Важливо

Національний роумінг

Національний роумінг
Рівень користувача 8
Позначка +3

В умовах військової агресії мобільні оператори Київстар, Vodafone Ukrainelifecell, регулятор НКЕК, Держспецзв’язку й Міністерство цифрової трансформації УкраїниНКРЗІ, НЦУ, Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України Українська асоціація операторів зв'язку "Телас" об’єднали свої зусилля, щоб забезпечити безперервність послуг зв'язку для своїх абонентів.

Тому відсьогодні запускається національний роумінг між операторами в тестовому режимі. Тобто, при зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе вручну підключати зв'язок іншого оператора. 

Задля надійного функціонування мережі, оператори поступово надаватимуть можливість користуватися цією послугою всім абонентам. Спочатку він буде доступний для абонентів контрактної форми обслуговування в зоні активних бойових дій: Харківська, Херсонська, Сумська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Кіровоградська, Миколаївська області. Далі у Чернігівській, Житомирській, Черкаській та Вінницькій областях і згодом по всій території України.

Вже найближчим часом національний роумінг запрацює для абонентів передплати.
Підключитись до іншого оператора можна лише вручну:
1. Відключити автовибір мережі
Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
2. Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR, life:) чи LIFECELL
3. Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
4. Перевірити роботу дзвінків та SMS
Наразі національний роумінг доступний для голосових дзвінків та SMS-повідомлень по Україні у всіх мобільних операторів.
Звертаємо увагу на те, що підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі операторів. Відтак це може впливати на якість роботи деяких послуг. Перепрошуємо за можливі незручності.

Наша сила в єдності! Все буде Україна! 🇺🇦


19 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4

Будь ласка, уточніть, чому Київстар не пускає в нацроумінгу абонентів мережі 3Моб? Дякую.

не Київстра не пускає, а 3моб не пускає) 

тому що ці компанії між собою не домовлялись (маю на увазі Київстар та 3моб). 

 

і маленьке зауваження, у 3моб маленьке покриття) 

Рівень користувача 3
Позначка

Вже пускає! Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@knedlyk, дякую за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 8
Позначка +1
  1. Навчіться спілкуватись
  2. Спільнота вам не допоможе в повернені коштів
Рівень користувача 8
Позначка +1

На айфоні стоїть автоматичний вибір мережі. У мене висвічує оператор лайфсел. Чому? Сім карта одна, київстар, е-сімок немає.

В якому місті зараз знаходитесь?

Позначка +1

В найближчому майбутньому планується доступність інтернету в національному роумінгу?

Чи буде зберігатися працювання національного роумінгу після військової агресії?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, Інтернет у національному роумінгу на цей період доступний не буде. Наразі національний роумінг доступний для голосових дзвінків та SMS-повідомлень по Україні всіх мобільних операторів.

...Чи буде зберігатися працювання національного роумінгу після військової агресії?

На жаль, поки що інформації немає. 

Рівень користувача 3
Позначка

Будь ласка, уточніть, чому Київстар не пускає в нацроумінгу абонентів мережі 3Моб? Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@knedlyk, цитую:

В умовах військової агресії мобільні оператори Київстар, Vodafone Ukrainelifecell, регулятор НКЕК, Держспецзв’язку й Міністерство цифрової трансформації УкраїниНКРЗІ, НЦУ, Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України Українська асоціація операторів зв'язку "Телас" об’єднали свої зусилля, щоб забезпечити безперервність послуг зв'язку для своїх абонентів...

Тобто, мова йде лише про цих мобільних операторів, про ці мережі :shrug_tone2:

Здравствуйте. Вопрос по национальному роумингу.

Национальный роуминг доступен только для звонков? 

Интернет 2/3G?

4G есть на LTE900?

Вышка, к которой я подключаюсь имеет покрытие только LTE900 (из сети 4G). 3G отсутствует. 2G есть))

При попытке перейти на другого оператора (лайф, водафон) - доступ запрещен. 

Тариф предоплаты.

 

Надо ждать конфигурации новой или же и не смогу подключиться?

 

Спасибо за ответ!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Joseph1210, національний роумінг працює для контрактних абонентів і для абонентів передплати.
Абоненти українських операторів зв’язку зможуть при зникненні зв’язку одного оператора вручну підключати зв'язок іншого оператора та:
-дзвонити на номери мережі Київстар, інших мобільних мереж України та мережу фіксованого зв’язку України; 
-відправляти SMS-повідомлення в мережі Київстар та мережі інших мобільних мереж України; 
дзвонити на короткі номери 101, 102, 103, 104, 1545; 
-та з 13.03.22 р. користуватись мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 кбіт/с. 

P.S.: якщо складності в роботі національного роумінгу і досі спостерігаються, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Вы там вообще офигели ?верните деньги мои !не рекомендую никому связываться с киевстаром!сами говорят переподключайтесь когда нет связи на другие операторы и сами же сняли с меня сумму денег и не могу решить проблему возврата денег уже 6й день !!!и никто не хочет соединять с оператором!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Max ko, мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку фінансову ситуацію 😥

Так як ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна/фінансова скарга, єдине, що зможу порадити - це дочекатись на результати розглядання звернення.

На айфоні стоїть автоматичний вибір мережі. У мене висвічує оператор лайфсел. Чому? Сім карта одна, київстар, е-сімок немає.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vika88656🤔 не виключено, що там де ви знаходитесь зникла мережа “Київстар”, і в автоматичному режимі телефон обрав доступну мережу в рамках "Національного роумінгу”. 

Чернігівський район. Зникло покриття оператора, телефон перемкнувся на мережу Киевстар а подзвонити все одно не виходить.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Seven, що відбувається при спробі зателефонувати на інший номер? Чуєте якесь системне повідомлення? 

@Xomyak

Виклик завершено і все. Уже мій оператор запрацював.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Seven😔
Дякую вам за зворотний зв’язок. 

Відповісти