Корисно знати

Ми запускаємо eSIM!



Показати перший допис

251 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Нужно обращатся в магазин

Рівень користувача 8
Позначка +1

На даний момент можливіть використання доступна лише для абонентів передплати, коли стане доступна для використання для контрактних абонентів?

КТТС

Рівень користувача 8
Позначка +1

Community такой информацией не обладает

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karpey_UA, єдине, що зможу запропонувати в такій ситуації - це скористуватись процедурою “Заміна SIM-карти”. Тоді ви зможете відновити номер на фізичну SIM-карту.

Тільки такий спосіб :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kostiazzz, поки що, на жаль, інформація ніякої :worried:

Рівень користувача 1

На даний момент можливіть використання доступна лише для абонентів передплати, коли стане доступна для використання для контрактних абонентів?

КТТС

вы конечно молодец, но кто вы вообще такой?

Поменял телефон, не могу перенести есим . Как правильно перенести esim?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поменял телефон, не могу перенести есим . Как правильно перенести esim?

Перенести eSIM на фізичну сімкарту, і потім вже на нову eSIM.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Поменял телефон, не могу перенести есим . Как правильно перенести esim?

Перенести eSIM на фізичну сімкарту, і потім вже на нову eSIM.

Типові приколяхи від Київстару, я вже не можу… 😂

Ось інструкція з переносу eSIM на новий пристрій.
Скоріш за все, Київстар нічого з цього не імплементував, але чим чорти не шутять.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Типові приколяхи від Київстару, я вже не можу… 😂

Ось інструкція з переносу eSIM на новий пристрій.
Скоріш за все, Київстар нічого з цього не імплементував, але чим чорти не шутять.

Ну типу це ніби як добре, з погляду безпеки)
Тим більше що перехід в обидві сторони безкоштовний, на відміну від жадібних конкурентів)
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Classicua.08, на жаль, але @KurwaMatj має рацію. Це єдиний спосіб :shrug_tone2:

Як перенести esim на інший телефон? Видаляю сім на старому телефоні, сканую код на новому і отримую помилку що код вже активовано. Ці тварини в сапорті ігнорять вже другий день! Інформації на сайті 0. З’явилось велике бажання перейти на іншого оператора, і тут кідалово, отримую помилку на сайті коли хочу верифікувати свій номер.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як перенести esim на інший телефон? Видаляю сім на старому телефоні, сканую код на новому і отримую помилку що код вже активовано. Ці тварини в сапорті ігнорять вже другий день! Інформації на сайті 0. З’явилось велике бажання перейти на іншого оператора, і тут кідалово, отримую помилку на сайті коли хочу верифікувати свій номер.

Перенос з одного на інший телефон того ж самого QR не працює.
Вам потрібно перейти на фізичну сім, після чого перейти на eSIM на вашому новому пристрої.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Це тому що Київстар обмежив кількість активацій QR коду до одного разу.
Навіщо - нікому не зрозуміло.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bobokon, на жаль, але @KurwaMatj має рацію. Це єдиний спосіб :shrug_tone2:

Я в додатку проходу всю процедуру і коли мене просить дати дозвіл я надаю і мені пише, що сталась помилка. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yurii74, хочу звернути вашу увагу на відкриту подію: 

У деяких абонентів в системі "Мій Київстар 3.0" може виникати складнощі з активацією послуги "eSIM". Після підтвердження IVR відображається помилка:
1) "Щось пішло не так / Спробуйте пізніше".
2) "Сталася помилка. Спробуйте пізніше або зверніться до оператора в розділі" Параметри "-" Служба підтримки ".

Наші інженери роблять все можливе для відновлення роботи сервісу. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.”

После отправки запроса на переход на еsim нет сигнала . Произошла какая-то ошибка

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ну если вы переходите на eSim Вам предоставляют параметры а sim карта отключается

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ostapchukinessa:thinking: я вірно розумію, що ви підтвердили перехід на eSIM? Додатково уточніть, будь ласка, яка у вас модель телефону?

Ребята, я решил этот вопрос. Действительно, нужно было вначале запросить кьюар код вашего тарифа. В общем, если кому-то интересно, то я подробно опишу этот процесс. Всё чудесно работает. 

Нема поняття “QR-код тарифу”.
Все дуже класно в Київстара працює на рахунок eSIM, навіть є захист від дурака: якщо кривими ручками щось не так зробити, в додатку і в веб-версії “Мій Київстар” про всяк випадок є QR-код на додавання вашого номеру в eSIM вручну.

А що робити коли вчасно зробив запрос на кьюар код і зараз і картка заблокована, і еSim не підключен? Що робити?

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ребята, я решил этот вопрос. Действительно, нужно было вначале запросить кьюар код вашего тарифа. В общем, если кому-то интересно, то я подробно опишу этот процесс. Всё чудесно работает. 

Нема поняття “QR-код тарифу”.
Все дуже класно в Київстара працює на рахунок eSIM, навіть є захист від дурака: якщо кривими ручками щось не так зробити, в додатку і в веб-версії “Мій Київстар” про всяк випадок є QR-код на додавання вашого номеру в eSIM вручну.

А що робити коли вчасно зробив запрос на кьюар код і зараз і картка заблокована, і еSim не підключен? Що робити?

Йти до центру обслуговування абонентів Київстар, інакше ніяк, зі слов оператора.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Denchik80, на жаль, @kikiwora має рацію. Вам потрібно відновити фізичну SIM-карту. Це можна зробити лише в магазині Київстар

Рівень користувача 1

Добрый день!

Я заказала переключение eSim.

Теперь не работает номер телефона и настройка не закончена.

что мне делать?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день!

Я заказала переключение eSim.

Теперь не работает номер телефона и настройка не закончена.

что мне делать?

Залежно від того на якому етапі ви зупинились.
Зайдіть з комп'ютера в Мій Київстар, там є збережений QR-код для додавання його в eSIM.
В більш важких випадках вам необхідно відновити фізичну сім-карту (в магазині Київстар безкоштовно) і знову перейти на eSIM.

Відповісти