Корисно знати

Нові тарифи з Суперсилами: розповідаємо, що до чого


Рівень користувача 8
Позначка +3

Нарешті це сталося! Ми запустили нову лінійку тарифів із Суперсилами. Розповідаємо, що це значить, як перейти на новий тариф і як ним користуватися.

:thinking:Що таке Суперсила?

Суперсила — це послуга, яка доступна в тарифі без жодних доплат. Суперсилу можна вибрати раз і користуватися скільки потрібно або замовляти іншу хоч щомісяця.

:nerd:Які бувають Суперсили?

Набір запропонованих послуг, які можна підключити без доплат, залежить від тарифу. Ви можете познайомитися з ними в детальному описі конкретного тарифу. 

Наприклад, у тарифі ТВІЙ Оптимум ми пропонуємо на ваш вибір одну з шести Суперсил:

  • Домашній Інтернет;

  • Київстар ТБ;

  • 5 ГБ;

  • 100 хвилин на інші мережі та за кордон;

  • SIM для планшета;

  • SIM для другого телефона.

:spy_tone2:У яких тарифах є Суперсила?

Наразі Суперсили входять у передплачені тарифи з лінійки ТВІЙ (ТВІЙ Вибір, ТВІЙ Оптимум, ТВІЙ Максимум), контрактні тарифи з лінійки ВАШ (ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, ВАШ Безлім), тарифи ВСЕ РАЗОМ Оптимум і ВСЕ РАЗОМ Максимум, тарифи для бізнесу, а також у тариф Домашній для Домашнього Інтернету.

:hugging:Як підключити Суперсилу?

Щоб підключити Суперсилу, спочатку потрібно змінити свій тариф на такий, в якому вона є. Зробити це в кілька кліків можна в мобільному додатку Мій Київстар або ж у вебверсії. Після цього в тому ж додатку ви зможете вибрати свою Суперсилу та її активувати. 

:sunglasses:Чи можна змінити мою Суперсилу?

Так, Суперсилу можна змінити, але лише раз на місяць. Якщо ви вже почали користуватися Суперсилою цього місяця, а потім змінили її на іншу, нова Суперсила почне працювати тільки після наступної плати за тариф. 


45 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MakaronkaPlay, мушу погодитись з відповіддю @kikiwora.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ні, обслуговування буде за умовами роумінгу 

Чи прауюватиме 5 Гб інтернету чи бездіміт у ютубі якщо підключити відповідні супер сили за кордоном?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey Kudrik, 🤔досить дивна ситуація. Якщо чесно, перший раз чую, щоби при підключенні “Суперсили” анулювався тарифний план. 
Потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для отримання детальної інформації. 

Добрый вечер всем , зашёл в мой киевстар , увидел супер силу , нажал активирывать , в итоге пропал мой тариф , могу ли я както вернуть его ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bogdone, вам потрібна друга SIM-карта. Її отримати можна в магазині “Київстар”. Уточніть, будь ласка, у вас є нотаріально завірена довіреність? 

В додатку Київстар змінив тариф на цей, не встиг прочитати, но мабуть писали про те, що підключимо пізніше.

І так питання, як мені отримати сім карту до планшету, якщо на даний час чоловік на той на кого контракт за кордоном, я його довіряне лице, поповнюю рахунок, маю аккаунт його, доступ до його роутера, і так далі

Рівень користувача 8
Позначка +5

@V0VAN:sweat: на жаль, модератори Спільноти не вирішують технічні та фінансові питання. У нас немає повноважень.

Маю надію, що незабаром технічні заявки будуть розглянуті. 

@V0VAN, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

Якщо ви звертались до оператора і зареєстрували технічну скаргу, залишається лише чекати на SMS-інформування по факту усунення неполадок. 

Конечно….. Обязательно….. Зафиксировали обращение….. 5 раз обращался, результат 0! Но и это еще не все. По состоянию на 17.03.2022г. мало того что ваши “специалисты” не решили проблему так вы еще и начали с моего счета деньги снимать за услугу которую не можете предоставить. У меня подключена сим для планшета и с 01 марта каждый день снимает деньги, а чудо супер-силу так и не возможно подключить. То есть мало того что вы не в состоянии предоставить услугу о которой заявляете, вы еще с меня берете деньги за нее! Январь-февраль 2022 ничего не снималось а вот с марта началось. У вас там с головами все хорошо??? Вобщем неуважаемый киевстар, ожидайте, будет вам такая реклама устанете отмываться!

