Вирішено

Міграція на передплачений зв'язок


Протягом якого часу буде здійснено повернення залишку грошових коштів з особового рахунку у разі здійснення міграції з контракту на предоплачений звязок?
icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 22 November 2017, 17:20

Переглянути оригінал

109 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bdn, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону. Можливо будуть запропоновані альтернативні варіанти. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Для переходу з контракту на передплату та навпаки необхідно особисто звертатись в магазин

Як відключити контракт ? Знаходжуся закордоном і немає можливості піти в магазин аби відключити контракт і оформити передплату , хотілося б тариф « Твій старт»

А в особистому кабінеті Киевстар пропонує тільки контрактні тарифи для переходу 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, доповнень до інформації на сайті по процедурі немає:) 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@toxi, потрібне звернення до магазину “Київстар” 😔

Всю інформацію про міграцію знаєте, або розписати деталі?

Посилання вже надали :). Якщо є доповнення, то можете розписати, якщо не важко :)

Позначка +1

@toxi, всю інформацію про міграцію можна переглянути на https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/migration_prepaid

На жаль, можливість міграції через "Мій Київстар" навряд буде передбачена.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, потрібне звернення до магазину “Київстар” 😔

Всю інформацію про міграцію знаєте, або розписати деталі?

Рівень користувача 2
Позначка +1

Доброго дня.

Як змінити корпоративний тариф на Припейд без зміни номеру або сімкарти? 
І я можу це зробити через Особистий кабінет чи потрібно обов”язково йти у найближче відділення Київстар?

Рівень користувача 2
Позначка +1

@notar 75, без участі організації, на яку номер зареєстровано, на жаль, це не буде можливим. :slight_frown:

@notar 75, за посиланням https://kyivstar.ua/uk/business/mobile/service/documents можна ознайомитись з детальним переліком документів, що необхідні при переході на передплачену форму обслуговування. 

Для отримання більш детальних рекомендацій за Вашим номером зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Добрий вечір. Про перелік документів я знаю,цікавило інше: як перейти з корпорації на передплачений зв”язок і при тому зберегти номер. Чи таке можливо, якщо координатор не дуже зацікавлений в таких діях і постійно “на морозі”.  

Рівень користувача 2
Позначка +1

@notar 75, за посиланням https://kyivstar.ua/uk/business/mobile/service/documents можна ознайомитись з детальним переліком документів, що необхідні при переході на передплачену форму обслуговування. 

Для отримання більш детальних рекомендацій за Вашим номером зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, як перейти з корпорації на передплачений зв”язок і при тому зберегти номер. Чи таке можливо, якщо координатор не дуже зацікавлений в таких діях і постійно “на морозі”.  Сім картка куплялася задовго до вступу до корпорації і дані надавалися взагалі іншому координатору. Тому виходить,що мої персональні дані без моєї згоди передалися третій особі.  Знаю,що існує якась міграція на передплачений звязок, але з контракту, чи таке саме можливо з корпорації? Буду вдячний за алгоритм дій.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NataliaV, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант залишить заявку на міграцію. Виділений співробітник вам перетелефонує і підкаже всю потрібну інформацію.

Добрый день,у меня Киевстар контракт ,нет возможности сейчас его содержать,я после тяжёлой операции. Прошу сделать меграцию с контракта на предоплаченную связь. Игнорируют .

Рівень користувача 8
Позначка +5

@1Myr1:thinking: уточніть, будь ласка, все добре? SIM-карта працює?

Після переходу з контракту на передплату в відділенні київстар, Сім карту не ініціалізовано хоча обіцяли за 30 хв буде зв'язок.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova Dongauzer:thinking: це підкаже спеціаліст, коли вам зателефонує. 

Позначка

Доброї ночі хочу запитати я можу перейти на передплату, якщо я подавав заявку на зв'язок з спеціалістом?

Рівень користувача 6
Позначка

@Vova Dongauzer, будуть додаткові запитання, будь ласка, пишіть.

З радістю надамо відповідь:hugging:

Позначка

Дякую вам за відповідь!

Рівень користувача 6
Позначка

@Vova Dongauzer, так.

Позначка

Це наприклад якщо перейшов на контракт 4.09, я можу перейти на  передплату 4.10 ?

Рівень користувача 6
Позначка

@Vova Dongauzer, послуга надається не частіше одного разу на календарний місяць, а також якщо пройшло 30 днів з останньої міграції. 

 Якщо абонентський стаж в мережі “Київстар” менше 6 місяців, то не можете перейти на передплачений зв’язок. 

Позначка

Я можу перейти на передплату?

Позначка

Тільки раз в місяць?

Відповісти