Вирішено

Міграція на передплачений зв'язок



Показати перший допис

109 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
Зрозуміло, тобто номер не контрактний, а корпоративний.
У вашому випадку, найпростіше, щоб координатор в Луцьку підійшов до магазину з своїм паспортом і перевів картку на пріпейд. А потім сім-карту перешле вам, наприклад, Новою Поштою.
Це найпростіше.

Важливо розуміти логіку: зараз ви хочете забрати сім-карту (де факто - майно), яка юридично належить організації. Для того, щоб це було можливо, вам необхідно підтвердити, що у вас є таке право - здійснювати дії від імені організації.
Як варіант, керівник організації може виписати довіреність на вас, надати вам право підпису і право здійснити цю дію від імені юридичної особи - вивести номер з корпорації.
Рівень користувача 1
Координатор пробував такий варіант, але від нього вимагають наявність моєї сім карти.

Я розумію, що сім карта (де факто - майно), яка юридично належить організації. Але не розумію чому для надання мені можливості здійснювати будь які дії з майном організації потрібно виписувати довіреність, чому не можна оформити договір купівлі-продажу, на підставі чого я (де-юре) набуду право власності на дане майно, після чого зможу розпоряджатись ним на свій розсуд ст. 328 ЦК.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Координатор пробував такий варіант, але від нього вимагають наявність моєї сім карти.

Я розумію, що сім карта (де факто - майно), яка юридично належить організації. Але не розумію чому для надання мені можливості здійснювати будь які дії з майном організації потрібно виписувати довіреність, чому не можна оформити договір купівлі-продажу, на підставі чого я (де-юре) набуду право власності на дане майно, після чого зможу розпоряджатись ним на свій розсуд ст. 328 ЦК.


Сім-карту, якщо вже її там вимагають, той же самий координатор може отримати прямо там на місці. Уявімо, що ви втратили цю сім-карту і в такому випадку якраз координатор прийде в магазин і на місці її отримає. Тобто - це не проблема.

Стосовно "куплі-продажі" - це можливо. Організація може передати вам права на цю сім-картку, але обов'язковою умовою тут є присутність обох сторін при передачі "майна". Тобто старий власник (в особі координатора) і новий власник (ви) приходите разом в магазин і оформлюєте передачу. Наскільки розумію, такий варіант вам не підходить.
Чи можу я відключити контракт і перейти на передоплату через місяць після підключення?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Iren2810, так, ви можете це зробити. З нюансами процедури ви можете ознайомитись на нашому офіційному сайті в розділі "Міграція на передплачений зв'язок".

Також додатково раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для того, щоб залишити заявку виділеному співробітнику "Київстар", котрий вам зателефонує і підкаже всі умови міграції 😉

При переходе с контракта на предоплату деньги на телефоне остаются?

Рівень користувача 8
Позначка +3

Переносятся в бонусы

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lares, при оформлении заявления на миграцию сотрудник магазина "Киевстар", предварительно оговорив с абонентом, вносит информацию о способе возврата остатка: это может быть перенос на другой лицевой счет, который оформлен на ваши ФИО, возврат наличными, или перечисление денег на расчетный счет.

Рівень користувача 1

Мені потрібен інформація договору між мною та Кієвстаром "електронний"

Рівень користувача 8
Позначка +1

Договор чего?

ДИ, припейд или контракт?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alex625:thinking: я вірно зрозуміла, що вам потрібна ця інформація https://kyivstar.ua/ru/about/important_data/terms

Рівень користувача 1

@Xomyak майже, електронний договір між мною як фізичною особою та Кієвстаром, де вказано, що я дійсно є користувачем (контрактним користувачем)

Позначка +1

@Xomyak майже, електронний договір між мною як фізичною особою та Кієвстаром, де вказано, що я дійсно є користувачем (контрактним користувачем)

Київстаром

Рівень користувача 1

@Kimeri контракту договір

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alex625, на жаль, в електронному вигляді такий документ не існує :disappointed_relieved:

Коли ви укладали договір на контрактне обслуговування вам консультант видав якісь документи? 

Рівень користувача 1

Доброго ранку, підкажіть де можна завантажити договір/оферту/акцепт в електронному вигляді про надання послуги все разом смарт?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Окремого договору на конкретний тариф нема. Послуги надаються на основі публічного договору

Как перейти с контракта на  предоплату, если нет возможности прийти в Киевстар-центр

Рівень користувача 8
Позначка +1

Никак. Вам нужно писать заявление о разрыве договора. В онлайн этого не получится сделать.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Joom, провести процедуру миграции может только сотрудник фирменного магазина “Киевстар”

Также обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для того, чтобы оставить заявку выделенном сотруднику «Киевстар», который вам позвонит и подскажет все условия миграции и поможем подобрать тарифный план предоплаты😉

почему в магазине говорят что надо ждать звонка о согласовании о переходе на другой тариф (предоплата)? в фирменном магазине работают не представители компании? они не уполномочены на эту процедуру? но что больше всего раздражает так это то что этого звонка надо ждать 5 часов?

мне сказали ждать 5 дней, тоже обращалась в магазин, потом уже сама звонила на горячую линию все говорят ждать... в магазине сказали в течении 2 дней свяжутся, на горячей линии в течении 5 дней.... 

Рівень користувача 6
Позначка

@Ladaiiii, @tomcreo, информация передаётся эксперту, который обладает расширенными правами. Он внимательно анализирует вопрос и связывается с абонентом обычно в течение 5 рабочих часов, но может быть нагрузка на соответствующий подраздел и сроки в данном случае сдвигаются:disappointed_relieved:

Дуже незадоволений контрактним обслуговуванням, зокрема тим, що у центрі Київстар не хотять переводити з контракту на передплату. Зараз пробую перейти на лайфселл. Застерігаю усіх від контрактниї підключень, з нього перейти дуже важко, а тарифи там дость високі, тому думайте...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Если рассматривать действующую линейку тарифов национального масштаба, то контракт будет по-любому дешевле, даже если не брать Домашний интернет. По сравнению с региональными тарифами по типу Смачный, Дайте ще, то да контракт подороже будет. Тут, как говорится, каждому свое.

у мене тариі Спілкування без меж з оплатою 125 грн на місяць і змінити його я можу на Розваги без меж з платнею 175 грн, умови останнього дорівнюють умовам Родина за 100 грн, тобто Київтар хоче, щоб я переплочував 75 грн лише за те, що вони не дають мені піти з контракту…

Тут є працівники Київстар, які умови виходу з контракту?

Відповісти