Вирішено

Послуга "Екстра гроші"



Показати перший допис

599 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maryland:thinking: уточніть, будь ласка, пробували перевірити стан бонусного рахунку за допомогою комбінації *109# та виклик?
Якщо ні, будь ласка, спробуйте. Яку інформацію бачите?

Рівень користувача 1

@Morgan, жодних шахрайських дій не було, адже ви набрали комбінацію для замовлення максимально доступної суми в кредит  :shrug:

Ознайомитись з умовами послуги завжди можна на сайті 

Непотрібно видаляти мої повідомлення! Чому ви видалили моє повідомлення яким я відповів цьому... KurwaMatj? Київстар компанія шахраїв, тай щей дозволяє своїм працівникам хамити до клієнтів? Vitulia  Чому ж ви не видалили повідомлення від KurwaMatj якщо ви модератор??? Нащо залишили??? Це нормально по вашому, що у відповіді на мою скаргу стажер “модератор”  KurwaMatj відправляє мені фотографію мем?

Висновок вже давно зроблено монополіст Київстар вводить в оману своїх клієнтів

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Morgan, я видалила повідомлення користувача @KurwaMatj, а також відредагувала ваше останнє повідомлення.

Друзі, будь ласка, давайте будемо взаємно ввічливі :pray_tone2:  Зараз і так навколо дуже багато агресії….

Хочу акцентувати вашу увагу на тому, що @KurwaMatj не є представником Компанії “Київстар”. Також від себе приношу вибачення за модератора @Vitulia

Що стосується вашого попереднього звернення, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію з замовленням “Екстра грошей”. Ваші скарги та зауваження стосовно роботи послуги (що послуга надається без підтвердження) будуть передані на розглядання у відповідний відділ. Щодо того, що оплата по тарифу не була знята, раджу додатково звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Непотрібно видаляти мої повідомлення! Чому ви видалили моє повідомлення яким я відповів цьому... KurwaMatj? Київстар компанія шахраїв, тай щей дозволяє своїм працівникам хамити до клієнтів? Vitulia  Чому ж ви не видалили повідомлення від KurwaMatj якщо ви модератор???

Ну ж підписано здоровезними буквами, Я (KurwaMatj) - НЕ ПРЕДСТАВНИК КИЇВСТАР. Ну шо ж ви такий тойво…

Стосовно @Vitulia : пані модератор, в силу своєї чемності, не ходить по сумнівних сайтах і  може не знати значення отих ваших маладьожних мемчиків.

Чи можна абонплату за тариф оплатити екстра грошима?

Рівень користувача 3
Позначка +1

Так, можна 

https://kyivstar.ua/uk/mm/services/control/extramoney

Зверніть увагу! Абонплата за тарифними пакетами лінійок "Київстар Все разом", а також плата за додаткові послуги Домашнього інтернету і Домашнього ТБ для даних тарифних планів (наприклад, оренда тюнера, підключення послуги "Роутер" і т.п.) не знімається.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Екатерина Филиппова, ознайомтесь, будь ласка, з відповіддю @vvalear :pencil2:

Наберите номер телефона 068ххххх84 

Не люблю писать, и к вам не дозвониться 

Можно в долг пополнить счёт? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Виктория Орлова, на жаль, зворотний зв’язок від оператора не передбачений. 

Ви можете скористуватись послугою “Екстра гроші”. 

Набераю *117# вызов приходит смс что недостаточно средств на счету. Хотя на счету +0.00грн

Рівень користувача 1
Позначка

Это как?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@CbITbIu_B, на поточний момент дійсно спостерігаються складності при замовлені послуги. Інженери вже працюють над відновленням коректної роботи послуги.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Евгений Романенко, на поточний момент дійсно спостерігаються складності при замовлені послуги. Інженери вже працюють над відновленням коректної роботи послуги.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Закончился тариф. Заказал экстра деньги что б включить тариф. Сказало что деньги пришли но тариф не включился. Пополнил на нудную сумму - деньги минуснулись а тариф всеравно не включился

Какой предмет я долден выбрать?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Arche Brut, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

для чого ви даєте екстра гроші якщо за них не можна придбати пакет на 1000мб.

 сервіс-0

Рівень користувача 6
Позначка

@Богдан Карбан, згідно умов послуги “Екстра гроші” замовлення додаткових послуг  не передбачено. :nerd:

Ознайомитись детальніше, як  використовувати нараховані екстра гроші,  можете в найкращій відповіді в шапці даної теми або на нашому сайті.

Чому у мене не підключається тариф, якщо я взяв екстра гроші на підклю8, а воно не підключає акцію?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nikolayoung:thinking: уточніть, будь ласка, мова йде про планове зняття оплати по тарифу? Або ви пробуєте замовите позачергове зняття оплати через комбінацію?

Екстра гроші, як з бонусного рахунку перевести на основний рахунок Київстар

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Vadim Kapaniuk ніяк.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vadim Kapaniuk, як вірно зауважив @Roshima, це неможливо :shrug_tone2:

Почему я взяла экстра гроши специально для тарифа,а абонплата не снялась?

Я не просто так воспользовалась услугой!

Ещё и 40 грн за экстра платить! Вы что с ума сошли

Или уменьшайте сумму экстра гроши или тариф подключите

Відповісти