 квітня було витрат - 268 грн. На рахунку за цей період в мене було власних коштів 300 грн. + нібито 250 бонусів в пакеті "Ідеальний роумінг". Поясніть будь ласка, де тут ті "Екстра гроші", за які в мене є тепер борг? Якщо послугу не було надано, вимагаю повернути ті списання, що вже було зроблено з моїх власних коштів і не намагатися списати ще якісь борги за непотрібні і ненадані послуги.

Позначка

Як дізнатись де поділись екстра гроші,було 175 грн і не стало,нічого не підключено,де подивитись?А борг лишився!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ruslan 12, будь ласка, в “шапці” теми ви знайдете інформацію, куди можна витратити “Екстра гроші”. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Margarita1999, погоджуюсь з відповіддю @Kimeri. Також, будь ласка, додатково ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

За екстра кошти не можливо подати заявку на підключення нових послуг тільки сплатити ті що на даний момент підключені

Хотіла замовити додаткові мегабайти за бонусні гроші (Екстра гроші) Але пише, що не вистачає, але грошей 172 гривні, а замовляю на 15 гривень. Як виправити чи як замовити?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Просто так самі кошти не можуть замовитись. Ви можете їх використати на наступну абонентську плату...

Відповісти