Корисно знати

Нові тарифи з Суперсилами: розповідаємо, що до чого


Рівень користувача 8
Позначка +3

Нарешті це сталося! Ми запустили нову лінійку тарифів із Суперсилами. Розповідаємо, що це значить, як перейти на новий тариф і як ним користуватися.

:thinking:Що таке Суперсила?

Суперсила — це послуга, яка доступна в тарифі без жодних доплат. Суперсилу можна вибрати раз і користуватися скільки потрібно або замовляти іншу хоч щомісяця.

:nerd:Які бувають Суперсили?

Набір запропонованих послуг, які можна підключити без доплат, залежить від тарифу. Ви можете познайомитися з ними в детальному описі конкретного тарифу. 

Наприклад, у тарифі ТВІЙ Оптимум ми пропонуємо на ваш вибір одну з шести Суперсил:

  • Домашній Інтернет;

  • Київстар ТБ;

  • 5 ГБ;

  • 100 хвилин на інші мережі та за кордон;

  • SIM для планшета;

  • SIM для другого телефона.

:spy_tone2:У яких тарифах є Суперсила?

Наразі Суперсили входять у передплачені тарифи з лінійки ТВІЙ (ТВІЙ Вибір, ТВІЙ Оптимум, ТВІЙ Максимум), контрактні тарифи з лінійки ВАШ (ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, ВАШ Безлім), тарифи ВСЕ РАЗОМ Оптимум і ВСЕ РАЗОМ Максимум, тарифи для бізнесу, а також у тариф Домашній для Домашнього Інтернету.

:hugging:Як підключити Суперсилу?

Щоб підключити Суперсилу, спочатку потрібно змінити свій тариф на такий, в якому вона є. Зробити це в кілька кліків можна в мобільному додатку Мій Київстар або ж у вебверсії. Після цього в тому ж додатку ви зможете вибрати свою Суперсилу та її активувати. 

:sunglasses:Чи можна змінити мою Суперсилу?

Так, Суперсилу можна змінити, але лише раз на місяць. Якщо ви вже почали користуватися Суперсилою цього місяця, а потім змінили її на іншу, нова Суперсила почне працювати тільки після наступної плати за тариф. 


40 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sport, мова йде про цю послугу https://kyivstar.ua/services/static-ip

@Sport, мова йде про цю послугу https://kyivstar.ua/services/static-ip

Да но не слишком понятно какой белый или серый ip адрес.

 

 

И еще вопрос подключив услугу Гигабит или Статический ип-адрес, а вследующий месяц перейдя на тариф с меньшей абонплатой, эти суперсилы отключаться или будут тянуть деньги? т.к. при детальном анализе мне конкретно при моей ситуации суперсилы не нужны .

@Anna St, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації. 

дякую! отримала допомогу від співробітника компанії у ФБ!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna St, дякую вам за зворотний зв’язок :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sport, це біла IP-адреса. 

Якщо ви переходите на тарифний план, для котрого ця Суперсила недоступна, вона автоматично відключається. 

Рівень користувача 1

Доброго дня,виникла така проблема,підключив супер силу "відео на ходу" але гб знімалися підчас перегляду ютубу(додаток офіційний).нажаль я пізно звернув на це увагу

 

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kolan syperpyper, на поточний момент відкрита “аварія”:

Суперсила. При підключенні акції "Спробуй Суперсилу" з пакетом "Відео на ходу" відбувається тарифікація МБ (PrePaid / GSM)

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2278665

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 1

@Xomyak заявку оператору відправ,чекаю на відповідь,дякую за відповідь,вдалого вам робочого дня)

Мне вот интересно, когда ВЫ прекратите обманывать клиентов? Так пафосно и торжественно объявляете про новые услуги которые не в состоянии предоставить. Уже месяц ваши чудо суперсилы мне не в состоянии подключить Ваши же сотрудники, а деньги со счета снимаете регулярно. Так зачем это все? Нету у Вас суперсил, одни супер технические проблемы.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@V0VAN, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

Якщо ви звертались до оператора і зареєстрували технічну скаргу, залишається лише чекати на SMS-інформування по факту усунення неполадок. 

@V0VAN, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

Якщо ви звертались до оператора і зареєстрували технічну скаргу, залишається лише чекати на SMS-інформування по факту усунення неполадок. 

Конечно….. Обязательно….. Зафиксировали обращение….. 5 раз обращался, результат 0! Но и это еще не все. По состоянию на 17.03.2022г. мало того что ваши “специалисты” не решили проблему так вы еще и начали с моего счета деньги снимать за услугу которую не можете предоставить. У меня подключена сим для планшета и с 01 марта каждый день снимает деньги, а чудо супер-силу так и не возможно подключить. То есть мало того что вы не в состоянии предоставить услугу о которой заявляете, вы еще с меня берете деньги за нее! Январь-февраль 2022 ничего не снималось а вот с марта началось. У вас там с головами все хорошо??? Вобщем неуважаемый киевстар, ожидайте, будет вам такая реклама устанете отмываться!

П.С.: но мне опять пообещали передать заявку в технический отдел! молодцы!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@V0VAN:sweat: на жаль, модератори Спільноти не вирішують технічні та фінансові питання. У нас немає повноважень.

Маю надію, що незабаром технічні заявки будуть розглянуті. 

В додатку Київстар змінив тариф на цей, не встиг прочитати, но мабуть писали про те, що підключимо пізніше.

І так питання, як мені отримати сім карту до планшету, якщо на даний час чоловік на той на кого контракт за кордоном, я його довіряне лице, поповнюю рахунок, маю аккаунт його, доступ до його роутера, і так далі

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bogdone, вам потрібна друга SIM-карта. Її отримати можна в магазині “Київстар”. Уточніть, будь ласка, у вас є нотаріально завірена довіреність? 

Відповісти