Вирішено

Міграція на передплачений зв'язок



Показати перший допис

109 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

“Развлечения без границ” это тарифный план предоплаты а не контракта. Так же “Общение без границ” это тарифный план предоплаты.

Походу Вы не на контракте обслуживаетесь

Рівень користувача 8
Позначка +1

На контракте это “Киевстар семья” (но там определенные условия) = 100 грн

Smart = 150 грн

Smart + = 225 грн 

Smar Max = 300 грн

 

Какой у Вас конкретно тариф сейчас? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Anatoliy80 что-то вы совсем не то пишете. Контрактный Родина по условиях равнозначен предоплатой Общению без границ.

Рівень користувача 6
Позначка

@Anatoliy80, можливо вас цікавив перехід на якийсь певний тариф, а не заміна форми обслуговування?

Опишіть більш детально, будь ласка, з яким питанням ви звертались до магазину Київстар та як вам пояснили відмову?

Позначка

Привіт Всім як правильно перейти на передплату ,бо контракт не сподобався!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova Dongauzer, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант залишить заявку на розірвання договору. Виділений співробітник вам перетелефонує і підкаже всю потрібну інформацію :nerd:

Позначка

Хочу запитати я можу перейти на перейти на передплату після місяця підключення?

Позначка

Продовження репліки:, контракту?

Рівень користувача 6
Позначка

@Vova Dongauzer, вітаю вас у нашій Спільнот

Послуга “Міграція з контрактної форми обслуговування на передплачений зв'язок Київстар”  надається абонентам, стаж яких в мережі “Київстар” перевищує 6 місяців. 

Позначка

Тільки раз в місяць?

Позначка

Я можу перейти на передплату?

Рівень користувача 6
Позначка

@Vova Dongauzer, послуга надається не частіше одного разу на календарний місяць, а також якщо пройшло 30 днів з останньої міграції. 

 Якщо абонентський стаж в мережі “Київстар” менше 6 місяців, то не можете перейти на передплачений зв’язок. 

Позначка

Це наприклад якщо перейшов на контракт 4.09, я можу перейти на  передплату 4.10 ?

Рівень користувача 6
Позначка

@Vova Dongauzer, так.

Позначка

Дякую вам за відповідь!

Рівень користувача 6
Позначка

@Vova Dongauzer, будуть додаткові запитання, будь ласка, пишіть.

З радістю надамо відповідь:hugging:

Позначка

Доброї ночі хочу запитати я можу перейти на передплату, якщо я подавав заявку на зв'язок з спеціалістом?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova Dongauzer:thinking: це підкаже спеціаліст, коли вам зателефонує. 

Після переходу з контракту на передплату в відділенні київстар, Сім карту не ініціалізовано хоча обіцяли за 30 хв буде зв'язок.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@1Myr1:thinking: уточніть, будь ласка, все добре? SIM-карта працює?

Добрый день,у меня Киевстар контракт ,нет возможности сейчас его содержать,я после тяжёлой операции. Прошу сделать меграцию с контракта на предоплаченную связь. Игнорируют .

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NataliaV, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант залишить заявку на міграцію. Виділений співробітник вам перетелефонує і підкаже всю потрібну інформацію.

Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, як перейти з корпорації на передплачений зв”язок і при тому зберегти номер. Чи таке можливо, якщо координатор не дуже зацікавлений в таких діях і постійно “на морозі”.  Сім картка куплялася задовго до вступу до корпорації і дані надавалися взагалі іншому координатору. Тому виходить,що мої персональні дані без моєї згоди передалися третій особі.  Знаю,що існує якась міграція на передплачений звязок, але з контракту, чи таке саме можливо з корпорації? Буду вдячний за алгоритм дій.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@notar 75, за посиланням https://kyivstar.ua/uk/business/mobile/service/documents можна ознайомитись з детальним переліком документів, що необхідні при переході на передплачену форму обслуговування. 

Для отримання більш детальних рекомендацій за Вашим номером зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

@notar 75, за посиланням https://kyivstar.ua/uk/business/mobile/service/documents можна ознайомитись з детальним переліком документів, що необхідні при переході на передплачену форму обслуговування. 

Для отримання більш детальних рекомендацій за Вашим номером зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Добрий вечір. Про перелік документів я знаю,цікавило інше: як перейти з корпорації на передплачений зв”язок і при тому зберегти номер. Чи таке можливо, якщо координатор не дуже зацікавлений в таких діях і постійно “на морозі”.  

Відповісти