Вирішено

Не можу відключити/підключити тарифний план / Відмінити зміну тарифного плану / Відмінити підключення послуги / Повернення знятої оплати



Показати перший допис

533 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Joes Kriclin, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви подавали заявку на зміну тарифного плану через оператора? І він вас не попередив про додаткову послугу? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gl3b4ik, ви підключили послугу, знялась оплата. Вам були нараховані додаткові МБ, згідно з умовами.
Ви придбали послугу і оплатили її. 
Потім ви вирішили її відключити. Відключили. При відключенні нараховані МБ анулюються. Ця інформація є у відкритому доступі на офіційному сайті :confused:

:thinking: те, що ви не використали жодного МБ не є підставою для повернення коштів. На жаль….

Подала заявку на зміну тарифу, тариф повинен змінитися 1.05. Але передумаю, планую залишити свій тариф, до оператора дозвонитися з ряду фантастики. Підкажіть як відмінити подачу заявки на новий тариф?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nasia, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити питання? 

Рівень користувача 1

Была у меня сегодня не очень приятная ситуация. Я сегодня пополнил счёт телефона для возобновления условий по тарифу.*ранее.То есть заказал, "хотел заказать " чтоб акция возобновилась ранее т.к кончился интернет (. Значит пополнил я его, а потом проверяю а на счету 0, думаю да как так ? Звоню оператору, рассказал ситуацию.Она мне такая:"Да сегодня у вас были списаны деньги за Киевстар ТБ"

Я говорю как списаны, я ж ее не подключал, она мне возможно вы пользовались услугой, когда на нее была акция, я ей, действительно было такое, но сейчас почему она подключилась без моего ведома, без уведомления. Потом прошу давайте аннулируйте мне акцию на ТБ, и верните мне деньги на счёт, а она: "Я могу аннулировать, но деньги на счёт не вернутся"

 

И после этого случая у меня мнение о 'к'иевстар ухудшилось. Да согласен у него норм покрытие, но такое отношение, тянет компанию на дно(

P.s Вот когда думаете перейти на киевстар знайте,что тут есть такое(как мой случай) ; что тут под предлогом "Безлимитный интернет"- подрузамивается что, примерно где-то после 50 Гб интернета, у вас скорость будет не больше 1 Мб.

Вот такое случается и ты хочешь поставит компании: 1 ⭐

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Была у меня сегодня не очень приятная ситуация. Я сегодня пополнил счёт телефона для возобновления условий по тарифу.*ранее.То есть заказал, "хотел заказать " чтоб акция возобновилась ранее т.к кончился интернет (. Значит пополнил я его, а потом проверяю а на счету 0, думаю да как так ? Звоню оператору, рассказал ситуацию.Она мне такая:"Да сегодня у вас были списаны деньги за Киевстар ТБ"

Я говорю как списаны, я ж ее не подключал, она мне возможно вы пользовались услугой, когда на нее была акция, я ей, действительно было такое, но сейчас почему она подключилась без моего ведома, без уведомления. Потом прошу давайте аннулируйте мне акцию на ТБ, и верните мне деньги на счёт, а она: "Я могу аннулировать, но деньги на счёт не вернутся"

 

И после этого случая у меня мнение о 'к'иевстар ухудшилось. Да согласен у него норм покрытие, но такое отношение, тянет компанию на дно(

P.s Вот когда думаете перейти на киевстар знайте,что тут есть такое(как мой случай) ; что тут под предлогом "Безлимитный интернет"- подрузамивается что, примерно где-то после 50 Гб интернета, у вас скорость будет не больше 1 Мб.

Вот такое случается и ты хочешь поставит компании: 1 ⭐

 

Якби ви прочитали умови свого тарифу і смс, які вам приходять - все це ви могли б уникнути. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roberto, мені дуже прикро, що у вас залишились негативні враження від послуг і від сервісу Компанії. 

Пакет "Київстар ТБ Сімейний" (платний пакет) підключається згідно з умовами послуги. Якщо раніше ви користувалися пакетом "Київстар ТБ Легкий старт", то після закінчення безкоштовного періоду підключається платний ТБ пакет. 
Так як фактично оплата була знята коректно, повернення коштів не передбачено.

Щодо швидкості мобільного Інтернету: під безлімітом слід розуміти необмежену кількість МБ. Щодо обмежень (кількість МБ на максимальній швидкості) інформація є в описі кожного тарифу на офіційному сайті. 

Рівень користувача 1

Добрий день! З мне зняли гроші за пакет СМС, який я підключив місяць тому. Я вирішив відмовитися та відключив цю послугу, але й пакет "ВЖЕ ОПЛАЧЕНИХ СМС" зник! Тобто і гроші були знято та СМС не залишили. Чому так?!

В інформації про цю послугу не сказано що гроші не повертаються якщо відключити цей пакет, навіть якщо жодна СМС не була використана. 

Неповноцінна інформація в описі. Оператор ткнув носом типу "і так все ясно, що гроші не повернемо якщо відключити послугу". Нічого це не очевидно, Недосказали та "вкрали" гроші. Ось так це виглядає. 

