Вирішено

Не нарахували хвилини / МБ за тарифним планом



Показати перший допис

70 Відповідей

До речі, забула написати. Це все відбулося ще вчора, тобто я не пишу це питання через хвилину після поповнення

Рівень користувача 6
Позначка

@AnastasiaKharchenko, ваше питання носить індивідуальний характер і вимагає перевірки даних за вашим номером телефону. Тому, щоб отримати детальну консультацію з вашого питання, якщо воно ще актуальне, будь ласка, напишіть оператору Онлайн чату за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support (сервіс внизу сторінки) або на сторінці “Огляд” системи “Мій Київстар”.

Тариф Максимальный Безлим, нет 300минут и нет интернета. Минуты не использовались. Перевод на тариф был дней 5 назад

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тариф Максимальный Безлим, нет 300минут и нет интернета. Минуты не использовались. Перевод на тариф был дней 5 назад

Заплатити за тариф не пробували?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@batay:thinking: странная ситуация. Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Сотрудник проверит ситуацию с тарифным планом. 

Вчора, 01.04.21 не можливо було поповнити рахунок. Постійно відхиляло . Поповнила сьогодні 02.04.21. Прийшло смс що абонплату знято. Але за моїм тарифному планом повинно бути 200 хв на інші оператори та в смс пише 0 хв. 

Питання: ❓❓❓❓❓чому? 

Як це виправити? 

Рівень користувача 1

У мене точно так. Усі послуги надані, окрім 200 хв!

Рівень користувача 1

я 1 апреля пополнил счет около 21:00, позже пришло смс что абонплата снята, но весь день 2го апреля у меня списывались деньги за звонки, и пакет услуг не обновился. Приложение не работает постоянно, на горячую линию не дозвонишься, такой сервис мне не нужен, верните средства за абонплату и  я поменяю провайдера связи.

Рівень користувача 3

Такие же мысли  - компания забила на пользователей, мол куда они денутся.

Надо искать альтернативу.

Даже если это не злой умысел по отъему денег у пользователей, такое “обновление” - верх непрофессионализма и наплевательского отношения к пользователям. 

Я тоже второй день не могу решить свой вопрос  - абонплата не списалась, деньги за пакеты снимаются, дозвониться не реально. 

Надо что-то думать по поводу провайдера.

Рівень користувача 3

Я пополнил счет заранее - 30 марта, денег было достаточно, но .. та же история. 

Доброго дня , поповнив рахунок для зняття таривного плану , гроші було списано ,а тарифний план не нараховано що робити ? 

Поповнив рахунок як завжди на 225 грн, прийшла смс що гроші зняло за надання послуг по тарифу. на другий день потрібно було зателефонувати а я не можу. перевірив *112# а там 0 хвилин. брєд

Вже третій день не приходять хвилини на інші абоненти! Нарахували не весь пакет послуг!!!

Доброго дня. Після зняття оплати пакету послуг 2 квітня я не отримала Мб на мобільний рахунок. Чому? Як їх отримати?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lucy, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону, про котрий йде мова. Спробую допомогти.

2 числа было списание необходимой суммы за пакет, но при этим мобильного интернета нет уже около недели, при этом в приложении *мой киевстар* пакет числится.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanusik0@Lvbnhj, @Andriy1:thinking: уточніть, будь ласка, проблема ще актуальна?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pt041176, @ОOlhaBonne:thinking: уточніть, будь ласка, проблема ще актуальна?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@V_AD_OS, @Александр Никульченко, уточніть, будь ласка, вдалось з’єднатись з оператором і вирішити питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Outc2st:thinking: уточніть, будь ласка, проблема ще актуальна?

Відповісти