Вирішено

Не нарахували хвилини / МБ за тарифним планом


В мене тариф “Безлім 200”. Сьогодні замість нарахування 500 хвилин для дзвінків на інші оператори мені нарахували всього 50 хвилин. Чому?

icon

Найкраща відповідь від Katrine 30 грудень 2017, 16:09

@lidkov1981, раді вітати вас в нашій Спільноті!

:thinking: дуже дивна ситуація. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки ситуації за номером. 

Переглянути оригінал

70 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Outc2st:thinking: уточніть, будь ласка, проблема ще актуальна?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@V_AD_OS, @Александр Никульченко, уточніть, будь ласка, вдалось з’єднатись з оператором і вирішити питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pt041176, @ОOlhaBonne:thinking: уточніть, будь ласка, проблема ще актуальна?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanusik0@Lvbnhj, @Andriy1:thinking: уточніть, будь ласка, проблема ще актуальна?

2 числа было списание необходимой суммы за пакет, но при этим мобильного интернета нет уже около недели, при этом в приложении *мой киевстар* пакет числится.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lucy, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону, про котрий йде мова. Спробую допомогти.

Доброго дня. Після зняття оплати пакету послуг 2 квітня я не отримала Мб на мобільний рахунок. Чому? Як їх отримати?

 

Вже третій день не приходять хвилини на інші абоненти! Нарахували не весь пакет послуг!!!

Поповнив рахунок як завжди на 225 грн, прийшла смс що гроші зняло за надання послуг по тарифу. на другий день потрібно було зателефонувати а я не можу. перевірив *112# а там 0 хвилин. брєд

Доброго дня , поповнив рахунок для зняття таривного плану , гроші було списано ,а тарифний план не нараховано що робити ? 

Рівень користувача 3

Я пополнил счет заранее - 30 марта, денег было достаточно, но .. та же история. 

Рівень користувача 3

Такие же мысли  - компания забила на пользователей, мол куда они денутся.

Надо искать альтернативу.

Даже если это не злой умысел по отъему денег у пользователей, такое “обновление” - верх непрофессионализма и наплевательского отношения к пользователям. 

Я тоже второй день не могу решить свой вопрос  - абонплата не списалась, деньги за пакеты снимаются, дозвониться не реально. 

Надо что-то думать по поводу провайдера.

Рівень користувача 1

я 1 апреля пополнил счет около 21:00, позже пришло смс что абонплата снята, но весь день 2го апреля у меня списывались деньги за звонки, и пакет услуг не обновился. Приложение не работает постоянно, на горячую линию не дозвонишься, такой сервис мне не нужен, верните средства за абонплату и  я поменяю провайдера связи.

Рівень користувача 1

У мене точно так. Усі послуги надані, окрім 200 хв!

Вчора, 01.04.21 не можливо було поповнити рахунок. Постійно відхиляло . Поповнила сьогодні 02.04.21. Прийшло смс що абонплату знято. Але за моїм тарифному планом повинно бути 200 хв на інші оператори та в смс пише 0 хв. 

Питання: ❓❓❓❓❓чому? 

Як це виправити? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@batay:thinking: странная ситуация. Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Сотрудник проверит ситуацию с тарифным планом. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тариф Максимальный Безлим, нет 300минут и нет интернета. Минуты не использовались. Перевод на тариф был дней 5 назад

Заплатити за тариф не пробували?)

Тариф Максимальный Безлим, нет 300минут и нет интернета. Минуты не использовались. Перевод на тариф был дней 5 назад

Рівень користувача 6
Позначка

@AnastasiaKharchenko, ваше питання носить індивідуальний характер і вимагає перевірки даних за вашим номером телефону. Тому, щоб отримати детальну консультацію з вашого питання, якщо воно ще актуальне, будь ласка, напишіть оператору Онлайн чату за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support (сервіс внизу сторінки) або на сторінці “Огляд” системи “Мій Київстар”.

До речі, забула написати. Це все відбулося ще вчора, тобто я не пишу це питання через хвилину після поповнення

Я вирішила змінити тариф, у мобільному додатку вибрала новий, за 100 гривень. В ньому було зазначено що до 8 жовтня він безкоштовний. Перейшла, але прийшло смс про те, що потрібно поповнити рахунок на 100 грн. Поповнила. Гроші списало, але пакет послуг так і не надано

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova268, обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Сотрудник проверит ситуацию с тарифным планом, и подскажет, что предпринять в такой ситуации.

У меня снялись деньги  за тариф  онлайн без границ но мне не выдали ничего по моему тарифу и смс тоже не пришло что снялись деньги

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksei.Sivokhin:thinking: чем закончилась история? Абонентская плата в итоге была снята?

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Aleksei.Sivokhin, возможно, были временные сложности, поэтому оплата могла не сняться. 

Меня не волнуют как постоянный так и временные ошибки. У меня должно всё работать стабильно и без перебоев.

Не надо меня злить, когда я злой — я плохой, плохой. :sunglasses:

Відповісти