Вирішено

Не нарахували хвилини / МБ за тарифним планом



Показати перший допис

70 Відповідей

Здрастуйте я підключив тарифний план Київстар онлайн і після поповнення на 35 грн. мені его неактивували
Рівень користувача 8
Позначка +4
Здрастуйте я підключив тарифний план Київстар онлайн і після поповнення на 35 грн. мені его неактивували
А условие первого пополнения 45+ грн выполнили?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Emirates, інформаційні смс якісь приходили?
Позначка
02.10.2019 о 20:31 було поповнено рахунок на 160 грн. та нараховано пакет послуг за умовами тарифного плану. О 20:36 рахунок знов було поповнено на 25 грн для того щоб перейти на тарифний план Спілкування без меж. О 20:38 ТП Спілкування без меж було підключено, проте я не можу здійснювати дзвінки ні за старим ТП ні за новим.
Поповнення та перехід на новий ТП здійснювалось через сайт Мій Київстар.
Оператор онлайн чату просить поповнити рахунок на 125 грн, щоб мати можливість звернутися до технічного відділу, проте таких коштів немає. Як бути?
Поповнив рахунок на потрібну суму, а пакет не було під‘єднано
Рівень користувача 8
Позначка +2
@deadmau5, якщо ви не оплатили старий тариф і вирішили перейти на новий, то після поповнення, звісно, знімиться оплата за старий тариф.
Тут слід було підключити паузу абонплати. 🤓
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Badan, така ситуація буває, коли вже була знята щоденна абонплата. Тоді наступна спроба зняти повну оплату відбувається найближчої ночі, з 00:00 до 03:00.

Прийшли і зразу пропали,що це ???

Хотілось мені б знати де мій пакет послуг

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Vova246856, що відображається у вас на головній? 

Поповнив рахунок, на 140 грн, зняло по тарифу 110грн,а хвилини та мегабайти не нараховані, і приходять смс що мені потрібно поповнити рахунок

Рівень користувача 8
Позначка +2

Дурних дурити не потрібно, вони сами себе завжди обдурять

Рівень користувача 1

Купил стартовый пакет в магазине киевстара безли за 100гр с первыми 4неделями бесплатно, смс о начисление тарифа пришла а вот сам тариф как оказалось не начислили , звон оператору 3 раза, и на протяжении месяца мне переносят решение моей проблемы то на два дня то на 10. Деньги вы мои забрали сразу но как дело касается вас то решать про тему н кто не хочет. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Moborz, ви зверталися до оператора за перевіркою? :thinking:  

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Kyicstarlaja, рекомендую обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей. 

Я нещодавно підключила послугу «Онлайн без меж», гроші зняло за послугу, але мегабайти не прийшли, не можу користуватися інтернетом, чому? В чому проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я нещодавно підключила послугу «Онлайн без меж», гроші зняло за послугу, але мегабайти не прийшли, не можу користуватися інтернетом, чому? В чому проблема?

Вопросы подобного характера задавайте оператору в чат https://kyivstar.ua/uk/support, сообществу недоступна эта информация!

Позначка +1

Я нещодавно підключила послугу «Онлайн без меж»

А хвилини прийшли (100хв)? 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Alina2822, зверталися до оператора? Що він відповів? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Основной юмор в сети Киевстар.

 

Счёт пополнен, Киевстар требует большее

Телефон уехал в путешествие, абонент остался дома. И что характерно, баланс для доступа составляет нужную сумму.

Звоню в диспетчерскую службы 0 800 300 466  прохожу идентификацию, на проводе сначала девочка, затем обыкновенный , не видит в системе что нужная сумма на балансе существует.

Как мне позвонить с номера  тарифного плана «Все вместе Смарт», если на границе в аэропорту города Львове отключается мобильный телефон (SIM) и связь с телефоном только по whatsapp (wi-fi)?

второй вопрос, Почему средства на балансе есть, скриншот предоставлен. Деньги не списаны.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Aleksei.Sivokhin, возможно, были временные сложности, поэтому оплата могла не сняться. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Aleksei.Sivokhin, возможно, были временные сложности, поэтому оплата могла не сняться. 

Меня не волнуют как постоянный так и временные ошибки. У меня должно всё работать стабильно и без перебоев.

Не надо меня злить, когда я злой — я плохой, плохой. :sunglasses:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksei.Sivokhin:thinking: чем закончилась история? Абонентская плата в итоге была снята?

У меня снялись деньги  за тариф  онлайн без границ но мне не выдали ничего по моему тарифу и смс тоже не пришло что снялись деньги

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova268, обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Сотрудник проверит ситуацию с тарифным планом, и подскажет, что предпринять в такой ситуации.

Я вирішила змінити тариф, у мобільному додатку вибрала новий, за 100 гривень. В ньому було зазначено що до 8 жовтня він безкоштовний. Перейшла, але прийшло смс про те, що потрібно поповнити рахунок на 100 грн. Поповнила. Гроші списало, але пакет послуг так і не надано

Відповісти