Мені прийшла персональна пропозиція змінити тарифний план на "Київстар 3G Онлайн" за 35 грн. на місяць. Дуже цікаво знати термін дії цього тарифу. Чи не буде так, що через місяць або 3 місяці він буде змінений без попередження (або з :)) на інший дорожчий тариф? Ніде цієї інформації немає.
Цю тему було закрито для коментарів
Сторінка 4 / 4
если киевстар не прислал "персональное приглашение" на переход на этот тариф -- то никак
"приглашение" присылают не всем
если прислал -- через личный кабинет или через звонок на линию поддержки
"приглашение" присылают не всем
если прислал -- через личный кабинет или через звонок на линию поддержки
Подключить тариф есть возможность только при получении индивидуального предложения. Такие предложения поступают на номера пользователей в смс. Также можно проверить доступность тарифа при звонке на 477/раздел "Персональное предложение"😉
Як це зробити..все операторы постоянно заняты.. пишу с дочери телефона у нее был тариф в месяц 20 грн.написали что будут переводить на другой,перевела я на 55 грн в месяц с 5000 мб.а не знала за 35 грн 3000 мб.как перевести на меньший.мой номер 097ххххххх, дочери 098ххххххх.спасибо. Помогите
если от оператора не поступало т.н. индивидуальное предложение -- то никак
можно перейти только на тот пакет, что предложен
пакет за 35 грн не для всех, увы
можно перейти только на тот пакет, что предложен
пакет за 35 грн не для всех, увы
Напишите, пожалуйста, оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support номера телефонов для индивидуальной проверки доступности этого тарифа для подключения.
Рівень користувача 1
Я підключила акцію"Київстар 3G"Там дається 3000МВ інтернету, дзвінки та інше.. Хочу підключити інтернет,але не виходить.Що робити??
вітаю вас в співтоваристві 🙂
Підключити тариф є можливість тільки при отриманні пропозиції на підключення, такі пропозиції надходять на номери користувачів в смс або прослухати можна по дзвінку на 477 / розділ Персональне пропозицію 😉
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, хто зміг перейти на закритий тариф тільки для дзвінків. Як це зробити?
І ще хочу поскаржитися на те, що система не попередила про закінчення терміну дії тарифного пакету, списалися безпідставно кошти, бо я не знала, що термін користування вийшов.
І ще хочу поскаржитися на те, що система не попередила про закінчення терміну дії тарифного пакету, списалися безпідставно кошти, бо я не знала, що термін користування вийшов.
чи можливо підключити тариф Київстар 3G онлайн, який був підключений в 2017 році?
Рівень користувача 3
Если он был подключен в 17-ом, зачем его опять подключать?
- 6.11.2018 и 13/11/2018 я получила sms с предложением... "только тссс.... Персональное предложение "Киевстар 3G Онлайн"
Якщо недостатньо коштів для зняття плати за пакет послуг на 4 тижніПротягом дня ви можете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар та 100 МБ мобільного інтернету. Плата за пакет послуг на день — 5 грн — зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку.
Это в день пользования снимает 5 грн, или ежедневно даже когда не пользуешься услугами ?
Это в день пользования снимает 5 грн, или ежедневно даже когда не пользуешься услугами ?
Рівень користувача 3
на балансе 40 грн.,при переходе с другого тарифного плана на этот на 50 грн. пополнять не обязательно?
Здравствуйте дорогие персоны, хотелось бы изменить на номере +38098ххххххх тариф на Киевстар Онлайн 3G. Существует ли аткая возможность?
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/arhive/online3g
нет
тариф архивный, свободный переход на него закрыт (переход возможен только по "персональному приглашению", генерируемому системой при наличии некоторых факторов)
если хотите, чтобы система выслала вам "персональное предложение" -- положите СИМ-карту на полку на полгода -- тогда биллинг КС увидит, что картой не пользуются и предложит "удержательный" тариф
иначе никак
тариф архивный, свободный переход на него закрыт (переход возможен только по "персональному приглашению", генерируемому системой при наличии некоторых факторов)
если хотите, чтобы система выслала вам "персональное предложение" -- положите СИМ-карту на полку на полгода -- тогда биллинг КС увидит, что картой не пользуются и предложит "удержательный" тариф
иначе никак
Оновлена інформація від 08.06.2022 р.
З 15.01.19 р. по 15.02.19 р. цей тариф було закрито. Користувачі були переведені автоматично на тарифи, які були підібрані згідно потреб абонента.
Сторінка 4 / 4
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.