Вирішено

Не можу відключити/підключити тарифний план / Відмінити зміну тарифного плану / Відмінити підключення послуги / Повернення знятої оплати


Як відключити тарифний план?
icon

Найкраща відповідь від Status Quo 12 жовтень 2017, 16:16

@olegkovtun151020, відключити тарифний план можливо, тільки змінивши його на будь-який з лінійки нових тарифів, представлених Київстар. Ось посилання на офіційний сайт https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs

Переглянути оригінал

320 Відповідей

Рівень користувача 5

@olegkovtun151020, відключити тарифний план можливо, тільки змінивши його на будь-який з лінійки нових тарифів, представлених Київстар. Ось посилання на офіційний сайт https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs

Рівень користувача 8
Позначка +4
Никак. Номер не может существовать без тарифного плана, это его неотъемлемая часть)
НО, Вы можете его изменить) https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs
Рівень користувача 5
Позначка +1
@olegkovtun151020, вітаємо у нашій спільноті!
@Stas та @Status Quo цілком праві щодо тарифу на номері.👏🏻
Рівень користувача 1
Як зробити відмовуна запит, який подала на додаткові мегабайти? Оскільки, не було достатньо коштів, прийшло повідомлення, що при поповненні рахунку кошти буде стягнено. Зараз це вже не актуально, так як вирішила змінити тариф.
Рівень користувача 8
Позначка +1
вже ніяк того не скасувати...
Рівень користувача 8
Позначка +4
Заявка обычно 6 дней ждет, потом "умирает" просто не пополняйте счет )
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Mariana, раді вітати Вас у нашій спільноті!
Все залежить від того яким чином подавали заявку та на який саме пакет Мб. Якщо заявка ще не виконалась, то деякі можна відмінити в системі "Мій Київстар", а деякі може відмінити оператор. Якщо її не бачите в розділі "Архів заявок" на сайті https://new.kyivstar.ua , то зверніться до оператора.
Якщо ж вже заявка опрацьована, то відміні вона не підлягає.
Рівень користувача 8
Позначка +1
можна обрати один з нових простих тарифних плянів, якщо теперішній вас не влаштовує.
Доброе утро,подскажите пожалуйста как можно отменить замену тарифного плана?
Из-за не качественного соединения подключила не тот тарифный план который желала +38097ххххххх
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Alena89 у вас контракт или предоплата? Заявка уже выполнилась? Пришло смс о выполнении?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Alena89, добро пожаловать в сообщество!
Если заявка на смену тарифа уже выполнилась, то она не подлежит отмене. Если же заявка на смену тарифа еще не выполнилась, то в некоторых случаях отменить заявку может оператор, например, при обращении в Онлайн-чат: https://kyivstar.ua/ru/support?_ga=2.118499393.978697301.1518246726-1891760393.1518246726

Як відключити будь-які тарифи київстар і перестати користуватись послугами вашої мережі. Так щоб потім не треба було брати який-небудь кредит на оплату боргу

Рівень користувача 8
Позначка +2
Мабуть, вам потрібно ось це - призупиннея обслуговування рахунку.

Більше інформації про послугу можна знайти тут.

Доречі, якщо ви не контрактний абонент, то у борг не залізете навіть і без цієї послуги - вам просто не будуть нараховуватись послуги (місячни чи денні), бо немає грошей.
В моїх батьків був тариф для розмов 20 грн, чи зміниться він? Якщо я не буду поповняти кошти, чи буде оператор знімати в мінус? Як відключити поповнення, щоб номер був дійсним?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Lyuda Просто не пополняйте, срок действия номера будет продлен при входящем звонке на 1 год. Вывод - чаще звоните родителям 🙂
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Lyuda, вітаємо!
На умовах передплаченого наданн послуг зв`язку у мінус кошти не знімаються.
Як можна відклчити підключення тарифного плану?
Рівень користувача 6
Опишите более подробно что вы хотите сделать ?
Если отменить смену тарифа то можно сделать пока он еще не поменялся - зайдите в мой кивестар.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@18997368293, раді вітати вас в нашій спільноті!
Якщо заявка на зміну тарифного плану вже виконалась, то її відмінити вже неможливо😥
Якщо заявка ще в обробці (виконується перехід), то можна спробувати її відмінити або через систему "Мій Київстар"-"Архів заявок", або через оператора 466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/ru/support
Доброго часу, сьогодні 14.05.18 випадково підключив нову акцію. Як можна відмовитись від підключення і отримати назад акцію, що в мене була. Так як вчора з мене було знято абон плату за акцію, яка в мене була і було б дуже прикро, що гроші витрачені дарма.
Рівень користувача 2
Позначка
Доброго часу, сьогодні 14.05.18 випадково підключив нову акцію. Як можна відмовитись від підключення і отримати назад акцію, що в мене була. Так як вчора з мене було знято абон плату за акцію, яка в мене була і було б дуже прикро, що гроші витрачені дарма.
Никак
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Unteroffizier, вітаю вас у спільноті Київстар!
Якщо тариф вже змінений, то відмінити подану заявку можливість відсутня.
Якщо умови поточного тарифного плану не підходять. будь ласка, можна змінити тариф на будь-який інший. що предсталені за посиланням: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs
Я подав заявку на зміну тарифного плану, як мені її відмінити?
Добрый день! Сегодня пополнил счет для перевода денег на другой счет (не связанный с Киевстаром и мобильной связью) через магазин Киевстара. Но я не знал что снимается абонплата сразу при пополнения счета. Карточка ещё с 2014 года(не пользовался ей вообще). Свой тариф я тоже не знал. Вопрос: можно ли вернуть деньги назад на счет. Интернет, СМС, и звонки вообще не использовал (всё на месте как только пополнил).
Очень нужны деньги назад на счет...
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Valentin05011998, раді вітати вас в нашій спільноті!
Якщо заявка на зміну тарифного плану ще не виконалась, то можна її відмінити в системі "Мій Київстар" https://account.kyivstar.ua в розділі "Архів заявок". Також оператор 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support може допомогти в цьому питанні.
Якщо ж вже заявка опрацьована, то відміні вона не підлягає.

Відповісти