Вирішено

Міграція на передплачений зв'язок



Показати перший допис

109 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5
@ilol, раді вітати вас в нашій спільноті!
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для того, щоб залишити заявку виділеному співробітнику "Київстар", котрий вам зателефонує і підкаже всі умови міграції😉
Рівень користувача 1
В котре прийшло повідомлення про зміну мого поточного тарифу на дорожчій,мені це вже набридло ,майже такий самий тариф є у передплаченому плані і за меньше абонплату,особливих переваг від контракту не бачу.Звертався на номер466 там сказали що передадуть мою заявку на перехід до спеціаліста, в той день Я не мав можливості відповісти на дзвінок від спеціаліста. Я звернувся вдруге сказали знову Що передадуть заявку до спеціаліста але протягом п'яти робочих днів так як Наближаються вихідні і святкові дні, то виходить що моя заявка буде опрацьовано вже в новому місяці і вступить в дію новий тариф,а наступна заміна буде лише через місяць.На 466 до оператора не дозвонився,можливо є номер для зв'язку зі спеціалістом по контрактах.
Рівень користувача 6
Если хотите на припейд и у вас точно котракт то нужно топать в офис. Если номер на корпарацию зарегестрирован то либо к координатору организации или с довереностью от организации в офис. Если номер на ваш паспорт то тогда с паспортом в офис.
Рівень користувача 1
Сьогодні 4рази дзвонив на 466 до оператора,слухав 15 хв музику і мене скидали так і не відповівши.Цікаво виходить тарифи міняти можна і заочно, а щоб вийти з контракту треба бути особисто.
Хочу вийти з корпорації , як це можна зробити.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@sasha1972 Обращайтесь к координатору в вашей организации.
Рівень користувача 3
Позначка +1
@Tamerlan37, вітаю вас в спільноті!
Питанням виходу з контракту на передплату - міграцією займається відділ, в який передавали заявки за вашим номером. На жаль, зараз співробітники цього відділу телефонують впродовж 3 робочих днів. Тому рекомендую чекати дзвінка.
Стосовно потреби звертатись до Центру продажів та обслуговування: міграція це зміна форми обслуговування при котрій відбувається заміна сім-карти. Дистанційно замінити вашу сім-карту неможливо, на відміну від заміни тарифного плану (між контрактними тарифами).
Як можна розірвати контракт? Як взнати номер персонального менеджера та чи може він це зробити? За якими адресами можна звернутись, щоб розірвати контракт?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Bond2018, раді вітати вас в нашій спільноті!
Зверніться, будь ласка, з вашого номеру до оператора 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support . Оператор надасть контактний номер координатора, з котрим зможете узгодити це питання.
Здравствуйте! Не могу связаться с оператором, чтобы расторгнуть контракт и перейти на предоплату. Помогите, пожалуйста.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Так это по телефону и не делается, прийдется все равно ехать к ним.
https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/migration_prepaid
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Hata, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для того, чтобы оставить заявку выделенном сотруднику «Киевстар», который вам позвонит и подскажет все условия миграции и поможем подобрать тарифный план предоплаты😉
Місяць тому перейшов на контрактну форму обслуговування і одночасно міняв сім-картку з підтримкою 4g (номер залишився той самий). До цього на рахунку було більше ніж 100 грн. Під час цієї процедури баланс обнулився, а менеджер, яка здійснювала переоформлення сказала, що гроші повернуться через певний термін. Гроші повернулися, але не на основний рахунок, а у вигляді бонусів. Питання: чи будуть списуватись бонуси у рахунок абонплати за тарифом? Чи компанія зробила собі подарунок, не проінформувавши мене в повному обсязі про те в якому вигляді повернуться гроші на мій рахунок?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Madridista_92 , вітаю вас у спільноті Київстар 🙂
При переході на контракт, гроші з рахунку будуть перенесені на спеціальний бонусний рахунок рахунок. які можна використати на:
  • Вихідні та переадресовані дзвінки на номери абонентів мережі «Київстар».
  • Вихідні та переадресовані дзвінки на номери інших мобільних операторів в межах України
  • Вихідні та переадресовані зврнкі на міські номери;
  • Дзвінки за допомогою послуги «Передзвони мені» (через код 019);
  • Дзвінки на номери послуги «Автовідповідач»;
  • Дзвінки на міжнародні номери;
  • Вихідні дзвінки, вхідні та вихідні SMS і MMS;
  • Відправку SMS, MMS по Україні та за кордон;
  • Послуги GPRS;
  • Оплату послуги «Ді-Джингл» (дзвінок на 465, вартість мелодії);
  • Надсилання запитів про за послугою "Маячок".
Як перевірити номер киівстару: передплата чи контракт?
Рівень користувача 8
Позначка +3
Чужой номер - никак.
Свой - спросить у оператора.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Название тарифа можете узнать, а дальше напишите и мы подскажем.
Или как сказали выше - можно узнать через оператора.
Доброго дня! Дайте відповідь, будь ласка, як перейди з контракта в передплату?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Доброго дня! Дайте відповідь, будь ласка, як перейди з контракта в передплату?
День добрый, воспользуйтесь этой инструкцией.
Річ у тім, що людина, на яку зареєстрований контрактний номер вже не жива, і перейти на передплату звичайним методом не вийде.
Чи можливо якось переєструвати на іншу людину та перейти на передплату у даній ситуації?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Обратитесь в магазин со свидетельством о смерти
Рівень користувача 8
Позначка +2
@GVB, нужно взять оригинал документа.
Рівень користувача 1
Надайте будь-ласка розгорнуту відповідь (покрокову інструкцію) як перейти з контрактної форми обслуговування на передплачений зв'язок зі збереженням номеру. Оскільки в різних центрах обслуговування були надані різні відповіді на дане запитання, в результаті чого, більше місяця не можу здійснити перехід.

Дані ресурси не допомогли вирішити запитання:
https://kyivstar.ua/uk/support/mobile_connection/sim_and_number/yak-pereyty-z-kontraktu-na-peredplatu

https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/migration_prepaid
Рівень користувача 6
Позначка +1
А можно уточнить, в чём сложности перехода?
Стандартно (если вы владелец номера), достаточно прийти с паспортом в магазин Киевстар - всё делают на месте.
Рівень користувача 1
Останній раз був сьогодні 14.03.2019 в центрі обслуговування абонентів за адресою "вулиця Юрія Іллєнка, 1, м. Київ"
мені відмовити у переході на передплачений зв'язок мотивуючи відсутністю нотаріально завіреної довіреності (ціна від 500 грн.) від координатора.

За 2 дні до цього координатор особисто подавав заявку на відключення мого номеру, і отримав від Київстар погодження. В центрі обслуговування координатору сказали, що для переходу достатньо протягом 2 тижнів, абоненту який виходить з корпорації (в даному випадку мені) прийти в любий центр обслуговування абонентів київстар і замінити сім карту. При собі потрібно мати:
1. Копію паспорту і ІПН координатора
2. Копію паспорту і ІПН абонента (мої).


Основна проблема полягає в тому, що координатор знаходиться в Луцьку
Витрати за перехід в такому випадку складуть:
1. Довіреність 500 грн.
2. Доставка довіреності 50 грн.
3. Плата за перехід ≈ 25 грн.
Разом 575 грн. + витрачений час.

В такому випадку (для мене) простіше щоб координатор заблокував номер, і відмовитись від використання Київстар взагалі, натомість купити sim іншого оператора, оскільки цінність номера (для мене) полягає в тому, що він прив'язаний до Viber, Telegram, Gmail, facebook

Відповісти