Вирішено

Міграція на передплачений зв'язок


Протягом якого часу буде здійснено повернення залишку грошових коштів з особового рахунку у разі здійснення міграції з контракту на предоплачений звязок?
icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 22 November 2017, 17:20

Переглянути оригінал

109 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка
Лично я считаю, что лучше оставаться на контракте, т. к. в последнее время участились случаи, когда злоумышленники, получив определенную информацию от владельца номера, могут его восстановить и таким образом заполучить доступ к банкингу. Поэтому я предпочитаю контракт.
Рівень користувача 2
почему в магазине говорят что надо ждать звонка о согласовании о переходе на другой тариф (предоплата)? в фирменном магазине работают не представители компании? они не уполномочены на эту процедуру? но что больше всего раздражает так это то что этого звонка надо ждать 5 часов?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@sasha1972 Обращайтесь к координатору в вашей организации.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Чужой номер - никак.
Свой - спросить у оператора.
Рівень користувача 2
@4umnoi, @tomcreo, добро пожаловать в наше сообщество!
Полную информацию об этой процедуре можете посмотреть на сайте по ссылке: https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/migration_prepaid

где по ссылке указано что необходимо согласование в телефонном режиме об отказе от контракта с целью перехода на предоплачиваемый тариф!? и что во время этого разговора меня буду принуждать отказаться от своего решения и вымогать остаться на контракте путем превращения диалога в софистику, почему мне указывают что для меня удобно? почему я вообще должен как-то аргументировать мой выбор? как же это мерзко
Рівень користувача 8
Позначка +1

На контракте это “Киевстар семья” (но там определенные условия) = 100 грн

Smart = 150 грн

Smart + = 225 грн 

Smar Max = 300 грн

 

Какой у Вас конкретно тариф сейчас? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Окремого договору на конкретний тариф нема. Послуги надаються на основі публічного договору

Рівень користувача 8
Позначка +1
Обратитесь в магазин со свидетельством о смерти
Рівень користувача 8
Позначка +3

Переносятся в бонусы

Рівень користувача 7
Позначка +4
@Anri0609, вітаю вас у нашій спільноті!
Протягом 45 днів
Рівень користувача 1
Подскажите как мигрировать с контракта на предоплату
Рівень користувача 8
Позначка +2
Название тарифа можете узнать, а дальше напишите и мы подскажем.
Или как сказали выше - можно узнать через оператора.
Рівень користувача 1
Хочу відмовитися від контракту киівстар.Як це зробити?На 466 усі лініі зайняті.
Рівень користувача 8
Позначка +1

“Развлечения без границ” это тарифный план предоплаты а не контракта. Так же “Общение без границ” это тарифный план предоплаты.

Походу Вы не на контракте обслуживаетесь

Рівень користувача 1
В котре прийшло повідомлення про зміну мого поточного тарифу на дорожчій,мені це вже набридло ,майже такий самий тариф є у передплаченому плані і за меньше абонплату,особливих переваг від контракту не бачу.Звертався на номер466 там сказали що передадуть мою заявку на перехід до спеціаліста, в той день Я не мав можливості відповісти на дзвінок від спеціаліста. Я звернувся вдруге сказали знову Що передадуть заявку до спеціаліста але протягом п'яти робочих днів так як Наближаються вихідні і святкові дні, то виходить що моя заявка буде опрацьовано вже в новому місяці і вступить в дію новий тариф,а наступна заміна буде лише через місяць.На 466 до оператора не дозвонився,можливо є номер для зв'язку зі спеціалістом по контрактах.
Рівень користувача 1
Сьогодні 4рази дзвонив на 466 до оператора,слухав 15 хв музику і мене скидали так і не відповівши.Цікаво виходить тарифи міняти можна і заочно, а щоб вийти з контракту треба бути особисто.
Рівень користувача 1
Надайте будь-ласка розгорнуту відповідь (покрокову інструкцію) як перейти з контрактної форми обслуговування на передплачений зв'язок зі збереженням номеру. Оскільки в різних центрах обслуговування були надані різні відповіді на дане запитання, в результаті чого, більше місяця не можу здійснити перехід.

Дані ресурси не допомогли вирішити запитання:
https://kyivstar.ua/uk/support/mobile_connection/sim_and_number/yak-pereyty-z-kontraktu-na-peredplatu

https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/migration_prepaid
Рівень користувача 8
Позначка +1

Никак. Вам нужно писать заявление о разрыве договора. В онлайн этого не получится сделать.

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Iren2810, так, ви можете це зробити. З нюансами процедури ви можете ознайомитись на нашому офіційному сайті в розділі "Міграція на передплачений зв'язок".

Також додатково раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для того, щоб залишити заявку виділеному співробітнику "Київстар", котрий вам зателефонує і підкаже всі умови міграції 😉
Позначка +1

@toxi, всю інформацію про міграцію можна переглянути на https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/migration_prepaid

На жаль, можливість міграції через "Мій Київстар" навряд буде передбачена.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Договор чего?

ДИ, припейд или контракт?

Рівень користувача 1

Мені потрібен інформація договору між мною та Кієвстаром "електронний"

Рівень користувача 8
Позначка +1
Доброго дня! Дайте відповідь, будь ласка, як перейди з контракта в передплату?
День добрый, воспользуйтесь этой инструкцией.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@GVB, нужно взять оригинал документа.
Річ у тім, що людина, на яку зареєстрований контрактний номер вже не жива, і перейти на передплату звичайним методом не вийде.
Чи можливо якось переєструвати на іншу людину та перейти на передплату у даній ситуації?

Відповісти