 

Краще б ці гроші на допомогу ЗСУ відправляли, а не собі забирали 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день! З мне зняли гроші за пакет СМС, який я підключив місяць тому. Я вирішив відмовитися та відключив цю послугу, але й пакет "ВЖЕ ОПЛАЧЕНИХ СМС" зник! Тобто і гроші були знято та СМС не залишили. Чому так?!

В інформації про цю послугу не сказано що гроші не повертаються якщо відключити цей пакет, навіть якщо жодна СМС не була використана

Це ви той фрукт, який замовляє а потім не забирає посилку на пошті, бо проспався і передумав?))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RomanStasik87, ви підключили послугу, знялась оплата. Вам були нараховані додаткові SMS, згідно з умовами.
Ви придбали послугу і оплатили її. 
Потім ви вирішили її відключити. Відключили. При відключенні нараховані SMS анулюються. Ця інформація є у відкритому доступі на офіційному сайті :confused:

:thinking: те, що ви не використали жодного SMS не є підставою для повернення коштів. На жаль….

Говорили мені люди, - не зв'язуйся з Київстаром! Але я не думав, що все так погано... :(
Наприкінці травня купив нову сім з пакетом "Твій старт", інших у магазинах не було, з розрахунку перейти на потрібний тариф “Смачний”.
З обманом від Київстару зіткнувся в перший же день!
На обкладинці стартового пакету - гарні заголовки:

"БЕЗЛІМ на соцмережі та месенджери" - коли розмовляв із оператором, мені пояснили, тільки текст!!! і ніяке медіа! навіть фотки будуть тарифіковані... Це у вас називається – БЕЗЛІМ?!


"100хв на інші мобільні мережі та за кордон" - Перевіряю баланс, і бачу, 100хв на інші мережі є, але за кордон лише 10хв окремо !


Зверніть увагу, навіть прислів'яних сніжинок *, і дрібного тексту на обидві ці теми немає!
Але, це були квіточки, ягідки на мене чекали пізніше.

Розповів оператору свої потреби, із питанням на який тариф можна перейти. Оператор мені порадив тариф "Смачний", чим підтвердив мій намір. (Цей же тариф мені рекомендували в магазині, та інші люди.)
Я запитав, як правильно і вигідно зробити перехід, чи мені потрібно переходити на новий тариф прямо зараз?
Оператор мені відповів – Переходити зараз не потрібно, ви можете спокійно витратити свої 5ГБ, та хвилини, які вже є на сімкарті, та потім, спокійно перейти на тариф “Смачний”.


14 червня, я дзвоню оператору, і мені кажуть перехід на тариф "Смачний" неможливий!
Усі запропоновані інші тарифи, мене не влаштовують!
У зв'язку з цим, прошу, перевести мене на закритий пакет "Смачний", який обіцяв ваш оператор!
(Я знаю, це можливо, мій друг довго домагався подібного перехіда, кілька місяців не поповнював рахунок, але в результаті його було переведено на потрібний йому тариф.)
У крайньому випадку, перевести мене на схожий тариф, як мінімум, для мене головне мати більше 20ГБ на місяць / до 125грн.
В іншому випадку,
обіцяю вам, прикласти всі мої сили, та розповісти якомога більшій кількості людей, як обманює Київстар !

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Histrike, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

На жаль, так, щодо безлімітного використання соціальних мереж є “зірочка”:( і це повинно бути вказано на стартовому пакеті. Ваше зауваження зафіксовано та передано колегам у відповідний відділ.

..."100 хв на інші мобільні мережі та за кордон" - Перевіряю баланс, і бачу, 100 хв на інші мережі є, але за кордон лише 10 хв окремо!...

🤔 ці 100 хвилин можна використовувати як на інші мобільні, так і за кордон. А ось що це за додаткові 10 хвилин, потрібно перевіряти окремо. 

Щодо переходу на тарифний план “Смачний”. По факту першого звернення оператор надав вірну консультацію, адже інформація про те, що цей тарифний план буде незабаром закриватись для підключення не надходила. Консультанти отримують інформацію як і наші клієнти за 7 днів до змін. Тобто оператор ніяк вас попередити про зміни не міг:( 
Перевести вас на тарифний план “Смачний”, або будь-який інший (схожий) я не можу, так як модератори Спільноти доступу до бази абонентів не мають. Такі питання, на жаль, не в рамках моїх повноважень.

Раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для реєстрації скарги на індивідуальний розгляд. 

@Xomyak 

Щодо переходу на тарифний план "Смачний" -
Я вашій пораді не піду, мені вже з головою вистачило спілкування по телефону з вашими операторами з цього приводу, ефект дорівнює нулю.
Якщо у вас недостатньо повноважень, будь ласка, зробіть так само, як ви написали - "Ваше зауваження зафіксовано та передано колегам у відповідний відділ."

Раптом станеться диво, і буде толк...
Хоча у мене вже немає надій.
Київстар упав на дно в моїх очах і намагається його пробити.
Ще й мою тему засунули в іншу, подалі від очей людей.
Постараюсь свою точку зору донести якомога більшій кількості людей, щоб не неаступили на ті самі граблі.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Histrike, зі своєї сторони зроблю всі потрібні реєстрації. 

