Корисно знати

Нові тарифи з Суперсилами: розповідаємо, що до чого


Рівень користувача 8
Позначка +3

Нарешті це сталося! Ми запустили нову лінійку тарифів із Суперсилами. Розповідаємо, що це значить, як перейти на новий тариф і як ним користуватися.

:thinking:Що таке Суперсила?

Суперсила — це послуга, яка доступна в тарифі без жодних доплат. Суперсилу можна вибрати раз і користуватися скільки потрібно або замовляти іншу хоч щомісяця.

:nerd:Які бувають Суперсили?

Набір запропонованих послуг, які можна підключити без доплат, залежить від тарифу. Ви можете познайомитися з ними в детальному описі конкретного тарифу. 

Наприклад, у тарифі ТВІЙ Оптимум ми пропонуємо на ваш вибір одну з шести Суперсил:

  • Домашній Інтернет;

  • Київстар ТБ;

  • 5 ГБ;

  • 100 хвилин на інші мережі та за кордон;

  • SIM для планшета;

  • SIM для другого телефона.

:spy_tone2:У яких тарифах є Суперсила?

Наразі Суперсили входять у передплачені тарифи з лінійки ТВІЙ (ТВІЙ Вибір, ТВІЙ Оптимум, ТВІЙ Максимум), контрактні тарифи з лінійки ВАШ (ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, ВАШ Безлім), тарифи ВСЕ РАЗОМ Оптимум і ВСЕ РАЗОМ Максимум, тарифи для бізнесу, а також у тариф Домашній для Домашнього Інтернету.

:hugging:Як підключити Суперсилу?

Щоб підключити Суперсилу, спочатку потрібно змінити свій тариф на такий, в якому вона є. Зробити це в кілька кліків можна в мобільному додатку Мій Київстар або ж у вебверсії. Після цього в тому ж додатку ви зможете вибрати свою Суперсилу та її активувати. 

:sunglasses:Чи можна змінити мою Суперсилу?

Так, Суперсилу можна змінити, але лише раз на місяць. Якщо ви вже почали користуватися Суперсилою цього місяця, а потім змінили її на іншу, нова Суперсила почне працювати тільки після наступної плати за тариф. 


6 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Файні тарифні плани . Реально зробили для людей !

Подключил суперсилу 100 мин. на другие номера , снимает деньги ,позвонил в поддержку сказали какая-то ошибка специалист разберётся ,никаких изменений на следующий день. Первый месяц пользуюсь услугами Киевстар ,наверное и последний 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mik8778, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat:

Так як звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга, єдине, що зможу порадити - це очікувати на інформування по факту розглядання та усунення неполадок. 

Доброго вечора.

Користуюсь вашим інтернетом,та вирішив підключити новий роутер "MiktoTIK"

Та потрібно ввести

РРРоЕ User 

РРРоЕ Password 

 

Як дізнатись мій?

 

 

 

 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Bivzyk Serhio выберите Automatic. Киевстар не использует PPPoE для авторизации, если не ошибаюсь.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bivzyk Serhio, скористувались порадою @Roshima? Все добре, все працює?

Відповісти