Ми запустили eSIM для контрактних абонентів та бізнес-клієнтів


Рівень користувача 8
Позначка +3

Ура! Ми запустили eSIM для контрактних абонентів та бізнес-клієнтів. А тому вам буде ще простіше спілкуватися зі ще більшою кількістю друзів чи колег та в один клік змінювати карту, перемикаючись між профілями!☝🏻

Якщо ви контрактний абонент, для підключення eSIM:
✔️ зверніться з паспортом до найближчого магазину.

Бізнес-клієнтам потрібно:
✔️ підключити eSIM в одному з фірмових магазинів;
✔️ або звернутися до персонального менеджера.

Підключення послуги безкоштовне.

Дізнайтеся більше про особливості eSIM на сайті https://kv.st/2ZI та розкажіть про неї близьким!💙


17 Відповідей

Рівень користувача 1

Активировал на iPhone 12 Pro Max - полёт нормальный! 
 

Долго ждал эту опцию от Киевстар!

Рівень користувача 1

Подключил сегодня на Google Pixel 3a, все работает!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kkrkk, @vit@liy, дякую за зворотний зв’язок :hugging:

Успішно підключив eSIM, Pixel 4a.

Ще є одне питання, чи можу я замінити сімку для планшета (ніби друга сімка з тим самим номером, але тільки з інтернетом) на esim?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Успішно підключив eSIM, Pixel 4a.

Ще є одне питання, чи можу я замінити сімку для планшета (ніби друга сімка з тим самим номером, але тільки з інтернетом) на esim?

Ні, принаймні поки що.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@wazxn, мушу погодитись з відповіддю @KurwaMatj :pencil2:

Рівень користувача 1

Второй день пытаюсь перейти на есим. Контракт. Сегодня початился с саппортом. Не знаю, где такие спецы берутся. Ну и это не начало разговора… 😞 Два дня бьюсь за трехминутную процедуру  

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Второй день пытаюсь перейти на есим. Контракт. Сегодня початился с саппортом. Не знаю, где такие спецы берутся. Ну и это не начало разговора… 😞 Два дня бьюсь за трехминутную процедуру  

Оператор втратив контекст розмови, і подумав про підтримувані девайси, а ви раді познущатись)
Вам дають QR-код, ви його скануєте, хоч з іншого телефону, хоч з листка, хоч на піску намалюйте)

Стосовно 13 Pro Max: оператор не може відкрито заявляти що eSIM буде працювати на пристрої, який офіційно в країні ще не продається.
 

Рівень користувача 1

Ну серьезно??? :-))) 

Сбросил ему свой Огляд

 

Рівень користувача 1

И вот ответ:

Так. был ли мальчик (контекст)? ;-)

Рівень користувача 8
Позначка +1

И вот ответ:

Так. был ли мальчик (контекст)? ;-)

Йдіть в магазин Київстар, не морочте ні собі ні тому Едуарду голови)

Зараз в Київстар eSIM працює через задницю, вам добре хоч якось можете перейти, нам препейдам - взагалі покищо нічого не світить:disappointed_relieved:

Рівень користувача 1

Ну мне казалось логичным спросить у суппорта. Конечно пойду в магазин. Только подумаю: водафон или лайф. Есим у своего оператора в магазине - это уж сильно круто. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bigman, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

З 21.09.2021 р. йде оновлення WEB-інтерфейсу особистого кабінету “Мій Київстар”, тому поки що певна кількість функцій не працює в штатному режимі.

На жаль, можливість подачі заявок на підключення eSIM (контракт) з'явиться пізніше.   
На поточний момент підключення можливе лише в магазині Київстар.

Рівень користувача 1

Спасибо, подключил. Есть просьба: проинформируйте своих эдуардов об этом. А конкретному Эдуарду стоит объяснить матчасть. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bigman, обов’язково! 

Ще раз приношу вибачення за колегу :pray_tone2:

Рівень користувача 5

Підключив і я esim. Але вибачте, київстар схоже зовсім не може обслужити клієнта, щоб не залишити негативної думки про себе. 
Прийшов в офіс, співробітник зробив роздруківки с даними для переносу esim і сказав мовляв прийдете додому, відскануєте код і все коли будете в мережі WIFI. Але зовсім забув сказати, що коли він зробив ці роздруківки повністю деактивується номер на фізичній sim картці, я ж ні сном ні духом і залишився без зв’язку на кілька годин поки не попав додому щоб зробити цю операцію. Ну невже важко зробити в магазині WIFI мережу для гостей, щоб клієнти в присутності співробітника змогли відсканувати QR код і не залишались без зв’язку на майже півдня?

Відношення як у компанії, яка була створена п’ять хвилин тому, а не у лідера ринку. :( 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vmart, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Ваші зауваження та пропозиції будуть передані на розглядання у відповідний відділ. 

Відповісти