Вирішено

Не можу відключити/підключити тарифний план / Відмінити зміну тарифного плану / Відмінити підключення послуги / Повернення знятої оплати



Показати перший допис

533 Відповідей

Значить доступ к системе мой Киевстар есть не только у вас

Так, доступ є ще й у компанії та її недоспеціалістів

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Krotus_2, зараз йде мова про послугу “Переадресація викликів”. Підключити цю послугу може лише абонент.

Так, оператори мають доступ до абонентської бази, і через внутрішню систему можуть підключати ті чи інші послуги/тарифи, але “Переадресація викликів” до цих послуг не відноситься :shrug_tone2:  

Якщо ви маєте сумніви в коректності роботи системи “Мій Київстар”, будь ласка, зверніться до консультанта Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної заявки.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Значить доступ к системе мой Киевстар есть не только у вас

Так, доступ є ще й у компанії та її недоспеціалістів

У сотрудников есть возможность управлять некоторыми услугами. И до системы мой киевстар имеют доступ только на просмотр. А управлять той или иной услугой можно только зайдя в саму систему. Вот компании нечем заняться и сидеть вам менять переадрессацию.

Значить доступ к системе мой Киевстар есть не только у вас

Так, доступ є ще й у компанії та її недоспеціалістів

У сотрудников есть возможность управлять некоторыми услугами. И до системы мой киевстар имеют доступ только на просмотр. А управлять той или иной услугой можно только зайдя в саму систему. Вот компании нечем заняться и сидеть вам менять переадрессацию.

Ще раз, якщо не доходить з першого разу:

От тільки не треба робити з мене дурня. Я сам працюю у сфері інтернет-технологій, тому розповідати казочки, що ніхто не міг зробити заявку окрім мене можете бабусям біля  двору.

Ваші “спеціалісти” не мають доступу до бази даних? А як вони тоді працюють? 

Хочу удалить существующий тарифный план.

И мне бы не хотелось слышать , что это невозможно, как мне уже говорили операторы .

я не совсем понимаю , как это я не могу выбрать ?

вы можете предлагать  , но никак не обязывать

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хочу удалить существующий тарифный план.

И мне бы не хотелось слышать , что это невозможно, как мне уже говорили операторы .

я не совсем понимаю , как это я не могу выбрать ?

вы можете предлагать  , но никак не обязывать

“Удаліть” не можна, можна змінити.
Змінити тариф можна в додатку Мій Київстар, або за номером 477.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ананич Анна:thinking: SIM-карта не може працювати без тарифного плану. Відключити тарифний план можливо, тільки змінивши його на будь-який з лінійки нових тарифів, представлених Київстар. Ось посилання на офіційний сайт https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs.

Подала заявку на смену тарифа, но уже около месяца мне пишет что он в процессе подключения, что делать?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksandrovna_ks, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Хочу через сайт підключити тариф але не підключаеться

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хочу через сайт підключити тариф але не підключаеться

 

Ви впевнені, що проживаєте на території дії цього тарифу?

Рівень користувача 1

Я хочу сменить тариф и не могу!!!я осталась без интернета,мне надо работать!!!!что мне ваши 100 мегабайт на день за 3 грн!!!!!Сколько можно уже,оператору месяц не дозвониться,услуги не подключаются!!!Зато как снимать плату за тариф так они тут как тут!!!!

Рівень користувача 1

Деньги сняли, а  на новый тариф не перевели. Оставили на старом. Робот заряна - тупая ответов не дает , с операторами связаться невозможно. ТЕХ ПОДДЕРЖКА САМАЯ ПЛОХАЯ ИЗ ТЕХ ЧТО МНЕ ДОВЕЛОСЬ СТОЛКНУТЬСЯ !!!!!

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Den_Framer:thinking: де ви знаходитесь? В якій області, в якому районі, населеному пункті? Яка помилка виникає при спробі змінити тарифний план?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alisacvetaeva26, @Плохой киевстар,на жаль це питання через Спільноту не вирішити. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

На мобільний телефон прийшла смс з персональною пропозицією щодо переходу на тарифний план «Відео без меж» за 112 грн до 25.05. Я підключила цей тариф 21.05, маючи достатню суму на рахунку. Але акція не підключилась, у зв‘язку з тим, що у мене на рахунку недостатня сума грошей. Я зателефонувала до оператора, він сказав, що акція буде підключена о 18:00 і вибачився за тимчасові незручності. Сьогодні 26.05 і я досі чекаю, коли мені нададуть ті умови, які обіцяли. Натомість кожного дня з мого рахунку знімається сума у розмірі 10 грн. Чому така безвідповідальність? Навіщо надсилати смс про персональні пропозиції, якщо ви не виконуєте їх?

