Вирішено

Підключення і умови тарифного плану "Київстар 3G Онлайн" / "Київстар Онлайн 3G"


Рівень користувача 1

Я хочу підключити даний тарифний план, він ідеально підходить для мене і за умовами і за вартістю. Моїй мамі прийшло смс з пропозицією підключитися до нього, а мені приходять смс з пропозиціями про тарифні плани з майже такими ж умовами, тільки в 5 разів дорожче. Є якась можливість потрапити в коло обраних?)

icon

Найкраща відповідь від Christelle 23 вересень 2017, 21:06

@Yulia_Nov, тарифний план “Київстар 3G Онлайн” - це ексклюзивний тарифний план, перехід на який можливий тільки в тому випадку, якщо надійде пропозиція переходу. Уточнити його доступність ви можете, наприклад, за допомогою дзвінка на номер 477, розділ “Тарифи”. Або чекати,  вам може надійти пропозиція його підключити :wink:

Переглянути оригінал

108 Відповідей

Рівень користувача 7
Позначка +1
Привет Юля! Конечно возможность есть, это можно сделать по этой ссылке https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/prepaid/online2 нажав на кнопку Перейти на тариф и авторизовавшись в кабинете Мой киевстар. 😉
Рівень користувача 1
Привет Юля! Конечно возможность есть, это можно сделать по этой ссылке https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/prepaid/online2 нажав на кнопку Перейти на тариф и авторизовавшись в кабинете Мой киевстар. 😉

По вашей ссылке другой тарифный план, к сожалению.
Рівень користувача 7
Позначка +1
@Yulia_Nov, наверное Вы имели ввиду тот акционный за 35 грн/мес?
Рівень користувача 5
Позначка +1

@Yulia_Nov, тарифний план “Київстар 3G Онлайн” - це ексклюзивний тарифний план, перехід на який можливий тільки в тому випадку, якщо надійде пропозиція переходу. Уточнити його доступність ви можете, наприклад, за допомогою дзвінка на номер 477, розділ “Тарифи”. Або чекати,  вам може надійти пропозиція його підключити :wink:

Знадобилися умови мого тарифного плану — "Київстар онлайн 3G" — але, зайшовши у архів тарифів, потрібного мені я там не знайшов. Що це значить?
Рівень користувача 8
Позначка +4
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/arhive/ksonline3g
Здравствуйте,пришла смс что мне доступен тариф онлайн 3g,пополнила счёт,тариф подключили,в личном кабинете указано что тариф активен,но пакет услуг почему то не начисляется и деньги на счету остались,в чем дело?Номер 068XXXXXXX
Рівень користувача 8
Позначка +4
Для решения личных вопросов лучше обратится к онлайн консультанту (внизу страницы) https://kyivstar.ua/ru/support
Вы имеете ввиду к роботу?
Рівень користувача 8
Позначка +4
там не робот 🙂 Онлайн консультант, живой сотрудник компании, который поможет в решении Вашего вопроса.
Рівень користувача 1
Раніше стояв тариф Київстар онлайн 3G (котрий за 35грн. и 4гб. інтернета), вирішив я спробувати тариф Київстар онлайн 3G+ (котрий за 50грн. и 6гб. інтернета) не сподобалось і хочу повернутись до попередньго але не можу знайти. Допоможіть .
Рівень користувача 8
Позначка +4
Тариф "Київстар онлайн 3G" доступен по специальному предложению, если Вы с него ушли, нужно ждать только новое предложение (а вот будет ли оно, это уже другой вопрос).
Рівень користувача 8
Позначка +1
а що саме не сподобалося? Там же ж навпаки більше інтернету?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@marmazetka, приветствую вас в нашем сообществе!
Заявки на смену тарифа выполняются в течение суток с момента подачи. Главное, чтоб за время обработки системой данной заявки, вы не потратили деньги на какие-либо другие услуги, например Интернет. Если все будет соблюдено, то по факту подключения нового тарифного плана, вы получите смс. И с этого момента вам будет предоставлен пакет услуг нового тарифа.
А ті 3000Мб можна використовувати за допомогою технології H+ чи тільки 3g?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Grut, вітаю вас у нашій спільноті!
Мб є змога використовувати в обох режимах.
Онлайн 3g,можна заранее пополнить счёт,чтоб сняли абонплату?
Як можна отримати спеціальну пропозицію на тариф Київстар Онлайн 3G?Мені дуже потрібен цей тариф.
Рівень користувача 8
Позначка +1
немає якогось алгоритму отримання, просто будьте вірним абонентом Київстар, зберігайте мобільну цноту- і чекайте на багодать від Київстар!
ї
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Dashaa.privat, вітаю вас у нашій спільноті!
Пропозиція надходить на номери, обрані рандомно, замовити таке повідомлення, на жаль, відсутня можливість 😞
Позначка
пополнил счет, снялась абонплата 16го марта, а следущую абонплату попросили 8го апреля (тариф 3G) в чем проблема???
Рівень користувача 6
Позначка +1
@word, приветствую вас в сообществе!
Пожалуйста, воспользуйтесь системой Мой Киевстар ( new.kyivstar.ua ), в ней можно загрузить детализацию в разделе "Затраты и платежи" и проверить когда была снята прошлая абонплата. Уверенна, что сможете разобраться в чем причина 🙂
Якщо я поповню рахунок на 35 грн для активації мого тарифного плану наприклад 16 числа, то наступний платіж мені потрібно буде проводити 1 числа чи через місяць?
Рівень користувача 3
Позначка
Якщо я поповню рахунок на 35 грн для активації мого тарифного плану наприклад 16 числа, то наступний платіж мені потрібно буде проводити 1 числа чи через місяць?
В зависимости от тарифного плана,cнятие абонплаты произойдет либо через месяц,либо через 4 недели.
Я не могу подключить тариф Киевстар 3g онлайн , раньше он у меня уже был . Помогите пожалуйста подключить этот тариф.(Киевстар 3g Онлайн)

Відповісти