Вирішено

Не можу відключити/підключити тарифний план / Відмінити зміну тарифного плану / Відмінити підключення послуги / Повернення знятої оплати



Показати перший допис

533 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maksim20207, 🙄 ви пам’ятаєте назву вашого попереднього тарифного плану?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexander88, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви вже звертались до оператора, і отримали відповідь, що помилок в роботі системи немає, і питання повернення коштів розглянуто не буде? 

@Alexander88, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви вже звертались до оператора, і отримали відповідь, що помилок в роботі системи немає, і питання повернення коштів розглянуто не буде? 

Саме так. Кошти мені не повернули. Я гадаю, якщо оператор засумнівався в моїй правдивості - він міг переглянути деталізацію, сформованих заявок, які виконувалася по мобільному номеру. Тим паче єлектронний чек в мене залишився.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexander88, 😔 на жаль, в цій ситуації, якщо я подам заявку на можливість повернення коштів, вона також буде відхилена. 

Здравствуйте, можете помочь пожалуйста, у меня sim смачний-вкусный, и у меня дети сменили тариф на LOVE UA хочу поменять обратно на свой тариф, и его уже нету помогите пожалуйста! 

Доброго дня, мені при зміні сімкарти на нову, підключили послугу "Соцмережі без обмежень" за 30грн/4тижні. Я не користуюся активно соц мережами, можна якось відключити цю послугу?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tatyana Suchkova, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Цей тарифний план вже знаходиться в архіві, тому, на жаль, перейти на нього ви не зможете 😔

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MyroslavaBagrilo, для відключення достатньо набрати комбінацію *238*0# та виклик. Заявка виконається протягом доби. 

Відповісти