Рівень користувача 8
Позначка +1

На мобільний телефон прийшла смс з персональною пропозицією щодо переходу на тарифний план «Відео без меж» за 112 грн до 25.05. Я підключила цей тариф 21.05, маючи достатню суму на рахунку. Але акція не підключилась, у зв‘язку з тим, що у мене на рахунку недостатня сума грошей. Я зателефонувала до оператора, він сказав, що акція буде підключена о 18:00 і вибачився за тимчасові незручності. Сьогодні 26.05 і я досі чекаю, коли мені нададуть ті умови, які обіцяли. Натомість кожного дня з мого рахунку знімається сума у розмірі 10 грн. Чому така безвідповідальність? Навіщо надсилати смс про персональні пропозиції, якщо ви не виконуєте їх?

 

 

Персональна пропозиція. Не нараховується знижка на першу абонентську плату, при заміні тарифного плану (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів передплати, при заміні тарифного плану через персональну пропозицію зі знижкою 50% і 100% на першу абонентську плану, знижка не нараховується. Заміна відбувається на стандартних умовах.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 398094

Рівень користувача 6
Позначка

@Oksana2021, дуже шкода, що довелось зіткнутись з такою ситуацією, складнощі дійсно є, як вище  написав @KurwaMatj  :disappointed_relieved:

Роботи по усуненню труднощів ведуться фахівцями, вас проінформують в смс за фактом вирішення питання.

 

Ніяк не можу підключити тариф, в системі мій київстар показує 140 гривень, а через код *111# показує 150 і тариф не підключається. Що робити? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ніяк не можу підключити тариф, в системі мій київстар показує 140 гривень, а через код *111# показує 150 і тариф не підключається. Що робити? 

Резервація тримає червонець. Вимкніть інтернет і переведіть телефон в режим 2G/3G.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ДІМА:thinking: вдалось підключити тарифний план? Все добре?

Не можу підключити тарифний план , не знімається абонплата , подав заявку на підключення , грошей на рахунку вистачало , абонплата 100 гривень , на рахунку було 120 грн , спочатку при спробі подати заявку на підключення , відповіло на передодні в ночі не було списано кошти за денний пакет , після того як з рахунку було списано 10 грн , заявку вдалось подати , але абонплату не зняло ,  тарифний план не підключився , а гроші продовжило знімати по 10 гривень що дня

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Paragraph33, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Я подключил услугу “30 минут на другие сети по Украине”. Услуга включает в себя звонки на городские номера и номера других мобильных операторов. Мой тариф предусматривает 300 минут на номера других мобильных операторов. Когда я подключал услугу, то обратил внимание на : ”Если в вашем тарифе предусмотрены нетарифицируемые минуты, в первую очередь используются они, а затем дополнительные минуты из пакета”.

Когда я решил позвонить на городской номер, то оказалось, что минуты уже использованы. Через онлайн поддержку была создана заявка, на рассмотрение вопроса, о незаконном списании минут из услуги, в связи с тем, что описание услуги на сайте отличается от описания услуги в мобильном приложении

Через  некоторое время я получил сообщение, о том, что моя заявка рассмотрена и мне начислена компенсация

Проблема заключается в том, что мне предоставили безлимитный интернет на 30 дней, но во-первых я не просил такую компенсацию, а во-вторых мой тариф уже включает в себя безлимитный интернет. То есть я не получил ничего, а деньги ушли к оператору.

При звонке  в колл-центр оператора, я общался с оператором 5631 (Михаил), я потребовал компенсировать мои затраты в виде незаконно списанных минут ли стоимости услуги, которую я не получил. На что получил ответ, что т.к. я уже получил компенсацию в виде безлимитного интернета, то более мне ничего не положено. Отказался создать новую заявку и зафиксировать жалобу, повторяя как мантру, что “Ви вже отримали компенсацію”.

Требую компенсировать мои затраты за неполученную мною услугу в виде стоимости услуги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gelioss, мені дуже шкода, що ви потрапили в таку ситуацію і вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:
Фінансові питання та питання компенсації через Спільноту не вирішуються, так як у модераторів немає доступу до бази абонентів. 
Спробуйте повторно звернутись до оператора Онлайн Чату (Чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”) для отримання додаткових рекомендацій. 

Відповісти