Якшо я підключила “Антивизначник номера”, чи буде він працювати за кордоном?
Найкраща відповідь від Andrey
Переглянути оригіналЯкшо я підключила “Антивизначник номера”, чи буде він працювати за кордоном?
Найкраща відповідь від Andrey
Переглянути оригіналДобрий вечір! Вітаємо в нашій Спільноті!
Послуга "Антивизначник номеру" працює лише на території України.
Детальна інформація про послугу тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/restriction
Мені 2 дня назад почав звонити невідомий номер який повністю скритий. І після двінка вайбер мені пише що він звонив в час коли звонив невідомий номер. На скріні буде видно. Коли я піднімаю трубку там мовчать! Вот скріни част співпадають але я не розумію хто це дзвонить
Увімкніть блокуання невідомих та скритих номерів у налаштуваннях Телефону.
Я так і зробив, бо нема чого усіляким невідомим мені телефонувати
Подключала услугу антиопределитель и потом отключила , теперь не могу совершить звонок , мне звонят интернет работает но я набрать не могу, нет гудков и сразу отклонение вызова
Пробував підключити одну послугу. Не спрацювало, але після цього при здійсненні виклику після увімкнення переадресації, виклик просто припиняється. Вичитав, щоб деактивувати послугу, потрібно писати *31# перед номером абонента. Тепер кожного разу, щоб подзвонити, доводиться це робити. Звертався до служби підтримки, все марно. Повідомлення про увімкнення переадресації виклику надходило завжди, на всіх попередніх сім картах також. Цікаво, що коли вставив сім карту в інший телефон, все працювало нормально. А на цьому телефоні не хоче. Значить, проблема не в сім карті. Буду вдячний за будь-яку допомогу у вирішенні цієї проблеми.
Найчастіше, встановити / відключити заборону викликів через меню свого мобільного телефону можна, увійшовши в меню Налаштування - Дзвінки - Передача свого номера. Потім необхідно вибрати потрібну дію (одна з дій: так, ні, задано мережею).
Спробуйте знайти ці налаштування.
Найчастіше, встановити / відключити заборону викликів через меню свого мобільного телефону можна, увійшовши в меню Налаштування - Дзвінки - Передача свого номера. Потім необхідно вибрати потрібну дію (одна з дій: так, ні, задано мережею).
Спробуйте знайти ці налаштування.
Дякую, знайшов. Все вимкнуто. Щоб увімкнути, вимагає якийсь пароль. Але я його не знаю і цією функцією не користувався, так що, проблема не в цьому. Я взагалі цими перемикачами не користувався.
Добрий вечір! Вітаємо в нашій Спільноті! 😉
Послуга "Антивизначник номеру" працює лише на території України.
Детальна інформація про послугу тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/restriction
Як вимкнути приховання номеру. Включив *31# а вимкнути не можу
Пише послуга не підключена. Але, коли набрав *31#, писало що підключена
Можливо спробуєте звернутись до сервісного центру (по бренду вашого телефону)?
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.