Зняли плату за пакет послуг КИЇВСТАР ТБ яким я користувався останній раз 01.2021. Після того номер був тільки для вхідних і я його не поповнював по тарифу. Чому в мене зараз знімають плату за послугу якою я не користуюсь вже 1,5 року? І як повернути кошти? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зняли плату за пакет послуг КИЇВСТАР ТБ яким я користувався останній раз 01.2021. Після того номер був тільки для вхідних і я його не поповнював по тарифу. Чому в мене зараз знімають плату за послугу якою я не користуюсь вже 1,5 року? І як повернути кошти? 

Немає поняття “я не користувався - поверніть мені кошти”, щоб не знімались кошти потрібно відключати послугу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@nikotsymbal1512, оплата знялась за підключену послугу. Помилок в тарифікації немає, тому, на жаль, питання повернення коштів розглянуто не буде. 

Якщо послуга вам не потрібна, ви можете її відключити. Як це зробити знаєте?

Я,Швець Каріна Володимирівна з м.Обухів.Мій номер телефону 096хххх775,  16.07.22 р.о 22:42 поповнила рахунок на суму 150 грн для зняття коштів за тарифним планом.Зняло кошти без попередження,як сказав оператор, за Київстар тв, яким я навіть не користуюсь.Поверніть мені кошти на мій номер!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Я,Швець Каріна Володимирівна з м.Обухів 08703.Мій номер телефону 0960751775,  16.07.22 р.о 22:42 поповнила рахунок на суму 150 грн для зняття коштів за тарифним планом.Зняло кошти без попередження,як сказав оператор, за Київстар тв, яким я навіть не користуюсь.Поверніть мені кошти на мій номер!!!!

Не повернуть.
Щоб не знімало кошти за Київстар ТВ - вимкніть цю послугу.

P.S. Особисту інформацію не варто світити.

Я отримав свій старий тариф LOVE потім хотів підключити супер силу,і не замітив,що тариф поміняється,можете повернути мій старий тариф,або кошти!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ShwetsKarina, оплата знялась за підключену послугу. Помилок в тарифікації немає, тому, на жаль, питання повернення коштів розглянуто не буде. 

Якщо послуга вам не потрібна, ви можете її відключити. Як це зробити знаєте?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey Fabrikov, на жаль, повернути попередній тарифний план можливість відсутня, так як він вже знаходиться в архіві. 
Щодо повернення коштів: вами була подана заявка, вона виконалась коректно. Повернення коштів не передбачено. 

Рівень користувача 1

Добрий день, я не чайної активував новий пакет LOVE UA можна повернутися на зад і отримати що я мав в мене приблизно було 10-20 гб інтернету. Все пропало

Рівень користувача 8
Позначка +1

Все пропало

 

 

можна повернутися на зад 

Не можна.

Добрий день! Моє запитання до представників Київстар. Сьогодні через додаток Мій Київстар здійснив поповнення мобільного рахунку -  мобільного номеру моєї мами +38097ххх4359 на 150 гривень 21.07.2022 11:43:42. Платіж успішно пройшов і був виконаний. Гроші 50 гривень були зняті й були зараховані на номер 100 хвилин. Тепер головне про послугу 100 хвилин на інші мобільні (Передплата)! На клавіатурі мобільного відправив через сервісне меню запит код *234*0#, щоб відключити послугу вручну. Потім намагався повторно її перезамовити для нарахування 100 хвилин через команду *234*100# для розмов на пристрої. Заздалегідь перевірив через код *234#, і побачив що 100 хвилин були нараховані автоматично. Так-як хвилини на рахунку мобільного номеру були вичерпані (тобто використані) по закінченню терміну дії. Були нараховані 100 хвилин на номер і зняті гроші с балансу в розмірі 50 гривень (за її активацію з підключенням). Згодом лунає sms повідомлення на номер, я його відкриваю і бачу що послуга відключена, а хвилини втрачені при тому що з моменту поповнення жодного дзвінку, а ні мами, а ні я - не здійснював. Тепер я звертаюсь до операторів! Хто мені поверне втрачені 100 хвилин на мобільний номер мами або кошти 50 гривень для самостійного активування послуги.

Я вважаю це не припустимо знімати кошти таким макаром передвчасно. Так-як заявка на попередню з відключення послугу перед замовленням повторно у без додатку була виконана із запізненням. Хочу зауважити, що через додаток Мій Київстар я виконував тільки поповнення рахунку. А послугу для розмов замовляв через сервісне меню оператора. Хоча як мені раніше наголошував оператор call-center виконані дії корректні (все вірно). Прошу виправити цю помилку. Повідомлення повинно сповіщати абонента, одразу якщо відбуваються якісь зміни у діях абонентом. Поверніть кошти 50 гривень, або перепідключіть на номер +38097ххх4359 послугу 100 хвилин на інші мобільні для абонентів зв'язку (Передплата).

Відповісти