Корисно знати

Нові тарифи з Суперсилами: розповідаємо, що до чого


Рівень користувача 8
Позначка +3

Нарешті це сталося! Ми запустили нову лінійку тарифів із Суперсилами. Розповідаємо, що це значить, як перейти на новий тариф і як ним користуватися.

:thinking:Що таке Суперсила?

Суперсила — це послуга, яка доступна в тарифі без жодних доплат. Суперсилу можна вибрати раз і користуватися скільки потрібно або замовляти іншу хоч щомісяця.

:nerd:Які бувають Суперсили?

Набір запропонованих послуг, які можна підключити без доплат, залежить від тарифу. Ви можете познайомитися з ними в детальному описі конкретного тарифу. 

Наприклад, у тарифі ТВІЙ Оптимум ми пропонуємо на ваш вибір одну з шести Суперсил:

  • Домашній Інтернет;

  • Київстар ТБ;

  • 5 ГБ;

  • 100 хвилин на інші мережі та за кордон;

  • SIM для планшета;

  • SIM для другого телефона.

:spy_tone2:У яких тарифах є Суперсила?

Наразі Суперсили входять у передплачені тарифи з лінійки ТВІЙ (ТВІЙ Вибір, ТВІЙ Оптимум, ТВІЙ Максимум), контрактні тарифи з лінійки ВАШ (ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, ВАШ Безлім), тарифи ВСЕ РАЗОМ Оптимум і ВСЕ РАЗОМ Максимум, тарифи для бізнесу, а також у тариф Домашній для Домашнього Інтернету.

:hugging:Як підключити Суперсилу?

Щоб підключити Суперсилу, спочатку потрібно змінити свій тариф на такий, в якому вона є. Зробити це в кілька кліків можна в мобільному додатку Мій Київстар або ж у вебверсії. Після цього в тому ж додатку ви зможете вибрати свою Суперсилу та її активувати. 

:sunglasses:Чи можна змінити мою Суперсилу?

Так, Суперсилу можна змінити, але лише раз на місяць. Якщо ви вже почали користуватися Суперсилою цього місяця, а потім змінили її на іншу, нова Суперсила почне працювати тільки після наступної плати за тариф. 


47 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Файні тарифні плани . Реально зробили для людей !

Подключил суперсилу 100 мин. на другие номера , снимает деньги ,позвонил в поддержку сказали какая-то ошибка специалист разберётся ,никаких изменений на следующий день. Первый месяц пользуюсь услугами Киевстар ,наверное и последний 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mik8778, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat:

Так як звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга, єдине, що зможу порадити - це очікувати на інформування по факту розглядання та усунення неполадок. 

Доброго вечора.

Користуюсь вашим інтернетом,та вирішив підключити новий роутер "MiktoTIK"

Та потрібно ввести

РРРоЕ User 

РРРоЕ Password 

 

Як дізнатись мій?

 

 

 

 

Рівень користувача 5
Позначка +1

@Bivzyk Serhio выберите Automatic. Киевстар не использует PPPoE для авторизации, если не ошибаюсь.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bivzyk Serhio, скористувались порадою @Roshima? Все добре, все працює?

А когда появится суперсила "Связь за городом" и "4G за городом"? Очень жду. Не дождусь наверно...

Рівень користувача 8
Позначка +1

А когда появится суперсила "Связь за городом" и "4G за городом"? Очень жду. Не дождусь наверно...

Одразу після зарплат по $4000.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@V0VAN, передам ваше побажання по їх створенню:wink:

Ми постійно працюємо над підтримкою якості зв'язку. Лише за останній рік ми інвестували 4,3 млрд грн у розбудову мережі 4G.

Цікаво, як підключити Суперсилу на вибір, якщо на на сайті у системі МІЙ КИЇВСТАР, у додатку МІЙ КИЇВСТАР пропонують тільки дзвонити на номери 460, 466 (у мене от немає мобільного Київстар), а на лінії 0800300466 або 0800300460 не надано змоги цю Суперсилу обрати - мене теж адресують до магазину або на номери 460 чи 466 ...Київстар не тішить послугами підтримки

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tania Larina, в цій ситуації, на жаль, потрібна індивідуальна перевірка. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для отримання рекомендацій. 

Позначка +1

@Tania Larina, можливо, у вас не сплачена оплата за тариф?

Рівень користувача 1

Цікаво, як підключити Суперсилу на вибір, якщо на на сайті у системі МІЙ КИЇВСТАР, у додатку МІЙ КИЇВСТАР пропонують тільки дзвонити на номери  466,а на лінії 0800300466 або 0800300460 не надано змоги цю Суперсилу обрати - мене теж адресують до магазину або на номери 460 чи 466. Зроблено поповнення на 250 грн . Так як підключити суперсилу на 1 Гбіт??????

https://kyivstar.ua/home-internet/service/gigabit.   Перевірте чи є можливість за даною адресою підключити Гігабіт.

Ще можна позвонити на короткі номери 460 або 500...

Рівень користувача 1

Alex дякую за відповідь. Але    мені  потрібно активувати Гігабіт у  моєму  тарифному  плані. Навіщо мені доплачувати ще 50 грн.

Ні це не доплата це перевврка адреси якщо за даною адресою є можливість підключення після перевірки то тоді звоніть 460 до оператора....І ніяк інакше. У мене теж є в тарифі я звонив але за моєю адресою такої можливості нема. Перевірте за силкою яку я дав...

Рівень користувача 1

Ок, дякую за швидку відповідь. Пробую👌

Рівень користувача 1

Недосяжний  по  цій адресі. Що далі, чекати?

Нажаль так.....

доброго дня всі! не можу телефонувати за короткими номерами бо не маю номера КС. маю домашній інет. питання про підключення суперсили за номером 0800,,, як вирішити? дякую всім небайдужим!

Рівень користувача 1
       Доброго вечору.Отримав відповідь:Доброго дня! Дозвольте повідомити, що даний лист був надісланий Вам автоматично. Зворотній зв’язок при відповіді на отримане Вами попередньо повідомлення від no_reply, на жаль, не передбачений! Водночас, ми високо цінуємо Ваше звернення та зацікавленість в сервісах компанії «Київстар»! Просимо Вас при виникненні запитань, коментарів або рекомендацій по роботі системи самообслуговування «Мій Київстар» (www.my.kyivstar.ua) / «Мій Djuice» (www.my.djuice.com.ua) надсилати їх через форму «Зворотній зв’язок». Консультацію з інших питань стосовно послуг нашої мережі ми зможемо надати Вам при зверненні до інформаційно-довідкової служби компанії «Київстар», яка працює для Вас цілодобово, 7 днів на тиждень, за номером: · 466 (з мобільного в мережі «Київстар» безкоштовно). Наші спеціалісти завжди готові допомогти Вам та надати кваліфіковану консультацію з будь-яких питань стосовно послуг компанії «Київстар»! З найкращими побажаннями, Центр Обслуговування компанії «Київстар».

Зв”язатися, та отримати відповідь- це мабуть в Київстарі таємниця.

Статический ip адрес это белый публичный адрес? В роутере wan адрес серый,  внешний белый.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladimir38, на жаль, мушу погодитись з відповіддю @Alex Rud :worried: 
Ваше звернення ви можете сформувати на цій сторінці https://kyivstar.ua/uk/support/feedback (якщо це і досі актуально). 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna St, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації. 

Відповісти