Вирішено

Не можу відключити/підключити тарифний план / Відмінити зміну тарифного плану / Відмінити підключення послуги / Повернення знятої оплати



Показати перший допис

533 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
давайте я дам Вам 68 ₴ і Ви заспокоїтеся., таких людей зараз дуже рідко зустрінеш 😌
При підключенні тарифу "Київстар онлайн 3g+", до 27.11.17 обіцяли 25 грн знижку на першу абонплату. Чому в мене зняло 50 грн?
Рівень користувача 7
Позначка +4

@O k s a n a@Zelenoglazaya@Vadim57, вітаю вас в нашій Спільноті!
Обладнання Компанії «Київстар» сертифіковано відповідно до всіх міжнародних стандартів, що дозволяє гарантувати коректну реєстрацію факту замовлених тарифів. Система в автоматичному режимі обробляє ті заявки, які подаються з номерів абонентів. Якщо ви бажаєте отримати детальну інформацію про вашу ситуації персонально, необхідно звернутися до оператора. Наприклад, напишіть в наш Чат https://kyivstar.ua/uk/support (внизу сторінки натисніть на "Онлайн Консультант")

Рівень користувача 8
Позначка +4
Скорее всего неправильно подали заявку. Детали сможете узнать соединившись с представителем компании по 466 или в чате.
Здравствуйте! Сегодня пришло смс о том, что могу перейти на новый тариф с экономией в 68 грн, я перед тем, как перейти позвонила оператору и удостоверелась в этом, но по итогу сняли всю сумму. Интересно почему?
Рівень користувача 8
Позначка +1
певно Ви не дотрималися всіх вимог, або , можливо, ще десь згрішили. Уточніть за номером 466
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Nastik, приветствую вас в нашем сообществе!
Вся сумма снимается, если подаете заявку не через раздел "персональное предложение", а через стандартный канал заказа (по номеру 477 в разделе "Тарифы" или через сайт). Детальную причину может проверить только оператор, просмотрев детали вашей заявки.
Добрий день, для мене є спеціальна пропозиція переходу на інший тариф (25 грн знижка на першу абонплату), то чому знято всі 50 грн??? Дякую
Рівень користувача 3
Позначка +1
@Ksucha, вітаю вас в нашій спільноті!
Вся сума знімається, якщо подаєте заявку не через розділ "персональні пропозиції", а через стандартний канал замовлення (за номером 477 в розділі "Тарифи" або через сайт). Детально причину може перевірити тільки оператор, переглянувши вашу заявку.
Мені прийшло повідомлення : Прокачайте свій смартфон з новим тарифом: 3000 МБ + безлім на соцмережі та 100 хв на інші мобільні за 60 грн/міс. Замовте до 12/12/2017 і отримайте перший місяць без абонплати. Замовлення за тел. 477.
Я змінила тариф 10.12.2017. Зняли абонплату 60 грн. Питання : " Де? - перший місяць без абонплати?".
Рівень користувача 8
Позначка +1
Ви замовляли як? за номером 477?
Рівень користувача 3
Позначка +1
@Afrodita, вітаю вас у спільноті!
Kaliniv D має рацію задавши питання про спосіб оформлення заявки. Якщо у вас зняло першу абонплату, заявка була подана на стандартні умови тарифного плану. В цій темі наведені можливі причини виникнення такої ситуації і поради. Будь ласка, перегляньте.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дорогой @Afrodita! Поскольку, Вы змінила тариф 10.12.2017 тарификация начинается с первого числа следующего после заказа нового тарифного плана.
У вас на балансе были денежные средства, которые сняты либо зарезервированы для снятия на 1 - 3 число.

по-собственному опыту я в датах так же переплатил, как объединял тариф на Все вместе, в середине месяца.

Поэтому понял во избежании переплатить — лучшее время изменить тариф, это конец месяца. В том что присылают SMS на прокачку, это пусть маркетинговый отдел в спортзале себе мозг прокачает…имхо бьют клиента по нервам. 😋 Рекомендации, не реагировать на СПАМ.
До мене передзвонили з номера 0673314700 запропнували тариф 70+ з пільговими умовами. Було описано що 1 - платіж в новому році буде знятий 70 грн а далі 56. А інформ смс прийшло з уточненням щоб на рахунку було 90 грн . То поставили не той тариф? І буде братися плата 90 грн.? До оператора call центру ( всі лінії зацняті.)
Дякую за оперативну відповідь.
Додзвонився в колл цент і сказали що працівник зробив "помилку". То відмінив ці всі "вигідні" заміни!
Рівень користувача 1
Додзвонився в колл цент і сказали що працівник зробив "помилку". То відмінив ці всі "вигідні" заміни!

вчера писала в ФБ на страницу КС по поводу этих тарифов, там не отрицают, что убирают дешевые тарифы
Рівень користувача 5
Позначка +1

Додзвонився в колл цент і сказали що працівник зробив "помилку". То відмінив ці всі "вигідні" заміни!вчера писала в ФБ на страницу КС по поводу этих тарифов, там не отрицают, что убирают дешевые тарифы

Нужно же как то "отбить" деньги которые ушли на оплату штрафа. И лучший способ сделать это за счёт абонентов.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Вашу згоду на зміну тарифного пляну було отримано, коли Ви відкрили стартовий пакет та активували сім карту Київстар в своєму простому телефоні!

Рівень користувача 6
Позначка +1
@kusha, вітаю у спільноті!
З цього питання краще звернутись до оператора, наприклад, в онлайн-чат з системи Мій Київстар, вам обов'язково допоможуть з'ясувати в чому справа.
Знижку 33 грн не отримав на першу абонплату за умовами тарифу "Безлім Соцмережі" а зняло кошти в сумы 65 грн, чому?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Ar444i, вітаю вас у нашій спільноті!
Така ситуація можлива, якщо подали заявку на підключення тарифу не через розділ "персональна знижка", а через стандартний канал замовлення. В такому випадку перепідключити умови не вийде, на жаль, і знижка вже не активується.
Доброе утро,подскажите пожалуйста как можно отменить замену тарифного плана?
Из-за не качественного соединения подключила не тот тарифный план который желала +38097ххххххх
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Alena89 у вас контракт или предоплата? Заявка уже выполнилась? Пришло смс о выполнении?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Alena89, добро пожаловать в сообщество!
Если заявка на смену тарифа уже выполнилась, то она не подлежит отмене. Если же заявка на смену тарифа еще не выполнилась, то в некоторых случаях отменить заявку может оператор, например, при обращении в Онлайн-чат: https://kyivstar.ua/ru/support?_ga=2.118499393.978697301.1518246726-1891760393.1518246726

Як відключити будь-які тарифи київстар і перестати користуватись послугами вашої мережі. Так щоб потім не треба було брати який-небудь кредит на оплату боргу

Відповісти