Вирішено

Послуга "Антивизначник номеру"


  • Новачок
  • 0 відповідей

Якшо я підключила “Антивизначник номера”, чи буде він працювати за кордоном?

icon

Найкраща відповідь від Andrey 17 September 2017, 17:33

Переглянути оригінал

25 Відповідей

Добрий вечір! Вітаємо в нашій Спільноті! 😉

Послуга "Антивизначник номеру" працює лише на території України.
Детальна інформація про послугу тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/restriction

мне периодически звонят с скрытого номера и сбрасывают
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Fotokeeper, добро пожаловать в наше Сообщество.
Есть абоненты, которые пользуются услугой "Антиопределитель номера". Вам звонит, судя по всему, один из таковых. Если другие звонки проходят на ваш номер нормально, то сложность на стороне инициатора звонка. Либо он сам сбрасывает (только по ему известным причинам), либо у него что-то с телефоном.
Підкажіть,будь ласка,що робити в такій ситуації. Десь протягом кількох місяців чоловіку телефонує приватний номер. До 50!!!! разів на добу. Скинути неможливо. Якщо береш слухавку- повна тиша. Телефонують в будь-який час,і вдень,і вночі. Як позбутися? Дякую
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Kudlei, вітаємо у наші спільноті!
Є абоненти, які користуються послугою "Антивизначник номера". Вам телефонує, судячи з усього, один з таких. Якщо дзвінки з номеру Київстар, то визначити номер абонента можна за допомогою функції "Супервизначник номера" ( https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/superni ), таким чином зможете визначити номер і заблокувати з нього дзвінки у телефоні.
Рівень користувача 1
Чому я не можу здійснити дзвінок після відключення послуги антивизначник номера?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Irina4516 Помимо отключения услуги, в настройках телефона нужно выключить АОН (может так же называться передача номера в сеть, нужно установить "задано оператором").
Если не знаете где именно эту функцию выключать, то можно принудительно отображать номер, набирая в таком формате *31#+380671234567 вызов.
Рівень користувача 1
Допоможіть будь ласка,як відключити схований номер?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Ksenya65 Для отключения услуги, наберите https://tel:*100*07*3#
Можно так же в системе "Мой Киевстар" выключить.
После отключения не забудьте в настройках телефона выключить эту функцию, иначе звонки не сможете совершать, тут вот есть подсказки по настройке
Рівень користувача 1
Мій друг ввів *31# і тепер неможе робити вихідні дзвінки. Що робити?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Vasya324, 🤔скоріш за все, в налаштуваннях телефону обрана функція "Заборона передачі свого номеру". Для відключення можете скористуватись покроковими інструкціями https://kyivstar.ua/uk/support/settings/mobile_phone

Мені 2 дня назад почав звонити невідомий номер який повністю скритий. І після двінка вайбер мені пише що він звонив в час коли звонив невідомий номер. На скріні буде видно. Коли я піднімаю трубку там мовчать! Вот скріни част співпадають але я не розумію хто це дзвонить 

 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Увімкніть блокуання невідомих та скритих номерів у налаштуваннях Телефону.
Я так і зробив, бо нема чого усіляким невідомим мені телефонувати

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Taksist, якщо ви прийняли дзвінок від невідомого номера, ви можете побачити його (цифри) в системі самообслуговування “Мій Київстар” в розділі “Деталізація викликів”, і заблокувати його. 

Рівень користувача 1

Подключала услугу антиопределитель и потом отключила , теперь не могу совершить звонок , мне звонят интернет работает но я набрать не могу, нет гудков и сразу отклонение вызова

Рівень користувача 8
Позначка +1

В настройках возможно установлена функция не определять свой номер

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tatyana9696, скорее всего, в настройках телефона выбрана функция "Запрет передачи своего номера". Для отключения можете воспользоваться пошаговыми инструкциями https://kyivstar.ua/ru/support/settings/mobile_phone.

Рівень користувача 1

Пробував підключити одну послугу. Не спрацювало, але після цього при здійсненні виклику після увімкнення переадресації, виклик просто припиняється. Вичитав, щоб деактивувати послугу, потрібно писати *31# перед номером абонента. Тепер кожного разу, щоб подзвонити, доводиться це робити. Звертався до служби підтримки, все марно. Повідомлення про увімкнення переадресації виклику надходило завжди, на всіх попередніх сім картах також. Цікаво, що коли вставив сім карту в інший телефон, все працювало нормально. А на цьому телефоні не хоче. Значить, проблема не в сім карті. Буду вдячний за будь-яку допомогу у вирішенні цієї проблеми.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrii848484, 🤔можу припустити, що у вас активована функція «Заборони передачі свого номеру» в меню мобільного телефону.
Найчастіше, встановити / відключити заборону викликів через меню свого мобільного телефону можна, увійшовши в меню Налаштування - Дзвінки - Передача свого номера. Потім необхідно вибрати потрібну дію (одна з дій: так, ні, задано мережею).

Спробуйте знайти ці налаштування. 

Рівень користувача 1

@Andrii848484, 🤔можу припустити, що у вас активована функція «Заборони передачі свого номеру» в меню мобільного телефону.
Найчастіше, встановити / відключити заборону викликів через меню свого мобільного телефону можна, увійшовши в меню Налаштування - Дзвінки - Передача свого номера. Потім необхідно вибрати потрібну дію (одна з дій: так, ні, задано мережею).

Спробуйте знайти ці налаштування. 

Дякую, знайшов. Все вимкнуто. Щоб увімкнути, вимагає якийсь пароль. Але я його не знаю і цією функцією не користувався, так що, проблема не в цьому. Я взагалі цими перемикачами не користувався.

Рівень користувача 1

Добрий вечір! Вітаємо в нашій Спільноті! 😉

Послуга "Антивизначник номеру" працює лише на території України.
Детальна інформація про послугу тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/restriction

Як вимкнути приховання номеру. Включив *31# а вимкнути не можу

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrii848484, для початку потрібно перевірити статус послуги. Для цього наберіть комбінацію *100*07*1# та виклик. 

Рівень користувача 1

@Andrii848484, для початку потрібно перевірити статус послуги. Для цього наберіть комбінацію *100*07*1# та виклик. 

Пише послуга не підключена. Але, коли набрав *31#, писало що підключена

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrii848484, мені дуже прикро, але причину потрібно шукати в телефоні. Тим паче, що вище ви писали, що в іншому телефоні SIM-карта працює без додаткової комбінації. 

Можливо спробуєте звернутись до сервісного центру (по бренду вашого телефону)?

Рівень користувача 1

@Andrii848484, мені дуже прикро, але причину потрібно шукати в телефоні. Тим паче, що вище ви писали, що в іншому телефоні SIM-карта працює без додаткової комбінації. 

Можливо спробуєте звернутись до сервісного центру (по бренду вашого телефону)?

Добре, дякую за допомогу

Відповісти