П.С.: но мне опять пообещали передать заявку в технический отдел! молодцы!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@V0VAN, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

Якщо ви звертались до оператора і зареєстрували технічну скаргу, залишається лише чекати на SMS-інформування по факту усунення неполадок. 

Мне вот интересно, когда ВЫ прекратите обманывать клиентов? Так пафосно и торжественно объявляете про новые услуги которые не в состоянии предоставить. Уже месяц ваши чудо суперсилы мне не в состоянии подключить Ваши же сотрудники, а деньги со счета снимаете регулярно. Так зачем это все? Нету у Вас суперсил, одни супер технические проблемы.

Рівень користувача 1

@Xomyak заявку оператору відправ,чекаю на відповідь,дякую за відповідь,вдалого вам робочого дня)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kolan syperpyper, на поточний момент відкрита “аварія”:

Суперсила. При підключенні акції "Спробуй Суперсилу" з пакетом "Відео на ходу" відбувається тарифікація МБ (PrePaid / GSM)

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2278665

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 1

Доброго дня,виникла така проблема,підключив супер силу "відео на ходу" але гб знімалися підчас перегляду ютубу(додаток офіційний).нажаль я пізно звернув на це увагу

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sport, це біла IP-адреса. 

Якщо ви переходите на тарифний план, для котрого ця Суперсила недоступна, вона автоматично відключається. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna St, дякую вам за зворотний зв’язок :pencil2:

@Anna St, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації. 

дякую! отримала допомогу від співробітника компанії у ФБ!

@Sport, мова йде про цю послугу https://kyivstar.ua/services/static-ip

Да но не слишком понятно какой белый или серый ip адрес.

 

 

И еще вопрос подключив услугу Гигабит или Статический ип-адрес, а вследующий месяц перейдя на тариф с меньшей абонплатой, эти суперсилы отключаться или будут тянуть деньги? т.к. при детальном анализе мне конкретно при моей ситуации суперсилы не нужны .

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sport, мова йде про цю послугу https://kyivstar.ua/services/static-ip

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna St, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladimir38, на жаль, мушу погодитись з відповіддю @Alex Rud :worried: 
Ваше звернення ви можете сформувати на цій сторінці https://kyivstar.ua/uk/support/feedback (якщо це і досі актуально). 

Статический ip адрес это белый публичный адрес? В роутере wan адрес серый,  внешний белый.

Рівень користувача 1
       Доброго вечору.Отримав відповідь:Доброго дня! Дозвольте повідомити, що даний лист був надісланий Вам автоматично. Зворотній зв’язок при відповіді на отримане Вами попередньо повідомлення від no_reply, на жаль, не передбачений! Водночас, ми високо цінуємо Ваше звернення та зацікавленість в сервісах компанії «Київстар»! Просимо Вас при виникненні запитань, коментарів або рекомендацій по роботі системи самообслуговування «Мій Київстар» (www.my.kyivstar.ua) / «Мій Djuice» (www.my.djuice.com.ua) надсилати їх через форму «Зворотній зв’язок». Консультацію з інших питань стосовно послуг нашої мережі ми зможемо надати Вам при зверненні до інформаційно-довідкової служби компанії «Київстар», яка працює для Вас цілодобово, 7 днів на тиждень, за номером: · 466 (з мобільного в мережі «Київстар» безкоштовно). Наші спеціалісти завжди готові допомогти Вам та надати кваліфіковану консультацію з будь-яких питань стосовно послуг компанії «Київстар»! З найкращими побажаннями, Центр Обслуговування компанії «Київстар».

Зв”язатися, та отримати відповідь- це мабуть в Київстарі таємниця.

доброго дня всі! не можу телефонувати за короткими номерами бо не маю номера КС. маю домашній інет. питання про підключення суперсили за номером 0800,,, як вирішити? дякую всім небайдужим!

Відповісти