Вирішено

Не можу відключити/підключити тарифний план / Відмінити зміну тарифного плану / Відмінити підключення послуги / Повернення знятої оплати



Показати перший допис

533 Відповідей

Здравствуйте, каким образом возможно отключить тариф “Онлайн без меж”, и все тарифы, которые списывают деньги при пополнении счёта?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Здравствуйте, каким образом возможно отключить тариф “Онлайн без меж”, и все тарифы, которые списывают деньги при пополнении счёта?

Малий хитрюга)
Підростеш, тебе ще чекає “плата за доставку газу”, користуєшся, не користуєшся - плати :yum:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladyslav Kundyk, без тарифного плану SIM-карта працювати не буде :shrug_tone2:

Якщо за номером підключені додаткові послуги, щоби допомогти їх відключити, потрібно розуміти, що саме підключено.

Поповнив рахунок на 50 грн.

Активував послугу "100 хв на інші мережі".

Дзвінків після цього не здійснював.

Відключив послугу.

Грошей на рахунку немає та послуга не працює.

Що не так?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поповнив рахунок на 50 грн.

Активував послугу "100 хв на інші мережі".

Дзвінків після цього не здійснював.

Відключив послугу.

Грошей на рахунку немає та послуга не працює.

Що не так?

А в чому проблема, собсна?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Igor Tusikoff, ви підключили послугу, знялась оплата в розмірі 50 грн. Вам було нараховано 100 хвилин для дзвінків на інші мережі. 
Ви придбали послугу і оплатили її. 
Потім ви вирішили її відключити. Відключили. При відключенні нараховані хвилини анулюються. Ця інформація є у відкритому доступі на офіційному сайті :confused:

:thinking: а чому гроші повинні були з’явитись на рахунку? Те, що ви не використали жодної хвилини не є підставою для повернення коштів. 

Рівень користувача 1

Я бы хотел узнать, можно ли как-то вернуть старый тариф. Название тарифа "дайте ще". Буквально сегодня поменял его и хотел бы вернуть.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я бы хотел узнать, можно ли как-то вернуть старый тариф. Название тарифа "дайте ще". Буквально сегодня поменял его и хотел бы вернуть.

Не  можна.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Stas Vartsava, на жаль, цей тарифний план архівний (закритий для підключення) :shrug_tone2:

Замінила тарифний план через додаток Мій Київстар, потім поповнила рахунок на 200 грн. Чекаю добу, ні рахунку, ні тарифного плану. Зателефонувавши оператору, виявляється що було знято абонентську плату за попереднім тарифом, після чого тут же змінено тарифний план, за який воно потребує нової оплати в розмірі 150 грн. Чи є можливість повернути кошти або повернути тарифний план, за який кошти були сплачені?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Замінила тарифний план через додаток Мій Київстар, потім поповнила рахунок на 200 грн. Чекаю добу, ні рахунку, ні тарифного плану. Зателефонувавши оператору, виявляється що було знято абонентську плату за попереднім тарифом, після чого тут же змінено тарифний план, за який воно потребує нової оплати в розмірі 150 грн. Чи є можливість повернути кошти або повернути тарифний план, за який кошти були сплачені?

Немає можливості.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@tatyana1105, погоджусь з @KurwaMatj

Мені дуже прокро, що потрапили до такої ситуації:disappointed_relieved:

Рівень користувача 6
Позначка

Колись мені в такій ситуації гроші повертали в 2018 році. Заявку прийняли, але гроші повернули нешвидко, довелося поповнювати другий раз, але перше списання потім повернули.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@WachtAmRhein, є процедури повернення, але заявки приймаються вже при внесеній оплаті за новий тариф, який підключали. 

Підключила новий тарифний план. Через місяць поповнюю рахунок щоб продовжити. В мене знімає  14 грн. І 50 грн. Не розумію за що. Дивлюсь в кабінеті Київстар « Плата за додаткові послуги» за які не розумію. Заходжу в додаткові послуги і бачу що мені підключили якісь додаткові послуги на ігри та додаткові 100 хв за 50 грн. Я їх точно не замовляла. Відміняю ці послуги. Київстар відміняє і вже оплачені послуги анулює. Хоча плата знялась 10 хв тому і я навіть секунди не використала з тої передплаченої навязаної послуги. Дуже класно придумали. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeriia Light Feets, послуги за номером самостійно не підключаються :neutral_face:

Ви підключили послугу, або, можливо хтось мав доступ до вашого телефону і випадково замовив послугу, знялась оплата в розмірі 50 грн. Вам було нараховано 100 хвилин для дзвінків на інші мережі. 
Тобто, ви придбали послугу і оплатили її. 
Потім ви вирішили її відключити. Відключили. При відключенні нараховані хвилини анулюються. Ця інформація є у відкритому доступі на офіційному сайті :confused:

:thinking: на жаль, те, що ви не використали жодної хвилини не є підставою для повернення коштів. 

Позначка

Доброго дня у мене така сталася ситуації, ,к можна відмітити підписку на та Київстар та я її взагалі не підключав і не користувався . Що мені робити, як повернути кошти?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova Dongauzer, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації запиту на можливість повернення коштів. 

Позначка

дякую, уже позвонив заявку сказали що заявку розглянуть і гроші повернуть. сказали очікувати бо це масова проблема. дякую. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova Dongauzer, дякую вам за зворотний зв’язок :hugging:

Доброго дня, випадково змінив тарифний план. Попередньо поповнив рахунок для оплати попереднього. 
В додатку «Мій Київстар» натиснув не ту кнопку і випадково перейшов на інший тарифний план. Буду дуже вдячний за можливість повернути попередній. Так як в додатку його вже не має

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Uamarine:thinking: не виключено, що ваш попередній тарифний план архівний, тому ви не бачите його в особистому кабінеті. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Я пополнил счёт на 350 грн и меня сняло деньги за дополнительные минуты. Минуты подключал дополнительные когда был на другом тарифе. Я поменял тариф себе не никто  не сказал что дополнительные минуты остались и за них нужно платить . я как только увидел, что мне начислили минуты я позвонил оператору попросил вернуть деньги и забрать минуты обратно, на что мне сказали что деньги мне не вернут. Теперь чтобы оплатить снова за тариф нужно пополнить счёт снова.

Після поповнення рахунку автоматично активувалася послуга “Додаткові гігабайти”, якою я раніше скористався. Наразі потреби вже немає, тому послугу анулював (протягом кількох хвилин з моменту активації), але разом із послугою зникли і нараховані (зауважу - вже сплачені) гігабайти.

 

Як повернути гроші/гігабайти?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Після поповнення рахунку автоматично активувалася послуга “Додаткові гігабайти”, якою я раніше скористався. Наразі потреби вже немає, тому послугу анулював (протягом кількох хвилин з моменту активації), але разом із послугою зникли і нараховані (зауважу - вже сплачені) гігабайти.

Як повернути гроші/гігабайти?

Ніяк.

 

Відповісти