Нам дуже потрібна ваша допомога!

Нам дуже потрібна ваша допомога!
Рівень користувача 8
Позначка +3

Привіт!
Ми хочемо створювати найзручніші інтерфейси для вас, але так і не навчилися читати ваші думки. Тож нам дуже потрібна ваша допомога!
Будь ласка, дайте відповідь на декілька запитань — так ми дізнаємося, наскільки добре ми з вами розуміємо одне одного.
Клікайте на посилання https://t.maze.co/39925844


9 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка

Спасибо))) Поржал))) Вы сделали мой день)))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MrRC, ну хоч щось :sweat_smile:

Доброго дня! 
Підкажіть , будь ласка , чому в Вас немає повної інформації про послуги . Зокрема , послуга додатковий інтернет відеоgo. Де є інформація про те , що у Вас заявки приймаються до 20:00 в останній день місяця ! Я відключила послугу 30.06 в 23:43 , в мене вона й надалі підключена , і відповідно стягнеться оплата . Я просто обурена Вашим підходом до клієнтів . Не надаєте повної інілрмації , а ставити людей перед фактом , або й ще краще , просто списуєте гроші …. Справжнє шахрайство !!! 
Прошу негайно розібратися в даній ситувції, і або внести зміни в додатку про « послуги» , щоб була доступна вся інформація , або відключіть мені цю послугу і поверніть гроші . 
Я б відключила її до 20:00 якби знала , що так в Вас приймаються заявки . Всюди доба закінчується і 00:00, а місяць 30/31 числа . Може в Київстарі й місяць закінчується в інший день?
вибачте , що пишу сюди , так як в Вашому додатку не передбачено розділ відгуки та пропозиції 🤷‍♀️

хоч хтось підключив послугу рік без абонплат???

Рівень користувача 8
Позначка +1

хоч хтось підключив послугу рік без абонплат???

Так.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Михаил Литвин:thinking: так. 
Я вірно розумію, що у вас не вийшло підключити послугу?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@L-86, передала питання, щодо часового обмеження на відключення Інтернет пакету "Video Go + 2000 МБ" і отримала відповідь, що такого обмеження немає. Якщо би мова йшла про підключення, тоді так, заявка може бути прийнята в останній день місяця лише до 20:00.

Відправляти вас повторно до оператора не бачу сенсу :shrug_tone2:
Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також ПІБ власника. Спробую допомогти вирішити питання. 

ОБМАН !!!!!!!!! Позвонил И ПРОКОНСУЛЬТИРОВАЛСЯ ПО ПОВОДУ подключения ИНТЕРНЕТА НА ГОД. Оператор подсказал КАКУЮ комбинации ВВЕСТИ ЧТО остановить СНЯТИЕ абонплаты. СДЕЛАЛ. Пришло СООБЩЕНИЕ, ЧТО абонплату НЕ БУДЕТ сниматся до конца следующей СУТОК. Услуга АКТИВИРОВАЛ В 14 ЧАСОВ. В ЭТОТ ЖЕ ВЕЧЕР пополнил СЧЕТ НА 365 ГРИВЕН. У МЕНЯ снял абонплату И СКАЗАЛИ, ЧТО стоп СНЯТИЕ действует до конца суток. МОЛ НЕПРАВИЛЬНО ПОНЯЛ. Черным по белому НАПИСАНО БЫЛО. Пришел НА Лукъяновка В СЕРВИС. ТАМ - коротышка РУКАМИ разводит И МОЛ НЕ ЗНАЮ ПОЧЕ5МУ. ДЛЯ МОЛ МОЛ ТОЖЕ ЗАГАДКА. ТОГДА, ЧТО ТЫ ТАМ делаешь. ЦЕЛИ УЛИЦЫ ЕСЛИ ДВУХ СЛОВ связей не можешь. ОПЕРАТОРЫ игнорируют МОИ звонки. ПОЛНЫЙ БЕСПРЕДЕЛ. Аферисты словом. КАК ТОЛЬКО ДЕНЬГИ К НИМ попадают, пиши пропало.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Валерий Барвицкий, мені дуже шкода, але на поточний момент відкрита “аварія”:

Інформаційні SMS. Некоректне інформування про термін дії послуги "Пауза абонплати" (GSM / PrePaid)

При підключенні послуги "Пауза абонплати" абонентам передплати надходить некоректне SMS-інформування про термін дії послуги за старими умовами "до кінця наступної доби з моменту підключення". Так само некоректна інформація про термін дії звучить на IVR в описі послуги.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 655318

Я вірно зрозуміла, що після підключення “Паузи абонплати” ви поповнили рахунок в той же день? Або ви поповнили рахунок наступного дня?

Відповісти